d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hyves Hyves Hyves Hyves Hyves Hyves Hyves Hyves > Elke Moderne Breezerslet Heeft Het.
Prev1456789Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 14 2008 03:00am
Quote (triple_han @ Mon, 14 Jan 2008, 10:55)
Jij bent echt stoer man! Dat je met al die constructieve posts Mark voor aap zet. Oh nee, dat doe je niet.


Jij hebt zeker ook Hyves?
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 14 2008 03:00am
Quote (tenshinhan @ Mon, Jan 14 2008, 01:09am)
Hyves voor homo's ,dan bestaan er dus ruim 5mil homo's in NLD wink.gif


1 op 10 mannen is homo dus 50 miljoen mannen in nederland? ik denk multis om hun ego op te peppen ja, klinkt al realistischer
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 14 2008 03:19am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 14 Jan 2008, 09:00)
Jij hebt zeker ook Hyves?


Kan je het niet hebben dat jij geen vriendjes zou hebben op hyves? :c

Staat ook zo knullig:
Boeken:
OOOOOH, WAAR MOET IK BEGINNNENNNNNNNNNNN? Alle boeken die gaan over natuurfysische onderwerpen boeien mij, alle boeken over Godsdiensten boeien mij, alle boeken boeien mij eigenlijk.

Games:
Breek mij de bek niet open, games zijn slecht voor de tere kinderziel.

School:
RuG, UU, UT, TU Delft, RuN, UA en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Relatie:
Geen seks voor het huwelijk, of beter gezegd: geen seks voor je je studies hebt afgerond.

Merken:
Van Dale, Wolthers Noordhof, van Dijk, Prisma, EPN.

Passies:
Leren en taalfouten verbeteren.

Sport:
Schaken.

Films:
Hollywood films zijn niet mijn ding. Filmhuis films en documentaires. Die zijn net zo verstandig als ik; er moet een moraal inzitten eer ik het leuk en interessant zal vinden.

Jaa, daar trek je geen vrienden mee :c.

This post was edited by MilkAndCookies on Jan 14 2008 03:20am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 14 2008 03:24am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 14 Jan 2008, 11:19)
Kan je het niet hebben dat jij geen vriendjes zou hebben op hyves? :c

Staat ook zo knullig:
Boeken:
OOOOOH, WAAR MOET IK BEGINNNENNNNNNNNNNN? Alle boeken die gaan over natuurfysische onderwerpen boeien mij, alle boeken over Godsdiensten boeien mij, alle boeken boeien mij eigenlijk.

Games:
Breek mij de bek niet open, games zijn slecht voor de tere kinderziel.

School:
RuG, UU, UT, TU Delft, RuN, UA en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Relatie:
Geen seks voor het huwelijk, of beter gezegd: geen seks voor je je studies hebt afgerond.

Merken:
Van Dale, Wolthers Noordhof, van Dijk, Prisma, EPN.

Passies:
Leren en taalfouten verbeteren.

Sport:
Schaken.

Jaa, daar trek je geen vrienden mee :c.


Haha. Ik heb geen Hyves, zoals je misschien al doorhad, het is namelijk voor homo's. Ergens vat ik je omschrijving wel als een compliment op. Dankjewel, Milk. Ik hoop binnenkort ook wat WoW guides in mijn profile te zetten.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 14 2008 03:25am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 14 Jan 2008, 09:24)
Haha. Ik heb geen Hyves, zoals je misschien al doorhad, het is namelijk voor homo's. Ergens vat ik je omschrijving wel als een compliment op. Dankjewel, Milk. Ik hoop binnenkort ook wat WoW guides in mijn profile te zetten.


Oké, waarover wil je?:$

Geef nou eens relevante cijfers, ben ik niet van je gewend dat je zoiets zegt. Normaal heb je wel een redelijke beargumentatie.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 14 2008 03:29am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 14 Jan 2008, 11:25)
Oké, waarover wil  je?:$

Geef nou eens relevante cijfers, ben ik niet van je gewend dat je zoiets zegt. Normaal heb je wel een redelijke beargumentatie.


Ik dacht dat mijn kolderieke beschimping van Hyves wel duidelijk was. Het lijkt me overduidelijk dat Hyves ook voor homo's is en ik ben ervan overtuigd dat Han er ook één heeft. Of drie; zoals zijn naam doet vermoeden.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 14 2008 03:29am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, Jan 14 2008, 09:25am)
Oké, waarover wil je?:$

Geef nou eens relevante cijfers, ben ik niet van je gewend dat je zoiets zegt. Normaal heb je wel een redelijke beargumentatie.


hij verlaagt zijn niveau voor jouw wink.gif
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 14 2008 03:30am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 14 Jan 2008, 09:29)
Ik dacht dat mijn kolderieke beschimping van Hyves wel duidelijk was. Het lijkt me overduidelijk dat Hyves ook voor homo's is en ik ben ervan overtuigd dat Han er ook één heeft. Of drie; zoals zijn naam doet vermoeden.


Jij zegt het alsof hyves uitsluitend voor homo's is. Maar daarvoor moet je toch wel echt bij superdudes zijn..
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 14 2008 03:32am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 14 Jan 2008, 11:30)
Jij zegt het alsof hyves uitsluitend voor homo's is. Maar daarvoor moet je toch wel echt bij superdudes zijn..


Is het ook. Superdudes is mega-hetero. Net als Cu2 en Facebook. Old-skool, jeweett.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 14 2008 03:36am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 14 Jan 2008, 09:32)
Is het ook. Superdudes is mega-hetero. Net als Cu2 en Facebook. Old-skool, jeweett.


Oke, ik eet rolo.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456789Next
Closed New Topic New Poll