Quote (Daemos-ragen @ Wed, 26 Dec 2007, 13:44)
Ja toch ik snap niet waarom je geen vuurwerk mag afsteken na een bepaalde leeftijd.
@ MilkAndCookies - Laat jou maar lekker denken jonge het boeit me niet eens meer
kloten met vuurwerk = cool
zolang je maar geen andere mensen of andermans bezittingen in gevaar brengt