Quote (Kerraii @ Sun, Nov 25 2007, 08:38pm)
iedereen zal het wel zeggen, maar vooral initiatief tonen. zoals op de eerste pagina al werd gezecht moetje je werkgever (stage baas) laten merken datje naar een uitdaging op zoek bent, je bent daar voor jezelf, voor ervaring en kennis. toon intresse en probeer je zo veel mogelijk bezig te houden met de dingen die je interesseren.
doe ik

maar die pc's daar zijn te kut en netwerk draait dus ik kan eigenlijk nauwelijks wat doen