d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gelukkig Nieuwjaar
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Jan 3 2008 01:37pm
Quote (Skulvar @ Thu, 3 Jan 2008, 21:32)
Terror jaap? o_Ô


jazeker...

dus maak hem niet boos, want voor je het weet smeert ie zich in met uitwerpselen en rolt ie door je bed...
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 3 2008 01:56pm
Geen gezeur....

























Gewoon terreur..

JWT.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 3 2008 02:42pm
Quote (Spykerr @ Thu, Jan 3 2008, 08:37pm)
jazeker...

dus maak hem niet boos, want voor je het weet smeert ie zich in met uitwerpselen en rolt ie door je bed...


Nee serieus, wie is Terror Jaap?
Klinkt als een vies mannetje.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll