d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Habbo
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 24 2008 01:04pm
Plus hij bedreigt mensen via internet, terwijl hij eruit ziet als 'n battyboy.

Edit: HEAHEHEAHEA. Sukkel.

This post was edited by ¢?NNI on Jan 24 2008 01:05pm
Member
Posts: 11,184
Joined: Oct 17 2005
Gold: 2.75
Jan 25 2008 02:43am
Quote (Tha_Axid @ Thu, Jan 24 2008, 08:02pm)
en zn iq nog lager is dan zn reputatie hier


dat is wel heel bedroevend laag dan...
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Jan 25 2008 04:48am
Quote (??NNI @ Thu, 24 Jan 2008, 21:04)
Plus hij bedreigt mensen via internet, terwijl hij eruit ziet als 'n battyboy.

Edit: HEAHEHEAHEA. Sukkel.


gheheh BattyBoyDeGekste... da's nog niet eens zo'n groot verschil met z'n huidige nickname
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 25 2008 04:50am
wow jullie weten meer van mij dan ikzelf
Member
Posts: 2,295
Joined: Jan 25 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jan 25 2008 04:51am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Jan 25 2008, 10:50am)
wow jullie weten meer van mij dan ikzelf


Dag kleine sweetgirl. smile.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 25 2008 04:52am
Quote (Copacabangelijk @ Fri, 25 Jan 2008, 11:51)
Dag kleine sweetgirl. smile.gif


hey ben jij ook 13 hihihi
Member
Posts: 2,295
Joined: Jan 25 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jan 25 2008 04:55am
Ja hoor, IRL wel. Maar op dit forum een gekke badboy.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 25 2008 04:57am
Quote (Copacabangelijk @ Fri, Jan 25 2008, 11:55am)
Ja hoor, IRL wel. Maar op dit forum een gekke badboy.


kga jou reporten muahaha confessie op msn ;(
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 25 2008 04:59am
Quote (Copacabangelijk @ Fri, 25 Jan 2008, 11:55)
Ja hoor, IRL wel. Maar op dit forum een gekke badboy.


waarom dis je me nou sad.gif
Member
Posts: 2,295
Joined: Jan 25 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jan 25 2008 05:04am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Jan 25 2008, 10:59am)
waarom dis je me nou sad.gif


Er zijn veel redenen voor , jij Gekke BadBoy...
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll