☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Habbo
Prev
1
4
5
6
7
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1286
Replies: 69
Track Topic
Kanni
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold
:
0.00
#51
Jan 24 2008 01:04pm
Plus hij bedreigt mensen via internet, terwijl hij eruit ziet als 'n battyboy.
Edit: HEAHEHEAHEA. Sukkel.
This post was edited by ¢?NNI on Jan 24 2008 01:05pm
reaper_666
Member
Posts: 11,184
Joined: Oct 17 2005
Gold
:
2.75
#52
Jan 25 2008 02:43am
Quote (Tha_Axid @ Thu, Jan 24 2008, 08:02pm)
en zn iq nog lager is dan zn reputatie hier
dat is wel heel bedroevend laag dan...
Spykerr
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold
:
30.00
#53
Jan 25 2008 04:48am
Quote (??NNI @ Thu, 24 Jan 2008, 21:04)
Plus hij bedreigt mensen via internet, terwijl hij eruit ziet als 'n battyboy.
Edit: HEAHEHEAHEA. Sukkel.
gheheh BattyBoyDeGekste... da's nog niet eens zo'n groot verschil met z'n huidige nickname
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#54
Jan 25 2008 04:50am
wow jullie weten meer van mij dan ikzelf
Copacabangelijk
Member
Posts: 2,295
Joined: Jan 25 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#55
Jan 25 2008 04:51am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Jan 25 2008, 10:50am)
wow jullie weten meer van mij dan ikzelf
Dag kleine sweetgirl.
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#56
Jan 25 2008 04:52am
Quote (Copacabangelijk @ Fri, 25 Jan 2008, 11:51)
Dag kleine sweetgirl.
hey ben jij ook 13 hihihi
Copacabangelijk
Member
Posts: 2,295
Joined: Jan 25 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#57
Jan 25 2008 04:55am
Ja hoor, IRL wel. Maar op dit forum een gekke badboy.
Demonsangel
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold
:
16.93
#58
Jan 25 2008 04:57am
Quote (Copacabangelijk @ Fri, Jan 25 2008, 11:55am)
Ja hoor, IRL wel. Maar op dit forum een gekke badboy.
kga jou reporten muahaha confessie op msn ;(
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#59
Jan 25 2008 04:59am
Quote (Copacabangelijk @ Fri, 25 Jan 2008, 11:55)
Ja hoor, IRL wel. Maar op dit forum een gekke badboy.
waarom dis je me nou
Copacabangelijk
Member
Posts: 2,295
Joined: Jan 25 2008
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#60
Jan 25 2008 05:04am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Jan 25 2008, 10:59am)
waarom dis je me nou
Er zijn veel redenen voor , jij Gekke BadBoy...
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
4
5
6
7
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact