Quote (Noob-Style. @ Sat, 22 Dec 2007, 19:12)
met carnaval ben ik zo min mogelijk in die achtelijke omgeving te vinde leek me duidelijk genoeg,los gaan eruitziend als een rambdebiel zo zat als de tifus naar kenker muziek luisterend lallend converserend seks hebben en er niks van kunnen herinneren, nou nee.
als ik los wil gaan zoek wel een goed feest op. en jezelf 4 dage lam drinken is stoer of gewoon want het is carnaval. terwijl zo nu en dan lekkre drugs gebruiken dat niet is volgens de grote ongenuanceerde massa kudde dieren,het verschil is er amper, alcohol is ingebeurgerde kut drugs een egte downer die lekker is om nu en dan te drinken.terwijl ''drugs'' das verfgif slegt voor je ,voor junks enz.tog?
veel plezier met compleet carnaval compleet voor schut te lope.
kinderen? w/e ik verkleed me niet meer sinds men 6e of ergens in die koers.
omdat je bang bent

maar als iedereen het doet ben jij de mafkees als je het niet doet je moet je eigen niet zo aanstellen en overdrijven..
Quote (JurK. @ Sat, 22 Dec 2007, 18:18)
@wuben.. ook buiten het carnavals'seizoen' gaan wij los op caranavalsmuziek.. bijvoorbeeld:
oud en nieuw
sensation
koninginnedag
allerlei events waarop wij het leuk vinden om toch een stukje carnaval te vieren.
jij geeft er niet om, dat is duidelijk, maar om andere mensen te beoordelen op het feit dat ze het wel leuk vinden gaat wel erg ver..
typeert je wel overigens
yo je vergeet kermis man ^^
This post was edited by BadBoyDeGekste on Dec 22 2007 01:05pm