d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Is Een Breezerslet?
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 22 2008 09:05am
Quote (Falkerakatim @ Tue, 22 Jan 2008, 15:47)
lol'd @ habbo:

http://www.habbo.be/home/Badboydegekste

"Eeeeeeehj ik ben Badboydegekste..

Kben 13..

Eeen jongee bij habbo en int egt een SweetGirl..

Maarjhaa k heb een kamer je mag gerust langs komee als je wil..

>>mun kamer heet: Badboyroom..

D0eii xx > BadBoy/Girl [L]

D0eii.. Hvjulli"


oooooh ja, die moet zich egt hard gaan schame
das egt BAD
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 22 2008 09:06am
Heeft hij zelf gedaan Danny. Er is geen twijfel meer mogelijk: hij verkrachtte zijn neefje!
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 22 2008 09:14am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, Jan 22 2008, 04:06pm)
Heeft hij zelf gedaan Danny. Er is geen twijfel meer mogelijk: hij verkrachtte zijn neefje!


Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 22 2008 09:27am
Quote (Ov2rkill @ Tue, 22 Jan 2008, 15:14)


Say what?
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 22 2008 09:30am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, Jan 22 2008, 04:27pm)
Say what?


Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 22 2008 09:37am
Ha, die van Overkill is top.
Member
Posts: 1,741
Joined: Mar 14 2006
Gold: 0.00
Jan 22 2008 09:49am
lolz funny biggrin.gif
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 22 2008 09:54am
Hij gaat toch voorspelbaar ontkennen dat hij het is. Maar hij is het toch wel. =D Ik bedoel, wie is er nou zo achterlijk (behalve hij) om zo'n nicknaam te bedenken?

Er zijn meer mensen die zich als een jong iemand voordoen.
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 22 2008 10:27am
drink eens wat anders als die breezers lol
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 22 2008 11:32am
het ergste is:


Quote
Habbo sinds:
23-apr-2007



hij liegt ook nog over z'n leeftijd. waarschijnlijk omdat hij zich schaamt dat hij zo'n kinderachtig & dom spel speelt.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll