d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Besnijdenis > Besneden?
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 11 2008 07:27am
Quote
Terwijl je aan het urineren bent, en je bent klaar enz, blijft er urine onder je vel, soms gaat het zelfs gewoon terug, wat niet zo evident is. Niet goed "pissen" is een van de oorzaken van prostaatkanker en andere ongemakkelijkheden. Lees maar.
Bron? Lijkt me sterk dat urine kanker kan veroorzaken.
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Jan 11 2008 07:33am
Quote (Xepo @ Fri, Jan 11 2008, 02:27pm)
Bron? Lijkt me sterk dat urine kanker kan veroorzaken.


Niet te letterlijk nemen Xepo, niet goed pissen is heeeel breed gezegd. Khad geen goesting om een essay te schrijven "Prostaat problemen V1.01".
Overgebleven urine in de blaas, of zelfs teruggelopen urine in de blaas kan leiden tot ongemakkelijkheden.
Bij nasty mensen kan het gebrek aan hygiëne tot onstekingen en dergelijke leiden.
Urine bevat ook zout. Bij opdroging kan het korreltjes vormen, die ongelooflijk pijn kan veroorzaken.
Bij het pissen blijft er soms urine onder je vel, die kan opdrogen en korreltjes kan vormen, en ontstekingen kan veroorzaken.
Sterke flinke mannen pissen dat eruit biggrin.gif Anderen merken het zelfs niet, of ze merken het, maar vinden het genant om hun broekje te laten zakken bij de doktor, en denken dat het wel overgaat.
Het niet oplossen van problemen, leiden tot andere problemen, en in het extreme veroorzaakt het zelfs kanker.

This post was edited by MorphX on Jan 11 2008 07:35am
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jan 11 2008 07:39am
Quote (MorphX @ Fri, Jan 11 2008, 01:33pm)
Niet te letterlijk nemen Xepo, niet goed pissen is heeeel breed gezegd. Khad geen goesting om een essay te schrijven "Prostaat problemen V1.01".
Overgebleven urine in de blaas, of zelfs teruggelopen urine in de blaas kan leiden tot ongemakkelijkheden.
Bij nasty mensen kan het gebrek aan hygiëne tot onstekingen en dergelijke leiden.
Urine bevat ook zout. Bij opdroging kan het korreltjes vormen, die ongelooflijk pijn kan veroorzaken.
Bij het pissen blijft er soms urine onder je vel, die kan opdrogen en korreltjes kan vormen, en ontstekingen kan veroorzaken.
Sterke flinke mannen pissen dat eruit biggrin.gif Anderen merken het zelfs niet, of ze merken het, maar vinden het genant om hun broekje te laten zakken bij de doktor, en denken dat het wel overgaat.
Het niet oplossen van problemen, leiden tot andere problemen, en in het extreme veroorzaakt het zelfs kanker.


Kan wel kloppen, ik las laatst in Humo dat rechtopstaand urineren eigenlijk ook niet goed is omdat je blaas dan niet optimaal geleegd wordt. Eigenlijk zou je altijd moeten gaan zitten maar als man is het natuurlijk veel handiger om gewoon je fluit boven te halen en je ding te doen, zeker als er geen toilet voor handen is.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 11 2008 07:43am
Quote (MorphX @ Fri, Jan 11 2008, 01:10pm)
Kdenk dat da dan veel langer zou zijn, niet?
En hoe moeilijk is het om de post te negeren als je geen zin hebt om het te lezen?
Hoe voel je je nu?
Stoer?
Is je E-Penis groter geworden met die post?
Heb je niks beters te doen?
Nee maar echt, please laat ons weten waarom je dat nu hebt gepost.
Het is lang ja, het ziet er lang uit. Je leest het door in geen minuut, misschien twee als je niet zo goed kan lezen.
Het interesseert je niet? Wel, post dan niet... En kom zeker die thread niet binnen.
Het is te lang? Heb je ooit een boek in je hand vastgehouden? Wat is lang nu? Iemand die da wil lezen, leest da, anders : GTFO!
Het heeft absoluut geen zin om dergelijke dingens te posten, maar het geeft niet als dat ook de bedoeling was. Om geen zin te maken.
En laat de absoluut zinloze posten en E-Heroism over aan Xepo en die andere met zen melk en koekjes.


bedoel het ook meer als grap
omdat het zo lang=
en ja ik heb het wel gelezen wink.gif

edit
en ja ik lees boeken
ben nu bezig aan
in europa wink.gif

This post was edited by stefan_FFH on Jan 11 2008 07:46am
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 11 2008 07:45am
Gelukkig zeg je extreem.
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Jan 11 2008 07:47am
Quote (ReadyAimFire @ Fri, Jan 11 2008, 02:39pm)
Kan wel kloppen, ik las laatst in Humo dat rechtopstaand urineren eigenlijk ook niet goed is omdat je blaas dan niet optimaal geleegd wordt. Eigenlijk zou je altijd moeten gaan zitten maar als man is het natuurlijk veel handiger om gewoon je fluit boven te halen en je ding te doen, zeker als er geen toilet voor handen is.


