d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Beste Tekenfilms! > Wat Vind Jij Het Beste?
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 20 2008 08:27am
South Park
The Simpsons
Family Guy
Futurama
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 20 2008 08:35am
en hoe kan ik het vergeten:

Darkwing duck:

laten we lekker link gaan doen

Alfred J kwak (oh, wat vond ik dit tegek vroeger. heb de hele serrie op videoband)
http://www.youtube.com/watch?v=73keIrx_7z0

Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 20 2008 08:42am
LOLOLOLLLLLL @ dolf

had dat nooit gemerkt odmat ik toen nooit wist hoe hitler eruit zag XDDD
Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold: 13.38
Jan 20 2008 08:43am
dastardly n muttley in their flying machines
of catch the pidgeon, ben vergeten hoe t heette
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 20 2008 10:32am
Quote (Rogier @ Sun, Jan 20 2008, 02:43pm)
dastardly n muttley in their flying machines
of catch the pidgeon, ben vergeten hoe t heette


http://www.youtube.com/watch?v=diZFSIo_jdI&feature=related


Quote (edujackass @ Sun, Jan 20 2008, 02:42pm)
LOLOLOLLLLLL @ dolf

had dat nooit gemerkt odmat ik toen nooit wist hoe hitler eruit zag XDDD


afred j kwak is zwaar zwaar linkse propaganda. er is geen tekenfilm die me meer geboeid heeft als Alfred.
op de een of andere manier heeft die indoctrinatie nooit gewerkt op me wink.gif


This post was edited by Hellskin on Jan 20 2008 10:36am
Banned
Posts: 47
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 20 2008 11:44am
Ben ik de enige die Alfred J Quack vroeger eng vond?

Er was zon boef met zon ijzeren bal aan zn poten.. die had een HELE ENGE STEM BRRR

edit: OMG DIE GEEST VAN DIE FLES WAS OOK KK ENG bbrbrbr

This post was edited by Jheronymus on Jan 20 2008 11:47am
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Jan 20 2008 12:25pm
Quote (Jheronymus @ Sun, 20 Jan 2008, 18:44)
Ben ik de enige die Alfred J Quack vroeger eng vond?

Er was zon boef met zon ijzeren bal aan zn poten.. die had een HELE ENGE STEM BRRR

edit: OMG DIE GEEST VAN DIE FLES WAS OOK KK ENG bbrbrbr


Ah Alfredje , das al zo lang geleden biggrin.gif Kheb dat idd ook nog graag gezien maar dat is zoveel jaren terug wink.gif

Vandaag ben ik zo vrolijk zo vrolijk zo vrolijk ...of hoe ging het weer (kzou die song nog is willen terug horen)
Member
Posts: 12,093
Joined: Oct 16 2006
Gold: 19,775.00
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 20 2008 01:21pm
wie kent er montana jones???

dat was iig zo king , en robbedoes en kwabbernoot was ook altijd wel leuk

originele avonturen in beide series

This post was edited by CpTJenJen on Jan 20 2008 01:24pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll