☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Studie > Wat Studeren/waar Werken Jullie
Prev
1
4
5
6
7
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1221
Replies: 68
Track Topic
xycho2d
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold
:
774.55
#51
Jan 10 2008 06:53am
Quote (Xepo @ Wed, 9 Jan 2008, 20:22)
Ik studeer voor sumo-worstelaar.
omg xD hahaha
Ik moet nog anderhalf jaar als grafisch vorgever in Breda Radius college. p000p!
Han_V
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold
:
0.00
#52
Jan 10 2008 07:25am
Quote (Akiraprise @ Thu, 10 Jan 2008, 12:55)
Ik heb het ook niet gelezen
Heeft je wel al 2 warns opgeleverd zo te zien. Vanwaar die plotse rebellie?
Edit: Ik doe MBO Administratie trouwens, 2e jaar.
This post was edited by triple_han on Jan 10 2008 07:25am
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#53
Jan 10 2008 08:07am
Quote (xycho2d @ Thu, 10 Jan 2008, 13:53)
omg xD hahaha
Ik moet nog anderhalf jaar als grafisch vorgever in Breda Radius college. p000p!
lol radius breda? daar zit ik ook xD!!!!!!!! kutschool :\
Tha_Axid
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
5,901.42
#54
Jan 10 2008 08:28am
Quote (triple_han @ Thu, 10 Jan 2008, 14:25)
Heeft je wel al 2 warns opgeleverd zo te zien. Vanwaar die plotse rebellie?
Edit: Ik doe MBO Administratie trouwens, 2e jaar.
mbo administratie is gewoon een typcurses voor mensen met vmbo
jij daarintegen doet TU wss
Ov2rkill
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold
:
0.31
#55
Jan 10 2008 09:53am
Ik las daar ergens schaamlippen in dat verhaal...
Ja toch?
mrs.piggy
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold
:
8,877.95
#56
Jan 10 2008 09:57am
Quote (Ov2rkill @ Thu, Jan 10 2008, 04:53pm)
Ik las daar ergens schaamlippen in dat verhaal...
Ja toch?
inderdaad
Xepo
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold
:
1.00
Warn: 100%
#57
Jan 10 2008 10:26am
Quote (mrs.piggy @ Thu, 10 Jan 2008, 16:57)
inderdaad
Hmm, dan ga ik het misschien toch maar lezen.
zero_cool89
Member
Posts: 6,044
Joined: Oct 17 2005
Gold
:
6,237.00
#58
Jan 11 2008 04:02am
1e jaars werktuigbouw @ TU Delft.
Redelijk leuke studie.
MarkIris
Member
Posts: 10,777
Joined: Sep 14 2005
Gold
:
12,649.00
#59
Jan 11 2008 05:02am
Ik studeer niet, ik volg(de) een studie
6e
jaars HBO Diermanagement aan 't Van Hall Larenstein te Leeuwarden.
Quote (Akiraprise @ Thu, 10 Jan 2008, 11:55)
Ik heb het ook niet gelezen
Copy/pasted van www.s(raad de 2e letter)xverhalen.com soms?
Akiraprise
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold
:
1.00
Warn: 100%
#60
Jan 11 2008 06:00am
Quote (MarkIris @ Fri, Jan 11 2008, 11:02am)
Ik studeer niet, ik volg(de) een studie
6e
jaars HBO Diermanagement aan 't Van Hall Larenstein te Leeuwarden.
Copy/pasted van www.s(raad de 2e letter)xverhalen.com soms?
hoe weet jij dat zo goed? ^^
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
4
5
6
7
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact