Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 27 Jan 2008, 20:20)
ik zei net dat ik er niet was..
en eeehm sinds ik nogal wat heb meegemaakt de laatste maanden, heb ik niet overal en altijd behoefte aan leuke dingen..
het is quited....
Het is quit, is dat nou zo moeilijk te begrijpen? Garben geeft je zelfs een link naar een woordenboek en nog snap je het niet.
Wat heb ik ge-edit volgens jou? Ik kopieer gewoon letterlijk je profiel.
P.s. Still is met een dubbele l, meneer "er is niks mis met dat stukje". Ga nou alsjeblieft weg. Je verdient een suspension vanwege debiel doen.