d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > De Doodstraf.
Prev14567812Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Gold: 0.00
Feb 6 2006 02:26pm
Quote (xepolite @ Mon, 6 Feb 2006, 21:12)
Haha, sorry cry2.gif 

Ik vind de reactie van de moslimwereld echt gigantisch overdreven; Met al die zelfmoord aanslagen in de naam van de Islam kon je hier natuurlijk op wachten. Ik weet dat dat maar een kleine extreme kern is, en dat de moslim gemeenschap helemaal niet achter die acties staat; juist daarom vind ik het idioot dat de mensen er zo een heisa van maken; nu roepen ze op om Denemarken en Noorwegen te boycotten, pff, sorry hoor maar nu begin ik echt aan hun intelligentie te twijfelen lol.

Ja, ik vind ook dat het overdreven is, en natuurlijk is de reactie totaal onaanvaardbaar. Het is eigenlijk de kleine extreme kern die het imago van alle moslims in een slecht daglicht stelt. Langs de andere kant, vind ik ook dat de auteur van die cartoons wel eens 2 keer mocht nadenken. Als je tegenover een godsdienst (die 1,5 miljard leden telt, waaronder enorm veel fanatiek geloven) een regel breekt (het afbeelden van de profeet mohammed) werkt dat uiteraard provocerend, en iedereen met wat gezond verstand had zo'n reactie kunnen verwachten. Dan noemen ze het "vrijemeningsuiting", maar ik vind het maar niets als het alleen maar de spanningen tussen de verschillende culturen en religies opdrijft.
Member
Feb 6 2006 02:27pm
Double post, hoera voor de site load.

This post was edited by ¢?NNI on Feb 6 2006 02:28pm
Banned
Gold: 0.01
Warn: 20%
Feb 7 2006 09:58am
HAHAHA, dubbel post, omg

Mja, hij had kunnen weten dat er negatief op gereageerd ging worden, het is tenslotte een spotprent happy.gif. Maar ambassades aanvallen? en nu landen gaan boycotten? Hoe simpel kun je denken? 1 persoon heeft die prent gemaakt, niet de westerse wereld...

EDIT; ik ben bang dat mijn samenvatting pas na maandag komt sad.gif heel erg druk op het moment, deze post heb ik er even tussen kunnen persen, maar daar blijft het ook bij. Je suis très désolé.

This post was edited by xepolite on Feb 7 2006 10:02am
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Feb 7 2006 12:34pm
BAH sad.gif sad.gif. Ik had maar een 4.7 sad.gif. En ik ben voor de doodstraf, dus zal ik 'm nog posten ofniet? tongue.gif Dan moet ik 'm eerst even van de computer op school halen.
Member
Feb 7 2006 01:07pm
Quote (xepolite @ Tue, 7 Feb 2006, 16:58)
HAHAHA, dubbel post, omg

Mja, hij had kunnen weten dat er negatief op gereageerd ging worden, het is tenslotte een spotprent . Maar ambassades aanvallen? en nu landen gaan boycotten? Hoe simpel kun je denken? 1 persoon heeft die prent gemaakt, niet de westerse wereld...

Jep, ik vind het van beide partijen niet kunnen.

EDIT; ik ben bang dat mijn samenvatting pas na maandag komt heel erg druk op het moment, deze post heb ik er even tussen kunnen persen, maar daar blijft het ook bij. Je suis très désolé.

Maakt niet uit, ik heb ook niet echt tijd zat.

Quote (Wolfboy)
BAH sad.gif sad.gif . Ik had maar een 4.7 sad.gif . En ik ben voor de doodstraf, dus zal ik 'm nog posten ofniet? tongue.gif Dan moet ik 'm eerst even van de computer op school halen.

Als je er tegen bent heb je veeeel meer/betere argumenten evil.gif
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Feb 7 2006 01:12pm
Quote (¢?NNI)
Quote (Wolfboy)
BAH sad.gif sad.gif . Ik had maar een 4.7 sad.gif . En ik ben voor de doodstraf, dus zal ik 'm nog posten ofniet? tongue.gif Dan moet ik 'm eerst even van de computer op school halen.

Als je er tegen bent heb je veeeel meer/betere argumenten evil.gif

Ja, maar dat is nou het punt, ik ben voor de doodstraf.. unsure.gif Ik had er al eens een proefspreekbeurt over gedaan (een week of 4-5 ervoor wink.gif ), dus zou een beetje stom zijn als ik nu in een keer voor was, ook al zou dat slimmer zijn geweest ja sad.gif. Maja, ik sta nog een voldoende gemiddeld dus.. biggrin.gif

This post was edited by wolfboy on Feb 7 2006 01:13pm
Banned
Mar 16 2006 10:27am
Levens lange marteling is beter dan de doodstraff
Member
Mar 16 2006 11:50am
Quote (respectster @ Thu, 16 Mar 2006, 17:27)
Levens lange marteling is beter dan de doodstraff

En de doodstraf is beter dan jouw facistische mening.
Banned
Mar 16 2006 12:03pm
nee , want doodstraff kan je niet terug draaien in het geval dat je een vergising maakt
Member
Mar 16 2006 12:18pm
Quote (respectster @ Thu, 16 Mar 2006, 19:03)
nee , want doodstraff kan je niet terug draaien in het geval dat je een vergising maakt

*ZUCHT*

1. Heb je dit topic gelezen?
Nee, anders had je geweten dat ik TEGEN de doodstraf was, en VOOR een BESCHAAFDE manier van bestraffen ( effectieve levenslange gevangenisstraffen en GEEN MARTELINGEN).

2. Snapte je wat ik met het vorige bedoelde?
Duidelijk niet. Ik zal het "uit respect" even verduidelijken:

Doodstraf == fascistisch
Iemand levenslang martelen (martelen op zich al) == fascistisch

Daarbij stel ik dat de doodstraf nog minder fascistisch is dan iemand martelen, door te zeggen dat "de doodstaf beter is dan jouw fascistische mening".
Hopelijk is het nu wel doorgedrongen.

3. Een discussie voeren met jou is op zich al een "vergising".

This post was edited by ¢?NNI on Mar 16 2006 12:19pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567812Next
Add Reply New Topic New Poll