☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Dialecten
Prev
1
4
5
6
7
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1296
Replies: 62
Track Topic
Falkerakatim
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold
:
4,132.00
#51
Jan 14 2008 08:10am
weir klappen oilsjters,
wildjet oeren?
http://www.vanschuylenbergh.com/intoilsjters/
Voila sé
nu kan iedereen ons schoon dialect horen
+ schrijfwijze... in een hip liedje gegoten...
~Tim
sK_Kabouter
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold
:
116.00
#52
Jan 14 2008 08:29am
sloameeeirnèhmeeerpl
This post was edited by sK_Kabouter on Jan 14 2008 08:29am
ben6660
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold
:
2,001.67
#53
Jan 18 2008 01:34pm
Quote (Falkerakatim @ Mon, 14 Jan 2008, 14:10)
weir klappen oilsjters,
wildjet oeren?
http://www.vanschuylenbergh.com/intoilsjters/
Voila sé
nu kan iedereen ons schoon dialect horen
+ schrijfwijze... in een hip liedje gegoten...
~Tim
lol^^ das ne goeie
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#54
Jan 18 2008 03:24pm
Quote (JWT @ Sun, 13 Jan 2008, 13:53)
Had je wat, kneusje?
ik lach alleen kindje.
JWT
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold
:
0.00
#55
Jan 19 2008 04:59am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Jan 18 2008, 09:24pm)
ik lach alleen kindje.
Je bent en blijft dom hè.
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#56
Jan 19 2008 05:11am
Quote (JWT @ Sat, 19 Jan 2008, 11:59)
Je bent en blijft dom hè.
nee ik d8 gewoon dat je een grap maakte want zo zag het erwel uit.
en ik ben niet echt related met jhouw dus
MilkAndCookies
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold
:
11.33
#57
Jan 19 2008 05:48am
Kan het niet laten.
TWAN IS JWT, VIEZE TERINGDEBIELE KANKERACHTERLIJKE IDIOOT.
Xepo
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold
:
1.00
Warn: 100%
#58
Jan 19 2008 06:11am
Godverdomme, waarom staat dit verachtelijke kut topic op mijn naam?
Demonsangel
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold
:
16.93
#59
Jan 19 2008 06:17am
Quote (MilkAndCookies @ Sat, Jan 19 2008, 12:48pm)
Kan het niet laten.
TWAN IS JWT, VIEZE TERINGDEBIELE KANKERACHTERLIJKE IDIOOT.
Neee!? Twan zou noOoit zoiets doen, het is zijn kleinere broer toch?Toch?
JWT
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold
:
0.00
#60
Jan 19 2008 11:49am
Ik gok zo dat badboy mij als multi gaat reporten.
Dat mag zekers te weten.
Als je tijd wilt besparen, zou ik het niet doen. Paul Taulborg weet er namelijk al vanaf.
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
4
5
6
7
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact