d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Dialecten
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jan 14 2008 08:10am
weir klappen oilsjters,

wildjet oeren?

http://www.vanschuylenbergh.com/intoilsjters/

Voila sésmile.gif nu kan iedereen ons schoon dialect horen smile.gif + schrijfwijze... in een hip liedje gegoten...

~Tim
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jan 14 2008 08:29am
sloameeeirnèhmeeerpl

This post was edited by sK_Kabouter on Jan 14 2008 08:29am
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 18 2008 01:34pm
Quote (Falkerakatim @ Mon, 14 Jan 2008, 14:10)
weir klappen oilsjters,

wildjet oeren?

http://www.vanschuylenbergh.com/intoilsjters/

Voila sésmile.gif nu kan iedereen ons schoon dialect horen smile.gif + schrijfwijze... in een hip liedje gegoten...

~Tim


lol^^ das ne goeie
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 18 2008 03:24pm
Quote (JWT @ Sun, 13 Jan 2008, 13:53)
Had je wat, kneusje?


ik lach alleen kindje.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 19 2008 04:59am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Jan 18 2008, 09:24pm)
ik lach alleen kindje.
Je bent en blijft dom hè.

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 19 2008 05:11am
Quote (JWT @ Sat, 19 Jan 2008, 11:59)
Je bent en blijft dom hè.


nee ik d8 gewoon dat je een grap maakte want zo zag het erwel uit.

en ik ben niet echt related met jhouw dus stupid.gif
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 19 2008 05:48am
Kan het niet laten.


TWAN IS JWT, VIEZE TERINGDEBIELE KANKERACHTERLIJKE IDIOOT.
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 19 2008 06:11am
Godverdomme, waarom staat dit verachtelijke kut topic op mijn naam?
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 19 2008 06:17am
Quote (MilkAndCookies @ Sat, Jan 19 2008, 12:48pm)
Kan het niet laten.


TWAN IS JWT, VIEZE TERINGDEBIELE KANKERACHTERLIJKE IDIOOT.


Neee!? Twan zou noOoit zoiets doen, het is zijn kleinere broer toch?Toch? bangin.gif
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 19 2008 11:49am
Ik gok zo dat badboy mij als multi gaat reporten.

Dat mag zekers te weten.
Als je tijd wilt besparen, zou ik het niet doen. Paul Taulborg weet er namelijk al vanaf.


Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll