Quote (mUMmY- @ Thu, 3 Jan 2008, 15:15)
Wemy: Vind het een beetje als Nargaroth klinken. Seven tears are flowing to the river. Best wel goede muziek.
Ja, daarvoor is het dezelfde stijl muziek.
Hoewel, ik zou nooit Nargaroth met Darkthrone vergelijken.
Probeer de Rasluka II van Nargaroth, geniale hypnothiserende nummers als:
- ... Ich Sah Sonn-Nimmer Heben
- Abschiedsbrief des Prometheus (welke die laatst nog live in Rotterdam speelde)
Legendarisch ofc.
De Duitstalige nummers zijn vele malen boeiender dan de Engelse meuk die die gemaakt heeft.