d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ladder Slasher > Wtf..
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 21 2007 04:40am
Quote (triple_han @ Fri, 21 Dec 2007, 12:34)
Eerste deel van je opmerking slaat natuurlijk nergens op, weet je zelf ook wel.


Ongeveer evenveel waarde als jouw eerder opmerkingen. Maak het zo nuttig als je zelf wilt.

Quote
Kinderachtig? Wat dacht je van slim? Waarom denk je dat deze site nog mocht blijven bestaan?

Van wie mag het blijven bestaan?
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Dec 21 2007 04:46am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 21 Dec 2007, 12:40)
Van wie mag het blijven bestaan?


Blizzard? Justitie?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 21 2007 04:55am
Quote (triple_han @ Fri, 21 Dec 2007, 12:46)
Blizzard? Justitie?


Wanneer is die aangeklaagd?
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Dec 21 2007 04:58am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 21 Dec 2007, 12:55)
Wanneer is die aangeklaagd?


Hahahahaha. Doe je je expres zo dom voor?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 21 2007 05:06am
Quote (triple_han @ Fri, 21 Dec 2007, 12:58)
Hahahahaha. Doe je je expres zo dom voor?


Sorry, mijn vwo dagen zijn al een tijdje voorbij en ik heb ook geen sterretjes.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 21 2007 11:24am
Hoi Han!

Jij doet dus VWO. Goed van je zeg!

Quote (triple_han @ Fri, 21 Dec 2007, 11:20)
Wat een nutteloze opmerking, maar dat ben ik wel van je gewend hoor.

Je bent het van me gewend?
Top.
Eerste keer dat je op iets van mij reageert, maar dat ben ik van je gewend hoor.
Wat is er overigens nutteloos aan mijn opmerking? Ononderbouwde kreten in de lucht gooien doet iedereen. Staat stoer tegenover andere gebruikers, maar eigenlijk weet je niet waarom je het zegt.

Quote (triple_han @ Fri, 21 Dec 2007, 11:20)
Edit: Ohja voor ik het vergeet, zo praten over de LS bans kan je een ban opleveren, misschien kan Feargod wel even een vertaling van je commentaar doorsturen naar Paul.

Goed dat je me er op wijst! Ik zal er op letten. Wat me tegenvalt, is dat jij niet een vertaling van mijn commentaar kan doorsturen, je doet immers VWO.

Wat ik me dan weer wel afvraag: vanwaar die wrok tegen mij? Prima, maar komt ineens zo uit de lucht vallen.



Ohja, voor ik het vergeet, bekvechten, wat jij hier dus doet, kan je een ban opleveren, misschien dat Feargod jouw reactie heeft gelezen en het kan doorsturen naar Paul.

Quote (Feargod @ Thu, 20 Dec 2007, 20:43)
Jongens, denk eraan. Als jullie willen bekvechten, doe het dan via de PM.


Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456
Add Reply New Topic New Poll