d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Goeie Films Topic #156
Prev1456789Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Dec 18 2007 07:54am
Quote (Feargod @ Tue, Dec 18 2007, 02:40pm)
Die heb ik niet eens gezien sad.gif

@Morphx, ik vond kill bill 1 en 2 wel ok. Pulp fiction heb ik niet gezien sad.gif

ge hebt Pulp Fiction niet gezien?
ge hebt Pulp Fiction NIET GEZIEEENNN???
omfg wanneer ben je op de aarde geland?
ge hebt een DIKKE gat in uw cultuur. biggrin.gif
doe de mensheid een plezier, ga die film huren of download het ergens, en zie het...
zonder te overdrijven of wa dan ook,
die film gaat gemakkelijk in mijn top3 ooit,
en in vele anderen hun top3...

haha ... sebiet gaat ge nog zeggen dat ge Reservoir Dogs van Quentin Tarantino ook niet hebt gezien biggrin.gif
Retired Moderator
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Dec 18 2007 08:02am
Quote (MorphX @ Tue, 18 Dec 2007, 14:54)
ge hebt Pulp Fiction niet gezien?
ge hebt Pulp Fiction NIET GEZIEEENNN???
omfg wanneer ben je op de aarde geland?
ge hebt een DIKKE gat in uw cultuur. biggrin.gif
doe de mensheid een plezier, ga die film huren of download het ergens, en zie het...
zonder te overdrijven of wa dan ook,
die film gaat gemakkelijk in mijn top3 ooit,
en in vele anderen hun top3...

haha ... sebiet gaat ge nog zeggen dat ge Reservoir Dogs van Quentin Tarantino ook niet hebt gezien biggrin.gif

Ik zal deze vakantie wel eens opzoek gaan

Reservoir dogs klinkt wel bekend in de oren wink.gif
Member
Gold: 641.00
Dec 18 2007 08:08am
Quote (Feargod @ Tue, Dec 18 2007, 02:02pm)

ja die is tof, maar ga nu maar gewoon met zn allen massaaal battle royale kijken!!

die is zo bruut vet wreed!! , memento meot ik nog afkijken.. die is ook gaaf

MAAR NAPOLEON DYNAMITE OWNED ALL, die kennen jullie culturbarbaren niet.. YOUTUBE.COM nu!!
Member
Dec 18 2007 08:10am
Reservoir Dogs en Pulp Fiction zijn inderdaad twee echte aanraders, moet je echt gezien hebben!
verder zijn ook de films '300' en 'Sin City' zeker het kijken waard
eigenlijk zijn er zo enorm veel goede films, kan nog wel ff doorgaan...'Harold and Kumar go to White Castle' is ook echt hilarisch
Member
Gold: 201,508.60
Dec 18 2007 08:13am
iedereen praat over pulp fiction , maar kan me ook niet herrinieren dat i kdie ooit heb gezien :/
zo een gat in men cultuur? waar gaat het eig over
Retired Moderator
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Dec 18 2007 08:14am
Quote (RiC @ Tue, 18 Dec 2007, 15:10)
Reservoir Dogs en Pulp Fiction zijn inderdaad twee echte aanraders, moet je echt gezien hebben!
verder zijn ook de films '300' en 'Sin City' zeker het kijken waard
eigenlijk zijn er zo enorm veel goede films, kan nog wel ff doorgaan...'Harold and Kumar go to White Castle' is ook echt hilarisch

Sin city was een van de meest slaapverwekkende films ooit tongue.gif
Member
Dec 18 2007 08:16am
beetje moeilijk in het kort samen te vatten, maar er zijn een aantal verhaallijnen die niet chronologisch lopen en allemaal met elkaar te maken hebben. acteurs + verhaallijn is gewoon zo ontzettend goed
btw: Snatch MOET je ook echt gezien hebben, en dan eigenlijk ook maar meteen Lock, Stock and two Smoking Barrels
Member
Dec 18 2007 08:17am
Quote (Feargod @ Tue, Dec 18 2007, 03:02pm)

zeker doen,
is een vrij lange film, maar er is geen seconde in de film da ge denkt "dit duurt te lang".
als je van conversaties houd en dergelijke, is dees je film. Heel het film draait rond conversaties, de interactie tussen de personages. Is gewoon abnormaal hoe die Quentin Tarantino zo'n dingens zo prachtig kan overbrengen. Allé, ziede gij uzelf en een maat van u over voetmassages en mayonnaise discussieren? biggrin.gif BOOORINNNGGG!!!
Maar de manier waarop dergelijke interacties overgebracht worden is net datgeen dat de film zo goed maakt. Check maar op eenders welke site voor ratings, Pulp Fiction scoort overal extreem hoog.

En Reservoir Dogs is die andere meesterwerk van Tarantino, waar de film begint met een uitleg van Tarantino hemzelf over de "feit" dat "Like a virgin" van Madonna over chicks gaat die van dikke lullen houden biggrin.gif

hier twee quotes die ik onthoud heb biggrin.gif

Pulp Fiction :
"Did you notice a sign out in front of my house that said Dead Nigger Storage?"
die hele scene daar in jimmies huis is gewoonweg machtig biggrin.gif
Reservoir Dogs :
"I got Madonna's big dick comming out of my left ear and Tony the Jap... i dont know what... comming out of my right"
10 minuten ofzo duurt die gesprek aan de tafel aan het begin van de film, maar de interactie - weer Quentin he me zen interacties tussen de personages - is af

This post was edited by MorphX on Dec 18 2007 08:24am
Member
Gold: 16.93
Dec 18 2007 08:17am
Quote (cranium-sf @ Tue, Dec 18 2007, 03:13pm)
iedereen praat over pulp fiction , maar kan me ook niet herrinieren dat i kdie ooit heb gezien :/
zo een gat in men cultuur? waar gaat het eig over

Pulp fiction was eigenlijk een teleurstelling
waarschijnlijk omdat iedereen altijd "omg je hebt die niet gezien" " das echt een mega film!!!" doet

Het begin was wel tof maar naar het einde toe had ik echt het gevoel "wat doe ik hier nog?!"
Member
Dec 18 2007 08:25am
Quote (Demonsangel @ Tue, Dec 18 2007, 03:17pm)
Pulp fiction was eigenlijk een teleurstelling
waarschijnlijk omdat iedereen altijd "omg je hebt die niet gezien" " das echt een mega film!!!" doet

Het begin was wel tof maar naar het einde toe had ik echt het gevoel "wat doe ik hier nog?!"

yep, typisch voor Tarantino,
ofwel flipte op zen films, ofwel niet.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456789Next
Add Reply New Topic New Poll