☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> G Z N > Guild Zonder Naam
Prev
1
4
5
6
7
8
9
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1670
Replies: 81
Track Topic
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#51
Jan 7 2008 02:38am
Quote (mrs.piggy @ Mon, Jan 7 2008, 08:11am)
ai ai, ben je nu al jaloers?
nee
er zijn mensen zoals cyba die staat in de top 30 beste lsers
en die komen dan naar die guild en die halen dan heel veel gp's
en dan wordt dat wel duur en of je het dan nog kan betalen
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#52
Jan 7 2008 02:51am
wat heb je aan gp's?
Spykerr
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold
:
30.00
#53
Jan 7 2008 02:56am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 7 Jan 2008, 10:51)
wat heb je aan gp's?
daar worden de guilds op gerankt
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#54
Jan 7 2008 02:59am
Quote (Spykerr @ Mon, 7 Jan 2008, 09:56)
daar worden de guilds op gerankt
who gives a rats *** ?
dat wist ik iig al spykerr ik heb ook een guild -.-
maar toch bedankt
mrs.piggy
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold
:
8,877.95
#55
Jan 7 2008 04:03am
Quote (stefan_FFH @ Mon, Jan 7 2008, 09:38am)
nee
er zijn mensen zoals cyba die staat in de top 30 beste lsers
en die komen dan naar die guild en die halen dan heel veel gp's
en dan wordt dat wel duur en of je het dan nog kan betalen
oh nee !
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jan 7 2008, 09:59am)
who gives a rats *** ?
dat wist ik iig al spykerr ik heb ook een guild -.-
maar toch bedankt
waarom vroeg je het dan? om te checken of de anderen het ook wisten?!
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#56
Jan 7 2008 04:24am
Quote (mrs.piggy @ Mon, 7 Jan 2008, 11:03)
waarom vroeg je het dan? om te checken of de anderen het ook wisten?!
omdat je er geen fuck aan hebt.
Quote (mrs.piggy @ Mon, 7 Jan 2008, 09:19)
(oja, er bestaat ook zoiets als ironie)
mrs.piggy
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold
:
8,877.95
#57
Jan 7 2008 04:55am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jan 7 2008, 11:24am)
omdat je er geen fuck aan hebt.
jawel hoor ! zo wordt jouw guild veel sneller populair en krijg je veel meer e-vriendjes enzow !
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#58
Jan 7 2008 05:05am
Quote (mrs.piggy @ Mon, 7 Jan 2008, 11:55)
jawel hoor ! zo wordt jouw guild veel sneller populair en krijg je veel meer e-vriendjes enzow !
precies wat ik zei ^^
netalsof er iemand let op guild ranks -.-
en als gp's alleen te verdienen zijn met ladderslasher dan is dat gewoon achterlijk dit is een diablo forum
MarkIris
Member
Posts: 10,777
Joined: Sep 14 2005
Gold
:
12,649.00
#59
Jan 7 2008 06:05am
Uit je profile:
Quote
bij geen belangstelling binnen een week stop ik met dit idee!!!
Last modified on Fri, Dec 28 2007, 03:13pm
@BadBoy:
Njaguar heeft gezegd dat er plannen zijn om GP's op andere manieren verkrijgbaar te maken. Inderdaad is op dit moment LS de enige manier, maar misschien gaat dit dus nog veranderen.
En ik vind dat je dit niet ALLEEN een diablo forum kunt noemen, ook voor andere games wordt het veel gebruikt. In het logo staat dan ook "Gaming and Trading Community".
Neoptolemos
Retired Moderator
Posts: 15,305
Joined: Jul 2 2003
Gold
:
3,333.34
Trader:
Trusted
#60
Jan 7 2008 06:14am
Quote (MarkIris @ Mon, 7 Jan 2008, 13:05)
Uit je profile:
@BadBoy:
Njaguar heeft gezegd dat er plannen zijn om GP's op andere manieren verkrijgbaar te maken. Inderdaad is op dit moment LS de enige manier, maar misschien gaat dit dus nog veranderen.
En ik vind dat je dit niet ALLEEN een diablo forum kunt noemen, ook voor andere games wordt het veel gebruikt. In het logo staat dan ook "Gaming and Trading Community".
Wie ben jij nou weer?
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
4
5
6
7
8
9
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact