d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waar Is Onze Stoere Chick Gebleven? > Ya
Prev14567811Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 18 2008 06:12am
Quote (mrs.piggy @ Fri, 18 Jan 2008, 12:23)
Dat anni dingetje was echt lachen, een hele troep trusted kerels die stout waren geweest biggrin.gif
Was timo enzo toen niet geloserd ?


Ja, maar dat ook te maken met die multi, volgens mij.

Het anni-verhaal: een heleboel mensen hadden afgesproken anni's niet lager dan xx FG te verkopen. Prijsafspraak, of zo, heet dat in de economie?
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 18 2008 06:13am
Quote (??NNI @ Fri, Jan 18 2008, 12:12pm)
Ja, maar dat ook te maken met die multi, volgens mij.

Het anni-verhaal: een heleboel mensen hadden afgesproken anni's niet lager dan xx FG te verkopen. Prijsafspraak, of zo, heet dat in de economie?


illigale prijsafspraak
wie kwam daar achter?

This post was edited by stefan_FFH on Jan 18 2008 06:14am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 18 2008 06:15am
Weet 'k niet meer. Er was 'n site rond gemaakt, en ik vermoed dat die gelekt was, of zo. Ja, het is lang geleden. Killingscream zal 't wel nog beter weten.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 18 2008 06:21am
Quote (triple_han @ Thu, 17 Jan 2008, 21:47)
Ik en laurens hielden hem bij, voor mensen die uit #d2jsp-euro werden weggepest. Maar aangezien dat channel al een jaar niet meer actief is en zelfs een paar maanden al niet meer bestaat is de irc lijst niet meer in gebruik.

Iemand anders wil vast een nieuwe lijst opstellen.


Lijst der weggepesten: Jamierogan, Innocence, gkorp, Richburg, Yoghurt, Golddrol, Gamebrain, pvp-mjol, Apachai, BadBoyDeGekste
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 18 2008 06:22am
Quote (�?NNI @ Fri, Jan 18 2008, 12:12pm)
Ja, maar dat ook te maken met die multi, volgens mij.

Het anni-verhaal: een heleboel mensen hadden afgesproken anni's niet lager dan xx FG te verkopen. Prijsafspraak, of zo, heet dat in de economie?


Een kartel, de prijzen kunstmatig hoog houden ^^
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 18 2008 06:30am
Quote (??NNI @ Fri, Jan 18 2008, 12:21pm)
Lijst der weggepesten: Jamierogan, Innocence, gkorp, Richburg, Yoghurt, Golddrol, Gamebrain, pvp-mjol, Apachai, BadBoyDeGekste


richburg=trusted tagged?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 18 2008 06:31am
Ja, kan. Hoezo?
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 18 2008 06:33am
Quote (??NNI @ Fri, Jan 18 2008, 12:31pm)
Ja, kan. Hoezo?


d8 dat hij een duitser was ^^
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 18 2008 06:35am
Quote (stefan_FFH @ Fri, Jan 18 2008, 12:33pm)
d8 dat hij een duitser was ^^


Niet alle trusted zijn moffen hoor
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jan 18 2008 06:35am
Quote (Tha_Axid @ Thu, 17 Jan 2008, 22:54)
weet iemand alles nog dan, verder dan yoghurt. komt ik niet


En.. Waar is Mischa gebleven? Zou het eindelijk gelukt zijn?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567811Next
Closed New Topic New Poll