d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Bi Zijn Is Niet Homo Zijn ! > Maak Er Maar Een Topic Over
Prev14567810Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2007 10:56am
Quote (edujackass @ Wed, 19 Dec 2007, 17:52)
jeeetujejeeeee..... leer nu is het verschil te maken tussen sereieuze en grappige posts man.


oke het spijt me dat ik dat niet grappig vond ^
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 19 2007 11:07am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Dec 2007, 16:56)
oke het spijt me dat ik dat niet grappig vond ^


Ik kon er wel om lachen. Haehahehaeaea!
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Dec 19 2007 11:45am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, Dec 19 2007, 06:07pm)
Ik kon er wel om lachen. Haehahehaeaea!


ik vind eduard z'n humorstijl best wel hilarisch
telkens als je iets leest van hem weet je dat het lachen geblazen is biggrin.gif

This post was edited by mrs.piggy on Dec 19 2007 11:45am
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Dec 19 2007 11:48am
ik vind edu een triest mannetje dat op de een of andere manier te weinig aandacht krijgt op school of thuis
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 19 2007 11:49am
Quote (tenshinhan @ Tue, 18 Dec 2007, 23:37)
Okey mensen effe voor de duidelijk heid ben bi niet homo of wat dan ook .

Voorkeur gewoon de dames (latina's natuurlijk)
Maar als een meid een gast erbij wilt ben ik niet moeilijk.

als je vragen heb vraag maar ,maar geen spam of stom stoer gedoe hierzo je respecteerd het of je houd het gewoon voor je ,dankje
Gadverdamme, vieze homo.

Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 19 2007 12:12pm
Quote (edujackass @ Wed, 19 Dec 2007, 18:45)
is dat meschien de oorzaak van je onregelmatige stoelgang mischa... is het je vader? of een leraar..?


Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2007 12:25pm
mensen

we denken allemaal hetzelfde

dit was miss te veel informatie maar mij maakt het echt niet uit wat een jongen is..

ik ben hetero.
ik hoef er geen andere jongen bij.

klaar.
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Dec 19 2007 01:51pm
Quote (Mischa @ Tue, Dec 18 2007, 10:46pm)
ik heb er ook geen problemen mee met nog een gast erbij, maar ben ook 100% hetero.
maar als je weet dat mensen je beoordelen op je seksuele geaardheid weet je dat je met de verkeerde mensen omgaat, die zijn geen vrienden waard


This post was edited by Mischa on Dec 19 2007 01:51pm
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 19 2007 02:40pm
Quote (Mischa @ Wed, 19 Dec 2007, 21:51)
ik heb er ook geen problemen mee met nog een gast erbij, maar ben ook 100% hetero.
maar als je weet dat mensen je beoordelen op je seksuele geaardheid weet je dat je met de verkeerde mensen omgaat, die zijn geen vrienden waard
Als jij seksuele handelingen met iemand van hetzelfde geslacht onderneemt ben je homo. Punt.

Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Dec 19 2007 02:43pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Dec 2007, 17:59)
mwa ik denk dat 1 on 1 het beste is voor mij

of 2 onbekende vrouwen

maar als ik met mijn meisje ben wil ik er voledig voor haar zijn (of zij moet het graag willen wink.gif )


Vraag het haar ,er zijn ZAT meiden BI wink.gif

Quote (Mischa @ Wed, 19 Dec 2007, 17:25)
daar gaat het niet om
en je hoeft toch niet altijd met zn 3e als je bi bent? relaties hoeven niet bij iedereen jaren te duren


Klopt het is ook meer een open relatie.

Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Dec 2007, 14:41)
die opmerking vind ik wel erg offtopic...

als je bi bent ben je dubbele bedreiging voor de rest van de mannen tongue.gif


Haha moest wel lachen toen dit las wink.gif

Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Dec 2007, 17:24)
ik vind dat als je een vrouw niet in je eentje kan bevredigen er iets mis met je is
en anders geil je er gewoon op..


In me 1tje lukt het prima hoor maaruh effe voor de duidelijk heid als ik het met meerdere dames wil doen dan kan het als zei het ook is wilt met een gast kan het ook ,ik ben niet moeilijk erover zei ook niet ,net als bijvoorbeeld partner ruil . Ben er gewoon open mee.

Quote (cranium-sf @ Wed, 19 Dec 2007, 17:23)
meestal zal iemand die bi is een voorkeur voor vrouwen hebben en zal dus zelden een relatie aangaan met een man icon_pointr.gif niet meteen homo dus
is wel bereid om het met man + vrouw tegelijk te doen


Jij snapt het wink.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567810Next
Closed New Topic New Poll