d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Dutch Forum Ideetje! > Hoi Restrainedlove!
Prev14567Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Dec 3 2007 12:33pm
Quote (Apachai @ Mon, Dec 3 2007, 05:59pm)
naja, ik post niet zomaar overal mijn foto..
en wrom zou ik dat doen, voor het zelfde geld is het me buurmeisje..


P.S. ik ken Xepo in RL dus die weet wel waar die het over heeft tongue.gif


mss moet Xepo dan maar eens een foto van je posten ohmy.gif
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Dec 3 2007 12:39pm
Quote (mrs.piggy @ Mon, 3 Dec 2007, 20:33)
mss moet Xepo dan maar eens een foto van je posten ohmy.gif


misschien moet ze helemaal geen foto posten... (er van uitgaande dat het echt een mokkeltje is) Als Het de moeite van het posten waard was, had ze dat waarschijnlijk al lang gedaan.... zo gaat dat namelijk met meisjes die er goed uit zien.. die weten dat meestal wel, en pronken daar ook graag mee.
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Dec 3 2007 12:40pm
Quote (Apachai @ Mon, 3 Dec 2007, 19:29)
ikbedoelde dat de meid die dat papiertje vasthoud voor het zelfde geld men buurmeiske is tongue.gif

neej, hij heeft niet altijd een dildo bij zich ^^

Hehe, ik heb al gezegd dat ik geen foto post smile.gif
Volgens mij ben je z'n broertje, die zich vrijwel nog in 't begin van de puberteit bevindt.

Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Dec 3 2007 12:49pm
zijn broertje heet pim en heeft geen tieten, geen kut en geen meidenstem.. denk ik...
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 3 2007 12:52pm
ik geloof niet dat jij een kut tieten en een meidenstem hebt. geen pic=geen bewijs=NAWT TRUEEE
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 3 2007 12:53pm
Quote (Apachai @ Mon, Dec 3 2007, 07:49pm)
zijn broertje heet pim en heeft geen tieten, geen kut en geen meidenstem.. denk ik...


Jij wel? Want daar ging het uiteindelijk om, he! tongue.gif
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 3 2007 12:55pm
T___T
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 3 2007 01:07pm
Ah ze is echt een meid?
Danny is verstrooid!

Doggy, waar is je TT?

This post was edited by Ov2rkill on Dec 3 2007 01:10pm
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Dec 3 2007 01:09pm
Xepo zit onder de plak.
En ze weet ook nog is niks van seks af!

@ Danny; Noem me geen 'doggy' aub. Eh, het is weg omdat ik niet actief genoeg ben.

This post was edited by Doggy-Style on Dec 3 2007 01:15pm
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Dec 3 2007 01:15pm
Quote (Ov2rkill @ Mon, Dec 3 2007, 08:07pm)
Ah ze is echt een meid?
Danny is verstrooid!

Doggy, waar is je TT?


niemand weet of ze een meisje is!

het blijft een groot mysterie sad.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567Next
Closed New Topic New Poll