Men kleine neefje is onlangs besneden. Ik was erbij. We hadden het over prostaat enz met de doktor.
Als je moet pissen, pis dan goed zei hij. Ik ben 47 en heb heel mijn leven "zittend" ge-urineerd. Blaas moet leeg, niks mag overblijven.
En aah ja, wist je dat urine en zweet voor meer dan 90% hetzelfde is? biggrin.gif
Beeld je in, je zweet en zweet en zweet en zweet... Maar je wast het niet af. Je zal onstekingen hebben, omdat zout zich opstapeld in je poriën. Het begint met jeuk, dan kleine wondjes, dan grote wondjes enz. Het niet behandelen ervan zorgt ervoor dat de omringende cellen het overnemen (verspreiding, die leidt tot shut down en kanker). En dan heb ik het maar over zweet, OP je lichaam, die je gemakkelijk weg kan wassen. Wat dan met urine? Ga je je blaasje van binnen kunnen wegwassen? Ga je je "buisje" van binnen kunnen inzepen en wassen? Nee... Dus, pis goed!
biggrin.gif

Quote (stefan_FFH @ Fri, Jan 11 2008, 02:43pm)
bedoel het ook meer als grap
omdat het zo lang=
en ja ik heb het wel gelezen wink.gif

edit
en ja ik lees boeken
ben nu bezig aan
in europa wink.gif


aah, als het maar een grap is.
AAHAHAHA!!! fuuunnnyy? Ok? biggrin.gif
Ik kan er gewoon niet tegen als mensen zo'n onnodige dingens posten.

Quote (Xepo @ Fri, Jan 11 2008, 02:45pm)
Gelukkig zeg je extreem.


Extreem hoeft niet persee zo ver te zijn. Extreem is een term die van definitie kan veranderen van persoon tot persoon.

This post was edited by MorphX on Jan 11 2008 07:50am
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 11 2008 08:08am
Laat ik het zo zeggen; alles wat jij beschrijft krijg je niet zomaar. Reflux is een aangeboren afwijking, een slechte blaasspier is een aangeboren afwijking en kristallisatie treedt voornamelijk op door nierfalen. Zittend of staand urineren boeit naar mijn weten geen ene hol, hoofdargument voor zittend urineren is het schoonhouden van de bril.

Van 'teruglopende urine' (uretha -> blaas, niet blaas -> nier) en kristallisatie onder de voorhuid heb ik ook nog nooit gehoord, daarom vraag ik een bron, leer graag wat bij.

This post was edited by Xepo on Jan 11 2008 08:08am
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 11 2008 08:16am
besnijdenis is stukje eraf snijden zodat je niet meer kan genieten van de zonde genaamd LUST
dus plezier an dat stukje huid? eraf ermee! jij gaat nooit meer klaarkomen op dat meisje als ze dat niet zelf wilt.
zelfde geld voor de vrouwen waarbij dan de clittoris eraf gesneden word.


wat een fenomenale uitvinding , dat ''religie''.
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Jan 11 2008 08:20am
Quote (Xepo @ Fri, Jan 11 2008, 03:08pm)
Laat ik het zo zeggen; alles wat jij beschrijft krijg je niet zomaar. Reflux is een aangeboren afwijking, een slechte blaasspier is een aangeboren afwijking en kristallisatie treedt voornamelijk op door nierfalen. Zittend of staand urineren boeit naar mijn weten geen ene hol, hoofdargument voor zittend urineren is het schoonhouden van de bril.

Van 'teruglopende urine' (uretha -> blaas, niet blaas -> nier) en kristallisatie onder de voorhuid heb ik ook nog nooit gehoord, daarom vraag ik een bron, leer graag wat bij.


Ja wat betreft dat zittend urineren,
het is gewoon beter voor je omdat je je blaas beter leegt. Beter voorkomen dan genezen. Ik doe het niet, soms wel, als ik er toevallig aan denk, of als ik nr 1 en nr 2 teglijk moet doen biggrin.gif

Heb ik kristallisatie onder de voorhuid gezegd? Ik dacht dat ik de urinebuis in je penis zei, daarom dat ik zei dat "flinke mannen het eruitpissen" biggrin.gif

Bron? Ehm de doktor.
Ik zal effe wa opzoeken i.v.m. kristallisatie in je buisje.

Quote (edujackass @ Fri, Jan 11 2008, 03:16pm)
besnijdenis is stukje eraf snijden zodat je niet meer kan genieten van de zonde genaamd LUST
dus plezier an dat stukje huid? eraf ermee! jij gaat nooit meer klaarkomen op dat meisje als ze dat niet zelf wilt.
zelfde geld voor de vrouwen waarbij dan de clittoris eraf gesneden word.


wat een fenomenale uitvinding , dat ''religie''.


Da is bullshit da van lust verminderen bij de man na een besnijdenis. Ik snap wel dat een vrouw na het afsnijden van de clitors niet meer "fun" heeft, maar bij mannen is dat ECHT niet o. Ik kan het bewijzen biggrin.gif

This post was edited by MorphX on Jan 11 2008 08:22am
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 11 2008 08:30am
zonder glijmiddel of andere sexuele speeltjes/meisjes lukt het jou in de woestein egt niet om klaar te komen zonder voorhuid.
en het is al helemaal dom dat ze het doen voor allah. want als allah niet wilde dat ze fapten werd de mens tog geschapen zonder voorhuid en clittoris??
als een buitelandse mod leest dat ik clittoris typ krijg ik stras mss wel een ban btw ^^


EN NEE JEZELF PIJPEN TELT NIET MEE.

This post was edited by edujackass on Jan 11 2008 08:34am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll