d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waar Is De Dutch Forum?
Prev1456789Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 6 2008 09:22am
Quote (Daemos-ragen @ Sun, Jan 6 2008, 02:07pm)
GODVERDE KANKER WAAROM NOU
IK HAD NET EEN SIGNATURE BESTELD VAN $299,95 WAAROP STOND : DUTCH FORUMS.
HET KON NIET VERANDERD WORDEN DUS NU KOST DIE SIGNATURE GODVERDE KANKER $298,95 MEER.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH


Volgens mij solliciteer jij echt naar een warning ofzo?

Doe es normaal ofzo?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 6 2008 09:24am
Quote (Akiraprise @ Sun, Jan 6 2008, 04:22pm)
Volgens mij solliciteer jij echt naar een warning ofzo?

Doe es normaal ofzo?


Zeg dat tegen stefan ofzo, die heeft ons forum verneukt.
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 6 2008 09:24am
Quote (Akiraprise @ Sun, 6 Jan 2008, 16:22)
Volgens mij solliciteer jij echt naar een warning ofzo?

Doe es normaal ofzo?


Soliciteren naar een warning? Nah!
Verplaats je in mijn situatie.
Ik was gewoon enorm boos op dat moment, kan gebeuren toch?
Maar dankzij mijn lening van lenen.nl voel ik me financieel gezien weer topfit biggrin.gif!
En nu ophouden met spammen jij.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 6 2008 09:26am
Quote (Daemos-ragen @ Sun, Jan 6 2008, 04:24pm)
Soliciteren naar een warning? Nah!
Verplaats je in mijn situatie.
Ik was gewoon enorm boos op dat moment, kan gebeuren toch?
Maar dankzij mijn lening van lenen.nl voel ik me financieel gezien weer topfit biggrin.gif!
En nu ophouden met spammen jij.

Dude, hoeveel hebben ze jou betaald om reclame voor ze te maken op d2jsp?

Edit;
2 Members: Skulvar, stefan_FFH mad1.gif

This post was edited by Skulvar on Jan 6 2008 09:26am
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 6 2008 09:26am
Quote (Daemos-ragen @ Sun, 6 Jan 2008, 16:24)
Soliciteren naar een warning? Nah!
Verplaats je in mijn situatie.
Ik was gewoon enorm boos op dat moment, kan gebeuren toch?
Maar dankzij mijn lening van lenen.nl voel ik me financieel gezien weer topfit biggrin.gif!
En nu ophouden met spammen jij.


Ok...

BOB
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 6 2008 09:26am
Quote (Skulvar @ Sun, Jan 6 2008, 03:24pm)
Zeg dat tegen stefan ofzo, die heeft ons forum verneukt.


jij zegt het
alleend e naam is veranderd
daarmee verander je toch neit de inhoud?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 6 2008 09:26am
Quote (stefan_FFH @ Sun, Jan 6 2008, 04:26pm)
jij zegt het
alleend e naam is veranderd
daarmee verander je toch neit de inhoud?


Nee, maar wel de naam. ;_;
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 6 2008 09:28am
Quote (WemyNM @ Sun, 6 Jan 2008, 16:26)
Ok...

BOB


Dat is niet mijn naam en ik voel me niet aangesproken.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 6 2008 09:30am
Quote (Daemos-ragen @ Sun, Jan 6 2008, 04:28pm)
Dat is niet mijn naam en ik voel me niet aangesproken.


Waarom reageer je dan? ;O
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 6 2008 09:30am
Quote (Skulvar @ Sun, 6 Jan 2008, 16:30)
Waarom reageer je dan? ;O


Ik wil +1.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456789Next
Closed New Topic New Poll