Quote (MilkAndCookies @ Tue, Jan 8 2008, 01:27pm)
Hoe maken jullie Chinese motherfuckers die eieren klaar? Die zijn fijjjjjjjjjjn!

Mijn favoriete eten is nasi van de chinees. Oooh en satésoep!
TOM ik maak wel een keer nasi voor jou 8D maar uuuh ei kapot slaan en dan koken ?_?
Quote (reaper_666 @ Wed, Jan 9 2008, 11:37am)
Heb niet bepaald een favoriet gerecht, maar als ik uit eten ga doe dan maar onbeperkt zooi eten. Laatst in een sushibar geweest, was een beetje onwel geworden van de hoeveelheid.
edit: ik kook weinig zelf. Geef me een recept en het lukt me vast wel

en anders bel ik wel een ambulance
KAASje