d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Char D2 > Yo D00ds
Prev1456789Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 16 2008 12:52am
Quote (JurK. @ Tue, 15 Jan 2008, 17:06)
onderzoek wijst uit:

hammerdin > bvc > dru > hammerdin

1 van die 3 en je doe t goed


Cool onderzoek, jo.

Het ligt allemaal aan de equipment!

Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 16 2008 01:17am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, Jan 16 2008, 06:52am)
Cool onderzoek, jo.

Het ligt allemaal aan de equipment!


niet helemaal
hmmrdin heeft als enige char de kracht om 1 v7 te kunnen winnen
dmg is niet te absen
en het deschynen he

Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Jan 16 2008 03:43am
Quote (mrs.piggy @ Tue, Jan 15 2008, 01:43pm)
Dit is mijn bva, om je een voorbeeldje te geven. Is wel niet megasuper ofzo, maar hij kan z'n mannetje staan.

http://img174.imageshack.us/img174/858/fitzchevalricho6.jpg


je kan ook ipv die axes 2x Wizzardspike 'UM'ed usen Supersnelle Teleport + open wounds en dan gewoon chickenen of war cry keertje doen en leap, warcry,leap etc. en weer WW warcry leap, switchen naar BOTD/Grief hupla
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 16 2008 04:40am
Quote (Yoghurt. @ Wed, 16 Jan 2008, 09:43)
je kan ook ipv die axes 2x Wizzardspike 'UM'ed usen Supersnelle Teleport + open wounds en dan gewoon chickenen of war cry keertje doen en leap, warcry,leap etc. en weer WW warcry leap, switchen naar BOTD/Grief hupla


Sterf.
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Jan 16 2008 04:43am
mijn es fb soso > hammer pala... kan 3 tot 4 hammers van 12k aan
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 16 2008 04:52am
Quote (JurK. @ Tue, 15 Jan 2008, 18:06)
onderzoek wijst uit:

hammerdin > bvc > dru > hammerdin

1 van die 3 en je doe t goed


vt owned ze alle drie -.-
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 16 2008 05:23am
Jongens, jongens. Het is niet de druide, de assassijn of welke heroische karakter dan ook die de opponent inmaakt, het is de uitrusting van je speelkameraad en degene die het fictieve personage bestuurd.

This post was edited by MilkAndCookies on Jan 16 2008 05:23am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 16 2008 05:34am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, 16 Jan 2008, 12:23)
Jongens, jongens. Het is niet de druide, de assassijn of welke heroische karakter dan ook die de opponent inmaakt, het is de uitrusting van je speelkameraad en degene die het fictieve personage bestuurd.


skill>>
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Jan 16 2008 05:53am
Kvond zeal pala altijd wel leuk. =D
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 16 2008 06:25am
Quote (xycho2d @ Wed, Jan 16 2008, 11:53am)
Kvond zeal pala altijd wel leuk. =D


das echt pvm ^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456789Next
Add Reply New Topic New Poll