Quote (ReadyAimFire @ Fri, Jan 11 2008, 02:39pm)
Kan wel kloppen, ik las laatst in Humo dat rechtopstaand urineren eigenlijk ook niet goed is omdat je blaas dan niet optimaal geleegd wordt. Eigenlijk zou je altijd moeten gaan zitten maar als man is het natuurlijk veel handiger om gewoon je fluit boven te halen en je ding te doen, zeker als er geen toilet voor handen is.
Men kleine neefje is onlangs besneden. Ik was erbij. We hadden het over prostaat enz met de doktor.
Als je moet pissen, pis dan goed zei hij. Ik ben 47 en heb heel mijn leven "zittend" ge-urineerd. Blaas moet leeg, niks mag overblijven.
En aah ja, wist je dat urine en zweet voor meer dan 90% hetzelfde is?

Beeld je in, je zweet en zweet en zweet en zweet... Maar je wast het niet af. Je zal onstekingen hebben, omdat zout zich opstapeld in je poriën. Het begint met jeuk, dan kleine wondjes, dan grote wondjes enz. Het niet behandelen ervan zorgt ervoor dat de omringende cellen het overnemen (verspreiding, die leidt tot shut down en kanker). En dan heb ik het maar over zweet, OP je lichaam, die je gemakkelijk weg kan wassen. Wat dan met urine? Ga je je blaasje van binnen kunnen wegwassen? Ga je je "buisje" van binnen kunnen inzepen en wassen? Nee... Dus, pis goed!

Quote (stefan_FFH @ Fri, Jan 11 2008, 02:43pm)
bedoel het ook meer als grap
omdat het zo lang=
en ja ik heb het wel gelezen

edit
en ja ik lees boeken
ben nu bezig aan
in europa

aah, als het maar een grap is.
AAHAHAHA!!! fuuunnnyy? Ok?

Ik kan er gewoon niet tegen als mensen zo'n onnodige dingens posten.
Quote (Xepo @ Fri, Jan 11 2008, 02:45pm)
Gelukkig zeg je extreem.
Extreem hoeft niet persee zo ver te zijn. Extreem is een term die van definitie kan veranderen van persoon tot persoon.
This post was edited by MorphX on Jan 11 2008 07:50am