Quote (MilkAndCookies @ Tue, Dec 25 2007, 12:24pm)
Hahah, inkoppertje:
Voordelen:
Nederlanders
Nadelen:
Mischa
BBDG
Boer_Vince
Nadelen > Voordelen!
edit: In Europe / 1337 zaten wel altijd veel Nederlanders. Weet niet hoe het nu zit.
HA!! dan ben ik hip want ik sta niet onder de nadelen

ach als je een egte clan wil dan moet je eigenlijk niet in omg-pvp want dit is egt om de tag xD