d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Offtopic
Prev14567811Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Dec 27 2007 03:41am
Quote (Skulvar @ Wed, Dec 26 2007, 09:02pm)
13337 is inderdaad veel beter, rede genoeg om een nieuwe acc te maken zelfs. smile.gif
Nee, zoiets is voor sukkels.

Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 27 2007 10:30am
1751013 > 13337.
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 27 2007 05:46pm
Quote (Skulvar @ Thu, 27 Dec 2007, 04:59)
Ik mag toch hopen dat je daar sowieso niet komt. O_O


Lady of darkness is aardig onderweg met haar ~45 posts per dag ofzo.
( Check me friends in mn profile als je het niet gelooft, ze is trouwens een goede vriendin van me)
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 27 2007 07:47pm
Quote (Daemos-ragen @ Fri, Dec 28 2007, 12:46am)
Lady of darkness is aardig onderweg met haar ~45 posts per dag ofzo.
( Check me friends in mn profile als je het niet gelooft, ze is trouwens een goede vriendin van me)


Tssk, zulu hater.
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Dec 27 2007 08:53pm
Cool, +1
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 28 2007 06:04am
Quote (Daemos-ragen @ Fri, 28 Dec 2007, 00:46)
Lady of darkness is aardig onderweg met haar ~45 posts per dag ofzo.
( Check me friends in mn profile als je het niet gelooft, ze is trouwens een goede vriendin van me)


hahahahhahaha
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 28 2007 06:11am
Quote (Daemos-ragen @ Fri, Dec 28 2007, 12:46am)
Lady of darkness is aardig onderweg met haar ~45 posts per dag ofzo.
( Check me friends in mn profile als je het niet gelooft, ze is trouwens een goede vriendin van me)


Ja, je bent in haar friendlist die maar 289 mensen telt, en je bent zo een goede vriend van haar dat je in haar top 10 staat, goh goh e-lovin' at its best!
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Dec 28 2007 06:46am
Quote (Daemos-ragen @ Fri, 28 Dec 2007, 01:46)
Lady of darkness is aardig onderweg met haar ~45 posts per dag ofzo.
( Check me friends in mn profile als je het niet gelooft, ze is trouwens een goede vriendin van me)

Waarom ben je dan nog niet unlocked? Sabine doet normaal alles om vriendjes te zijn, vooral met Paul.

Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Dec 28 2007 07:24am
Quote (triple_han @ Fri, Dec 28 2007, 12:46pm)
Waarom ben je dan nog niet unlocked? Sabine doet normaal alles om vriendjes te zijn, vooral met Paul.


hij heet gewoon friend apoval gedaan emt sabine
en toen is ie geaccepteerd en heeft hij haar in zen profile gezet dat ze vriende zijn^^
kant och ieereen
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Dec 28 2007 07:48am
Quote (Daemos-ragen @ Fri, 28 Dec 2007, 00:46)
Lady of darkness is aardig onderweg met haar ~45 posts per dag ofzo.
( Check me friends in mn profile als je het niet gelooft, ze is trouwens een goede vriendin van me)


Added: 8 days, 15 hours ago

fail
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567811Next
Add Reply New Topic New Poll