d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Jullie Favorieten Eten > Yo
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 10 2008 07:58am
Quote (Rogier @ Thu, Jan 10 2008, 01:38pm)
pan met water+beetje olie opzetten, als t water kookt ei erin gooien(zonder schaal, gewoon zegmaar op de manier waarop je normaal ei bakt)

paar minuuutjes wachten, evt wat sojasaus of groente/noodles/vlees/zout toevoegen(als je dingen toevoegd is een wok echt 10x beter dan een pan)


zo easy
hou wel van oosters eten , maar voor goeie vis kan je me ook wakker maken tongue.gif


Wtf, moet je 't ei kapot slaan en dan in 't water donderen? XD
Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold: 13.38
Jan 10 2008 08:20am
Quote (Skulvar @ Thu, Jan 10 2008, 02:58pm)
Wtf, moet je 't ei kapot slaan en dan in 't water donderen? XD


j
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Jan 10 2008 08:58am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, Jan 8 2008, 01:27pm)
Hoe maken jullie Chinese motherfuckers die eieren klaar? Die zijn fijjjjjjjjjjn! heart.gif

Mijn favoriete eten is nasi van de chinees. Oooh en satésoep!


TOM ik maak wel een keer nasi voor jou 8D maar uuuh ei kapot slaan en dan koken ?_?

Quote (reaper_666 @ Wed, Jan 9 2008, 11:37am)
Heb niet bepaald een favoriet gerecht, maar als ik uit eten ga doe dan maar onbeperkt zooi eten. Laatst in een sushibar geweest, was een beetje onwel geworden van de hoeveelheid.

edit: ik kook weinig zelf. Geef me een recept en het lukt me vast wel  tongue.gif en anders bel ik wel een ambulance


KAASje
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 10 2008 09:57am
Oke, datum? Dan kom ik zeker langs!

Moet ik betalen? rolleyes.gif

This post was edited by MilkAndCookies on Jan 10 2008 09:57am
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Jan 10 2008 11:18am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, Jan 10 2008, 03:57pm)
Oke, datum? Dan kom ik zeker langs!

Moet ik betalen? rolleyes.gif


^^ TUURLIJK MOET JE BETALEN 108--------------------------D
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 10 2008 12:48pm
Quote (RubberNinja @ Thu, 10 Jan 2008, 17:18)
^^ TUURLIJK MOET JE BETALEN 108--------------------------D


PRICE?
Kan ik je niet betalen met fg?:C
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 10 2008 12:49pm
Quote (MilkAndCookies @ Thu, Jan 10 2008, 06:48pm)
PRICE?
Kan ik je niet betalen met fg?:C


je hebt alleen zo weinig wink.gif
fg accepteren ze overal weet je toch tongue.gif
is net als de euro
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 10 2008 12:59pm
Quote (Rogier @ Thu, 10 Jan 2008, 14:20)
j


Hoeveel water + olie. Hoe staat dat in verhouding met het aantal eieren?
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 10 2008 01:14pm
Ik wil ook komen eten..
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 10 2008 01:22pm
WOKKEN! maar boeit mijn inbreng wat of wil je gwn je +1's ?























Eerlijk.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev145678Next
Add Reply New Topic New Poll