Quote (Feargod @ Tue, Dec 18 2007, 03:02pm)
Ik zal deze vakantie wel eens opzoek gaan
Reservoir dogs klinkt wel bekend in de oren

zeker doen,
is een vrij lange film, maar er is geen seconde in de film da ge denkt "dit duurt te lang".
als je van conversaties houd en dergelijke, is dees je film. Heel het film draait rond conversaties, de interactie tussen de personages. Is gewoon abnormaal hoe die Quentin Tarantino zo'n dingens zo prachtig kan overbrengen. Allé, ziede gij uzelf en een maat van u over voetmassages en mayonnaise discussieren?

BOOORINNNGGG!!!
Maar de manier waarop dergelijke interacties overgebracht worden is net datgeen dat de film zo goed maakt. Check maar op eenders welke site voor ratings, Pulp Fiction scoort overal extreem hoog.
En Reservoir Dogs is die andere meesterwerk van Tarantino, waar de film begint met een uitleg van Tarantino hemzelf over de "feit" dat "Like a virgin" van Madonna over chicks gaat die van dikke lullen houden

hier twee quotes die ik onthoud heb

Pulp Fiction :
"Did you notice a sign out in front of my house that said Dead Nigger Storage?"
die hele scene daar in jimmies huis is gewoonweg machtig

Reservoir Dogs :
"I got Madonna's big dick comming out of my left ear and Tony the Jap... i dont know what... comming out of my right"
10 minuten ofzo duurt die gesprek aan de tafel aan het begin van de film, maar de interactie - weer Quentin he me zen interacties tussen de personages - is af
This post was edited by MorphX on Dec 18 2007 08:24am