Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 19 Jan 2008, 16:35)
en wuben doe niet zo fuckinf achterlijk
Goed, dat bewijst dus dat je ook mij achterlijk vindt. Mijn eerdere claim ontkende je en nu bevestig je hem.
Quote
als iemand een foto van je neefje post en dan iets zegt van kapot verkrachten is dat normaal en volwassen?
Dat jij je dat aantrekt op een forum zegt meer over jou dan over diegene die dat post. Als je zo gevoelig bent over je privéleven, hou het dan weg van dit forum. Een superdudes maken waarop je precies dezelfde account hebt, is niet het slimste wat je kan doen.
Natuurlijk, het is niet leuk als ze wat over je familie zeggen, maar wees een vent en lach erom.
Quote
het enige wat ik zei was ben mans genoeg om het voor me neus te doen of hou gvd je bek dicht..
Nogmaals, wees een vent en lach erom. Je hebt jezelf compleet ten schande gemaakt door dit soort posts.
Overigens geldt het advies dat je aan iemand anders gaf "leer is (eens) Nederlands" ook voor jezelf.