Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Dec 2007, 17:59)
mwa ik denk dat 1 on 1 het beste is voor mij
of 2 onbekende vrouwen
maar als ik met mijn meisje ben wil ik er voledig voor haar zijn (of zij moet het graag willen

)
Vraag het haar ,er zijn
ZAT meiden
BI 
Quote (Mischa @ Wed, 19 Dec 2007, 17:25)
daar gaat het niet om
en je hoeft toch niet altijd met zn 3e als je bi bent? relaties hoeven niet bij iedereen jaren te duren
Klopt het is ook meer een open relatie.
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Dec 2007, 14:41)
die opmerking vind ik wel erg offtopic...
als je bi bent ben je dubbele bedreiging voor de rest van de mannen

Haha moest wel lachen toen dit las

Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Dec 2007, 17:24)
ik vind dat als je een vrouw niet in je eentje kan bevredigen er iets mis met je is
en anders geil je er gewoon op..
In me 1tje lukt het prima hoor maaruh effe voor de duidelijk heid als ik het met meerdere dames wil doen dan kan het als zei het ook is wilt met een gast kan het ook ,ik ben niet moeilijk erover zei ook niet ,net als bijvoorbeeld partner ruil . Ben er gewoon open mee.
Quote (cranium-sf @ Wed, 19 Dec 2007, 17:23)
meestal zal iemand die bi is een voorkeur voor vrouwen hebben en zal dus zelden een relatie aangaan met een man

niet meteen homo dus
is wel bereid om het met man + vrouw tegelijk te doen
Jij snapt het