d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vraagje: Zijn Er Eigenlijk Nederlandse Guilds?? > Zo Ja Antwoord Ff
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 29 2007 06:08pm
Quote (MilkAndCookies @ Tue, Dec 25 2007, 12:24pm)
Hahah, inkoppertje:

Voordelen:
Nederlanders

Nadelen:
Mischa
BBDG
Boer_Vince

Nadelen > Voordelen!

edit: In Europe / 1337 zaten wel altijd veel Nederlanders. Weet niet hoe het nu zit.


HA!! dan ben ik hip want ik sta niet onder de nadelen smile.gif ach als je een egte clan wil dan moet je eigenlijk niet in omg-pvp want dit is egt om de tag xD
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Dec 29 2007 09:03pm
Er zijn zat nederlandse guilds hoor!
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 29 2007 09:44pm
Quote (Goonzu @ Sun, 30 Dec 2007, 04:03)
Er zijn zat nederlandse guilds hoor!

Zoals?
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Dec 30 2007 05:09am
Quote (�?NNI @ Sun, 30 Dec 2007, 05:44)
Zoals?


Hij is hier ook al een dag, dat weet ie toch veel beter dan jij Garben?

Ohja, hier het toekomstige fantastische Nederlandse guild: http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=13649206&f=259

This post was edited by triple_han on Dec 30 2007 05:09am
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Dec 30 2007 06:57am
Quote (triple_han @ Sun, Dec 30 2007, 11:09am)
Hij is hier ook al een dag, dat weet ie toch veel beter dan jij Garben?

Ohja, hier het toekomstige fantastische Nederlandse guild: http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=13649206&f=259


inderdaad jij snapt het wink.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 30 2007 08:21am
Quote (triple_han @ Sun, 30 Dec 2007, 12:09)
Hij is hier ook al een dag, dat weet ie toch veel beter dan jij Garben?

Ohja, hier het toekomstige fantastische Nederlandse guild: http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=13649206&f=259


Maar natuurlijk! Bovendien wordt GZN 'n groot succes. Of toch minstens een manier om idioten te groeperen.

Goonzu: kop dicht.
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Dec 30 2007 08:35am
Een beetje zoals met de pedo-partij van Martijn. Toch prettig dat ze daar, min of meer onbedoeld, een lijst van maken.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 30 2007 08:43pm
Quote (CpTJenJen @ Sun, 30 Dec 2007, 01:08)
HA!! dan ben ik hip want ik sta niet onder de nadelen smile.gif ach als je een egte clan wil dan moet je eigenlijk niet in omg-pvp want dit is egt om de tag xD


^^^ tja -.-

clan is beetje uitmekaar gevallen met de reset..

helft stopte
kwart ging ladder
kwart non ladder

sleep4.gif
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Dec 31 2007 04:28am
Quote (xxrey-apoxx @ Mon, 24 Dec 2007, 19:04)
the pirates zitten hoop hollanders in smile.gif

kom maar kijken als je wilt er is wel entee fee aan verbonden sad.gif


EN BELGEN APO tongue.gif
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Dec 31 2007 05:31am
Quote (mod-termi @ Mon, 31 Dec 2007, 12:28)
EN BELGEN APO tongue.gif


het belangrijkste is denk dat er veel nedelands sprekende leden zijn happy.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll