d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Lijst Der.... > Wegpesters.
Prev14567815Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 19 2008 08:55am
Quote (Demonsangel @ Sat, 19 Jan 2008, 15:49)
Nee je wilde dat hij vriend van je was biggrin.gif Wel een groot verschil zou ik zeggen.


hmm ik denk dat je verkeerd bent ingelicht het is voo rmij wel een tijd geleden met hem btw..
ik heb em nooit op men f list gehad we hielpen mekaar gewoon soms in jsp..
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jan 19 2008 09:03am
Quote (edujackass @ Sat, 19 Jan 2008, 16:54)
is goed, dan moet je wel meteen stoppen met posten in dutch forums en hier nooit meer terugkomen


En je zelfmoord faken natuurlijk!

This post was edited by sK_Kabouter on Jan 19 2008 09:03am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 19 2008 09:24am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 19 Jan 2008, 16:35)
en wuben doe niet zo fuckinf achterlijk

Goed, dat bewijst dus dat je ook mij achterlijk vindt. Mijn eerdere claim ontkende je en nu bevestig je hem.

Quote
als iemand een foto van je neefje post en dan iets zegt van kapot verkrachten is dat normaal en volwassen?

Dat jij je dat aantrekt op een forum zegt meer over jou dan over diegene die dat post. Als je zo gevoelig bent over je privéleven, hou het dan weg van dit forum. Een superdudes maken waarop je precies dezelfde account hebt, is niet het slimste wat je kan doen.

Natuurlijk, het is niet leuk als ze wat over je familie zeggen, maar wees een vent en lach erom.

Quote
het enige wat ik zei was ben mans genoeg om het voor me neus te doen of hou gvd je bek dicht..

Nogmaals, wees een vent en lach erom. Je hebt jezelf compleet ten schande gemaakt door dit soort posts.


Overigens geldt het advies dat je aan iemand anders gaf "leer is (eens) Nederlands" ook voor jezelf.
Banned
Posts: 97
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Jan 19 2008 09:27am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Jan 19 2008, 03:21pm)
hou je bek man kut multi fag


Quote (DeGekste)
leer lezen en begrijpen voordat je spammed
;



Quote (Wuben[NM)
,Sat, Jan 19 2008, 11:19am]Maar even wat serieuzer. Dat je op de mensen hier neerkijkt moge duidelijk zijn. Mijn vriendelijke verzoek aan jou om hier weg te gaan. Ik persoonlijk vind je niks toevoegen aan de discussie en sinds je voor lul hebt gestaan met die foto´s, ben je meer dan irritant aanwezig.

Dat geldt voor anderen, maar enkelen van hen hebben nog wel humor. Dat ontbeer jij helaas.

Oftewel; jij moet 'ons' niet, wij jou niet. Jouw vertrek lijkt een win-win situatie. Voor de economen: a pareto improvement!


Quote (DeGekste)
leer lezen en begrijpen voordat je spammed

Quote (DeGekste)
leer lezen en begrijpen voordat je spammed

Quote (DeGekste)
leer lezen en begrijpen voordat je spammed


Contradictie alom...
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 19 2008 09:28am
Quote (Wuben[NM] @ Sat, 19 Jan 2008, 16:24)
Nogmaals, wees een vent en lach erom. Je hebt jezelf compleet ten schande gemaakt door dit soort posts.


Overigens geldt het advies dat je aan iemand anders gaf "leer is (eens) Nederlands" ook voor jezelf.


een niet achterlijk persoon kan nog steeds achterlijke momenten hebben..

wees een vent en lach erom?

wees een vent en hou die kut reply's gewoon voor je want het is gewoon offtopic spam bullshit
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 19 2008 09:34am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 19 Jan 2008, 16:28)
een niet achterlijk persoon kan nog steeds achterlijke momenten hebben..

wees een vent en lach erom?

wees een vent en hou die kut reply's gewoon voor je want het is gewoon offtopic spam bullshit
Haha
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 19 2008 09:37am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 19 Jan 2008, 17:28)
een niet achterlijk persoon kan nog steeds achterlijke momenten hebben..

Ok, fair enough. Toch is dit een redelijk helder moment in mijn bestaan.

Quote
wees een vent en lach erom?

Ja, zo simpel is het. We leven niet in de Middeleeuwen waar je iemand met een bijl te lijf kan gaan. Iemand provoceerde je, jij liet je vreselijk kennen en sindsdien ben je de sukkel van het forum. Beter vermijd je dat voortaan.

Dat ze op je e-pen0r getrapt hebben is vervelend, maar dat gebeurt wel eens. Niet alleen op dit forum, ook in het echt. Als je het hier niet kan, hoe moet het dan als je straks (ik zeg maar) op de werkvloer problemen hebt?

Quote
wees een vent en hou die kut reply's gewoon voor je want het is gewoon offtopic spam bullshit

En dat van jou niet? Of wat?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 19 2008 09:39am
Quote (Wuben[NM] @ Sat, 19 Jan 2008, 16:37)
En dat van jou niet? Of wat?


wat van mij?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 19 2008 09:41am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 19 Jan 2008, 17:39)
wat van mij?


Laat maar, ik betwijfel of je überhaupt op een werkvloer terecht komt.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 19 2008 09:44am
Quote (Wuben[NM] @ Sat, 19 Jan 2008, 16:41)
Laat maar, ik betwijfel of je überhaupt op een werkvloer terecht komt.


hmm ik werk al 2 jaar fulltime ben pas weer met school verder gegaan..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567815Next
Add Reply New Topic New Poll