d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Vuurwerk 2007/2008
Prev1456
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Dec 11 2007 08:05am
Quote (PureSilence @ Tue, Dec 11 2007, 10:37am)


hahaha ja die 2e is leuk maar die 1e is leuker, vooral het geluid en de omvang tongue.gif
die ken je zelf bouwe, dan koop je niks tongue.gif
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Dec 11 2007 09:21am
Ik koop geen vuurwerk omdat je er maar éénmalig plezier aanhebt en het veel te duur is.
Heb wel betere dingen om m'n geld aan uit te geven.
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Dec 11 2007 09:40am
ga gewoon ergens naar vuurwerk gaan kijken smile.gif veel groter vuurwerk meestal + gratis biggrin.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Dec 11 2007 09:52am
Quote (cranium-sf @ Tue, Dec 11 2007, 04:40pm)
ga gewoon ergens naar vuurwerk gaan kijken smile.gif  veel groter vuurwerk meestal + gratis  biggrin.gif


ja idd, bijv bij een cassino ( naam vergeten ) met nieuwjaar is echt gruwelijk vuurwerk tongue.gif
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Dec 11 2007 12:18pm
Geld verspilling :

Heb het geld ahrd nodig voor me nieuwe auto en deze maand is al duur met de kerst cadeau's enz.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Dec 11 2007 12:46pm
Quote (cranium-sf @ Tue, 11 Dec 2007, 17:40)
ga gewoon ergens naar vuurwerk gaan kijken smile.gif veel groter vuurwerk meestal + gratis biggrin.gif


Hollander.
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Dec 11 2007 12:52pm
Sterretjes!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456
Closed New Topic New Poll