d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Wat Ben Je Nu Aan Het Doen Topic
Prev1456
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 18 2008 05:02am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Jan 18 2008, 06:11am)
keihard aant lachen wat een onzin word hier gepost biggrin.gif

tenshinhan pm me een foto van haar?


Ben jij nog niet weggepest?
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 18 2008 05:17am
Quote (gehawk @ Fri, 18 Jan 2008, 11:02)
Ben jij nog niet weggepest?


Hij's net een parasiet.
Mensen die ik het liefst hier nog weg wil hebben:
BBDG
Tenishan (ofzo?)
gehawk
JWT.
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 18 2008 05:19am
Quote (MilkAndCookies @ Fri, Jan 18 2008, 11:17am)
Hij's net een parasiet.
Mensen die ik het liefst hier nog weg wil hebben:
BBDG
Tenishan (ofzo?)
gehawk
JWT.


Ik dacht dat je van mij hield?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 18 2008 06:03am
Quote (gehawk @ Fri, 18 Jan 2008, 12:19)
Ik dacht dat je van mij hield?


dan zit je dus fout..
Member
Posts: 1,782
Joined: Jan 13 2007
Gold: 1,671.80
Jan 18 2008 06:04am
Op F5 aan het rammen, in de hoop dat er ineens een reply verschijnt in
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=14333535&f=259

biggrin.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456
Closed New Topic New Poll