d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Help Met Schoenen Zoeken
Prev14567Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 28 2008 01:58pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jan 28 2008, 07:52pm)
omdat je een focking kakkerlak bent


reported for personal attacks
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 28 2008 02:00pm
Quote (Tsubasa @ Mon, Jan 28 2008, 07:58pm)
reported for personal attacks


my E-hero!!!!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 28 2008 02:00pm
Quote (Tsubasa @ Mon, 28 Jan 2008, 20:58)
reported for personal attacks


is jouw moeder een stinkende uit de baarmoedergehaalde kuthoer?

ben jij zo achterlijk da je echt iedereen en alles report?

terwijl een van de zwaarst tellende regels op dit forum is "do not spam the forum rules"

report me maar weer kgeef er niets om het zijn immers vragen ^^
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 28 2008 02:41pm
oh wat jammer dat hij er weer is. Tsuba voor elke warn die hij krijgt dankzij jou krijg je van mij 1fg.
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 28 2008 02:45pm
Quote (edujackass @ Mon, Jan 28 2008, 08:41pm)
oh wat jammer dat hij er weer is. Tsuba voor elke warn die hij krijgt dankzij jou krijg je van mij 1fg.


een 10% warn is veel meer waard dan 1 fg..
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 28 2008 02:45pm
Quote (edujackass @ Mon, Jan 28 2008, 08:41pm)
oh wat jammer dat hij er weer is. Tsuba voor elke warn die hij krijgt dankzij jou krijg je van mij 1fg.


hm wordt lastig want je moet toch minstens 60% warn hebben
om fg t ekunnen versturen^^
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 28 2008 02:47pm
Tsubasa, blijf jezelf.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 28 2008 02:49pm
Quote (stefan_FFH @ Mon, 28 Jan 2008, 22:45)
hm wordt lastig want je moet toch minstens 60%  warn hebben
om fg t ekunnen versturen^^


nadat ik dit zelf omlaag heb gewerkt stuur ik het naar tsuba. en anders heb ik nog me broertjes account.
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 28 2008 02:50pm
Quote (JWT @ Mon, Jan 28 2008, 08:47pm)
Tsubasa, blijf jezelf.


huh.gif
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 28 2008 02:53pm
Quote (edujackass @ Mon, Jan 28 2008, 08:41pm)
oh wat jammer dat hij er weer is. Tsuba voor elke warn die hij krijgt dankzij jou krijg je van mij 1fg.


Je gaat toch niet mijn FG uitdelen? tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567Next
Closed New Topic New Poll