d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Mensen Met Stage? > Vertel, Ik Verveel Me ..
Prev1456789Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Nov 24 2007 12:16pm
alsof ik zo 1 2 3 weet wie zuidhaffel presenteert smile.gif

naja.. ik woon in oudeschild xD
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 24 2007 01:44pm
kunne we gewoon ontpic blijven , en anders mag deze ook gelockt worden >.<
Member
Posts: 2,174
Joined: Apr 13 2006
Gold: 0.00
Nov 25 2007 04:29am
ik heb stage elke dinsdag bij schrijnwerker huh.gif
en vanaf 4-13december heel de week en paar dagen en dan examen 4dagen en dan gedaan met school happy.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 25 2007 04:36am
Quote (drogehond @ Sun, Nov 25 2007, 10:29am)
ik heb stage elke dinsdag bij schrijnwerker  huh.gif
en vanaf 4-13december heel de week en paar dagen en dan examen 4dagen en dan gedaan met school  happy.gif


schrijnwerker? tongue.gif dat zegt me nu niks tongue.gif
Member
Posts: 2,174
Joined: Apr 13 2006
Gold: 0.00
Nov 25 2007 04:38am
Quote (CpTJenJen @ Sun, Nov 25 2007, 10:36am)
schrijnwerker? tongue.gif dat zegt me nu niks tongue.gif


tja smile.gif mij ook nie zoveel meer maja kheb het gekozen als richting op school en het is toch mijn laaste jaar dan ga ik werken.

schrijnwerker = timmerman tongue.gif alsde dat nie snapte tongue.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 25 2007 05:14am
Quote (drogehond @ Sun, Nov 25 2007, 10:38am)
tja smile.gif mij ook nie zoveel meer maja kheb het gekozen als richting op school en het is toch mijn laaste jaar dan ga ik werken.

schrijnwerker = timmerman tongue.gif alsde dat nie snapte tongue.gif


mkay
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Nov 25 2007 02:19pm
men pa is timmerman..
men broer is werkplaatstimmerman..

en ik wist niet wat schrijnwerker was...

shame on me ^^

naja.. ik sta lekker in de keuken met me stage, warm, gezellig en nog leuk ook ^^
Member
Posts: 4,603
Joined: Mar 19 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Nov 25 2007 02:38pm
iedereen zal het wel zeggen, maar vooral initiatief tonen. zoals op de eerste pagina al werd gezecht moetje je werkgever (stage baas) laten merken datje naar een uitdaging op zoek bent, je bent daar voor jezelf, voor ervaring en kennis. toon intresse en probeer je zo veel mogelijk bezig te houden met de dingen die je interesseren.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 25 2007 03:07pm
Quote (Kerraii @ Sun, Nov 25 2007, 08:38pm)
iedereen zal het wel zeggen, maar vooral initiatief tonen. zoals op de eerste pagina al werd gezecht moetje je werkgever (stage baas) laten merken datje naar een uitdaging op zoek bent, je bent daar voor jezelf, voor ervaring en kennis. toon intresse en probeer je zo veel mogelijk bezig te houden met de dingen die je interesseren.


doe ik tongue.gif maar die pc's daar zijn te kut en netwerk draait dus ik kan eigenlijk nauwelijks wat doen wink.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 26 2007 02:10am
nou we zijn er weer, mn begeleider geeft vandaag les dus ik heb niks tedoen sad.gif het is egt te erg tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1456789Next
Closed New Topic New Poll