d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Sappige Verhalen. > ;--)
Prev14567825Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 10 2008 02:31pm
Quote (Xepo @ Thu, Jan 10 2008, 08:16pm)
Shit gast, ik ook voor jou. +1 rep.
JWT. Thanks ouwe, geef me die boks mang. heart.gif

Ik hab alleen geen sappige verhaaltjes verteld. Maar dat ben ik ook niet van plan

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 10 2008 02:31pm
Quote (JWT @ Thu, 10 Jan 2008, 21:02)
Minder lang geleden toch?

Tom, nadat je dit hebt gepost heb ik meer respect voor je. player!

Ik ben ontgroend toen ik 12 (volgens mij) was.
Ik ben voor t eerst verder gegaan toen ik 16 was.
Ik ben ontmaagd afgelopen zomer.


ben je ontmaagd ja?

of heb je het zelf gedaan..

wuben ik vind beegees/queen ook vet mja !
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 10 2008 02:35pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Jan 10 2008, 08:31pm)
ben je ontmaagd ja?

of heb je het zelf gedaan..
Haha, kneusje.

Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 10 2008 03:04pm
godverdomme. nu voel ik me dus vreselijk fucking kut odmat ik 17 ben en 2 PERSOONEN FFSS OMG 2 PERSOOONENENNE??? van ZESTIEN ZESSSTIEEENNNNNNN zijn al ontmaagt.
word er egt chaggerijnig van. teringzooi



.....................................................................................................................................................................................................................................................
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 10 2008 03:07pm
Quote (JWT @ Thu, 10 Jan 2008, 21:31)
JWT. Thanks ouwe, geef me die boks mang. heart.gif

Ik hab alleen geen sappige verhaaltjes verteld. Maar dat ben ik ook niet van plan
Zwaar relaxed ouwe, mega stilo. Uber flex gewoon.

Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 10 2008 03:09pm
Quote (edujackass @ Thu, 10 Jan 2008, 22:04)
godverdomme. nu voel ik me dus vreselijk fucking kut odmat ik 17 ben en 2 PERSOONEN FFSS OMG 2 PERSOOONENENNE??? van ZESTIEN ZESSSTIEEENNNNNNN zijn al ontmaagt.
word er egt chaggerijnig van. teringzooi



.....................................................................................................................................................................................................................................................


ben ondertussen 17 tongue.gif maar eduartje toch tongue.gif je zei het zelf jij kon makkelijk lelijke krijgen
ik zeg niet dat je het moet doen. maar als je wanhopig word zoek je een lkkrding en bied je haar een breezer aan als dat niet werkt kun je altijd trugvallen op de lelijkerds xD
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 10 2008 03:17pm
jamaar dan ben ik wanhoooppiggggg dat is tog niet chil.. dan vragen mensen,
hey door wie ben jij ontmaagd?
ja door die lelijke. ohnice.
ik ben zaterdag weer in breda dus ik zal je breezer tactiek proberen.

rest van klasgenoten zijn inmiddels 16 geworden dus kan ik met wat meer mensen uitgaan ipv mensen die ik nog maar half ken van zitteblijver jaar ><

edit/ en fuck wat zijn wijven lekker op hun 16-17de. serieus vanaf 18 jaar gaat het imo bergafwaarts.

This post was edited by edujackass on Jan 10 2008 03:18pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 10 2008 03:19pm
Quote (JWT @ Thu, 10 Jan 2008, 21:35)
Haha, kneusje.


wie de fuck noem jij kneusje

als je voor me stond irl had je nu al 12 kleuren scheit in je broek kutkind.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 10 2008 03:20pm
Quote (edujackass @ Thu, 10 Jan 2008, 22:17)
jamaar dan ben ik wanhoooppiggggg dat is tog niet chil.. dan vragen mensen,
hey door wie ben jij ontmaagd?
ja door die lelijke. ohnice.
ik ben zaterdag weer in breda dus ik zal je breezer tactiek proberen.

rest van klasgenoten zijn inmiddels 16 geworden dus kan ik met wat meer mensen uitgaan ipv mensen die ik nog maar half ken van zitteblijver jaar ><

edit/ en fuck wat zijn wijven lekker op hun 16-17de. serieus vanaf 18 jaar gaat het imo bergafwaarts.


kwenie maar jij kijkt , lol let's meet in breda ik heb toch bus abbo kan er zo zijn ik wil je de breezer tactiek wel is zien gebruiken. . geen id of het heel erg effectief is xD
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 10 2008 03:24pm
Quote (edujackass @ Thu, 10 Jan 2008, 23:17)
edit/ en fuck wat zijn wijven lekker op hun 16-17de. serieus vanaf 18 jaar gaat het imo bergafwaarts.


Ik ben het oneens. Of is dat opvallend?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567825Next
Closed New Topic New Poll