d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Eerste 07 Mediator? > Discus
Prev145678Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 24 2008 09:50am
Quote (mrs.piggy @ Wed, 23 Jan 2008, 23:13)
Hij hoopte hierdoor dat hij zou opvallen en daardoor z'n droom in vervulling zou gaan, namelijk zo'n trusted dingetje krijgen.
Maar zoals al lang is geweten, 90% van de tags is vriendjespolitiek, dus als je er één wilt moet je dikke vriendjes worden met die jongens ! Tip: je kan misschien beginnen met Han, hij heeft trusted tag + staat hoog in V !

'k snap het niet dat mensen zo gek kunnen worden van zo'n dom blauw ding :s


met han kun je mss heel moeilijk vrienden worden
maar hij kan je egt geen TT bezorge
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 24 2008 09:52am
Quote (Tha_Axid @ Thu, 24 Jan 2008, 15:50)
met han kun je mss heel moeilijk vrienden worden
maar hij kan je egt geen TT bezorge


lol waarom moeilijk?
en ik denk inderdaad dat je ''close'' bij njag moet staan voor zoiets aan te bevelen ^^
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 24 2008 10:08am
Quote (ben6660 @ Thu, 24 Jan 2008, 17:52)
lol waarom moeilijk?
en ik denk inderdaad dat je ''close'' bij njag moet staan voor zoiets aan te bevelen ^^

Omdat ik contact gestoord ben en piercings heb.

Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 24 2008 10:11am
Quote (triple_han @ Thu, Jan 24 2008, 05:08pm)
Omdat ik contact gestoord ben en piercings heb.


Tepelpiercing?
RAWR!
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 24 2008 10:15am
Oke, wat een geneuzel toch weer. Er zijn een stuk of tien dushi's op deze site met een TT, en een stuk of honderd jongentjes met een TT.
DAT ER ZO NU EN DAN EEN CHICK TUSSEN ZIT MAAKT TOCH OOK GEEN TIEF UIT? heart.gif
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 24 2008 10:17am
Quote (triple_han @ Thu, 24 Jan 2008, 16:08)
Omdat ik contact gestoord ben en piercings heb.


lol ik heb dat ook niet en ik sheld niemand maar wat heeft dat te maken met moeilijk vrienden maken vraag ik mij af^^
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 24 2008 10:47am
Quote (triple_han @ Thu, 24 Jan 2008, 17:08)
Omdat ik contact gestoord ben en piercings heb.


wist et
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 24 2008 11:01am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 24 Jan 2008, 17:15)
Oke, wat een geneuzel toch weer. Er zijn een stuk of tien dushi's op deze site met een TT, en een stuk of honderd jongentjes met een TT.
DAT ER ZO NU EN DAN EEN CHICK TUSSEN ZIT MAAKT TOCH OOK GEEN TIEF UIT? heart.gif


wel als er maar 0.001% van de mensen vrouw is, en 95% daarvan jongens zijn die zich als meisje voordoen (zie BBDG-habbo-gate)
en als die resterende 5% dan een TT heeft tja
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 24 2008 11:17am
Quote (Tha_Axid @ Thu, 24 Jan 2008, 18:01)
wel als er maar 0.001% van de mensen vrouw is, en 95% daarvan jongens zijn die zich als meisje voordoen (zie BBDG-habbo-gate)
en als die resterende 5% dan een TT heeft tja


^^
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 24 2008 11:44am
Quote (Tha_Axid @ Thu, 24 Jan 2008, 17:01)
wel als er maar 0.001% van de mensen vrouw is, en 95% daarvan jongens zijn die zich als meisje voordoen (zie BBDG-habbo-gate)
en als die resterende 5% dan een TT heeft tja


Die lui die nu getagged zijn, zijn waarschijnlijk ook man.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev145678Next
Closed New Topic New Poll