d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Studie > Wat Studeren/waar Werken Jullie
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Jan 10 2008 06:53am
Quote (Xepo @ Wed, 9 Jan 2008, 20:22)
Ik studeer voor sumo-worstelaar.


omg xD hahaha

Ik moet nog anderhalf jaar als grafisch vorgever in Breda Radius college. p000p!
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 10 2008 07:25am
Quote (Akiraprise @ Thu, 10 Jan 2008, 12:55)
Ik heb het ook niet gelezen tongue.gif


Heeft je wel al 2 warns opgeleverd zo te zien. Vanwaar die plotse rebellie?

Edit: Ik doe MBO Administratie trouwens, 2e jaar.

This post was edited by triple_han on Jan 10 2008 07:25am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 10 2008 08:07am
Quote (xycho2d @ Thu, 10 Jan 2008, 13:53)
omg xD hahaha

Ik moet nog anderhalf jaar als grafisch vorgever in Breda Radius college. p000p!


lol radius breda? daar zit ik ook xD!!!!!!!! kutschool :\
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 10 2008 08:28am
Quote (triple_han @ Thu, 10 Jan 2008, 14:25)
Heeft je wel al 2 warns opgeleverd zo te zien. Vanwaar die plotse rebellie?

Edit: Ik doe MBO Administratie trouwens, 2e jaar.


mbo administratie is gewoon een typcurses voor mensen met vmbo
jij daarintegen doet TU wss
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 10 2008 09:53am
Ik las daar ergens schaamlippen in dat verhaal...
Ja toch?
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 10 2008 09:57am
Quote (Ov2rkill @ Thu, Jan 10 2008, 04:53pm)
Ik las daar ergens schaamlippen in dat verhaal...
Ja toch?


inderdaad
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 10 2008 10:26am
Quote (mrs.piggy @ Thu, 10 Jan 2008, 16:57)
inderdaad
Hmm, dan ga ik het misschien toch maar lezen.

Member
Posts: 6,044
Joined: Oct 17 2005
Gold: 6,237.00
Jan 11 2008 04:02am
1e jaars werktuigbouw @ TU Delft.

Redelijk leuke studie.
Member
Posts: 10,777
Joined: Sep 14 2005
Gold: 12,649.00
Jan 11 2008 05:02am
Ik studeer niet, ik volg(de) een studie tongue.gif
6e ohmy.gif jaars HBO Diermanagement aan 't Van Hall Larenstein te Leeuwarden.


Quote (Akiraprise @ Thu, 10 Jan 2008, 11:55)
Ik heb het ook niet gelezen tongue.gif

Copy/pasted van www.s(raad de 2e letter)xverhalen.com soms?
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 11 2008 06:00am
Quote (MarkIris @ Fri, Jan 11 2008, 11:02am)
Ik studeer niet, ik volg(de) een studie tongue.gif
6e ohmy.gif jaars HBO Diermanagement aan 't Van Hall Larenstein te Leeuwarden.



Copy/pasted van www.s(raad de 2e letter)xverhalen.com soms?


hoe weet jij dat zo goed? ^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll