d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ff Een Vraagie Over Guilds
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 201,508.60
Oct 17 2007 05:27am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, Oct 17 2007, 08:26am)
Elke topic waar het woord 'guild' in voorkomt, kom jij aan met 'AMG GIEF V ND LEET LOL OH N DUN FORGT ERUEOP'.

Paar topics terug was je gelijk 2 pagina's aan het wenen dat ik niet beschaafd ( onder jouw termen dan ) nederlands typte zonder hoofdletters etc etc.

Lees nu je eigen post en stop dan met andere te bekritiseren.

Moet ik mischien een guild als gamerz of freedom als voorbeeld geven van respected guild? man wat ben jij dom

This post was edited by cranium-sf on Oct 17 2007 05:28am
Member
Gold: 11.33
Oct 17 2007 05:37am
Quote (cranium-sf @ Wed, 17 Oct 2007, 11:27)
Paar topics terug was je gelijk 2 pagina's aan het wenen dat ik niet beschaafd ( onder jouw termen dan ) nederlands typte zonder hoofdletters etc etc.

Lees nu je eigen post en stop dan met andere te bekritiseren.

Moet ik mischien een guild als  gamerz of freedom als voorbeeld geven van respected guild? man wat ben jij dom

Wat is er mis met wat ik gezegt heb? Er staan hoofdletters en interpuncite in, alleen het gecapste gedeelte wat tussen aanhaalingstekens staat ( ' ) duidt jouw gejank aan.

Hij vroeg toch niet om een respected guild? Nou niet de zaken gaan verdraaien. En het gaat er hier om dat jij bij elke topic waar guilds in voorkomt, je gaat huilen dat je ó zo graag in 1337/V/Europe wil. Vind je jezelf niet een beetje zielig?

edit: Had han niet de quote gemaakt over jou, dat jij in krom Engels ergens had geschreven 'Once I wanna be a mediator'. Waarop han zei: 'Ik zal je een geheimpje verklappen; jij zult nooit een trusted tag krijgen'.?

This post was edited by MilkAndCookies on Oct 17 2007 05:39am
Member
Oct 17 2007 05:47am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, Oct 17 2007, 11:37am)
Wat is er mis met wat ik gezegt heb? Er staan hoofdletters en interpuncite in, alleen het gecapste gedeelte wat tussen aanhaalingstekens staat ( ' ) duidt jouw gejank aan.

Hij vroeg toch niet om een respected guild? Nou niet de zaken gaan verdraaien. En het gaat er hier om dat jij bij elke topic waar guilds in voorkomt, je gaat huilen dat je ó zo graag in 1337/V/Europe wil. Vind je jezelf niet een beetje zielig?

edit: Had han niet de quote gemaakt over jou, dat jij in krom Engels ergens had geschreven 'Once I wanna be a mediator'. Waarop han zei: 'Ik zal je een geheimpje verklappen; jij zult nooit een trusted tag krijgen'.?

hij vroeg welke voordelen een guild kan bieden
en in dit geval bied het respect en krijg je meer vertrouwen

hm waar heb ik dit geschreven ... en wat dan nog moest ik het hebben geschreven , door wat denk jij dat ik het niet kan worden? ik breek geen mensen af zonder reden als jij dat doet

Member
Oct 17 2007 05:59am
Quote (cranium-sf @ Wed, 17 Oct 2007, 11:47)
hij vroeg welke voordelen een guild kan bieden
en in dit geval bied het respect en krijg je meer vertrouwen

hm waar heb ik dit geschreven ... en wat dan nog moest ik het hebben geschreven , door wat denk jij dat ik het niet kan worden? ik breek geen mensen af zonder reden als jij dat doet

Quote (topicmaker)
inmiddels zit ik al een tijdje op jsp en ik zie veel mensen die lid zijn van een guild. Wat is nu precies het voordeel hiervan behalve rushes, mules cs-runs enzo (die krijg ik zo ook wel).

Is er eigenlijk een guild waar veel nederlanders zitten?

Where's the respect part, dawg?

Weet ik veel waar je dat geschreven hebt, het stond me bij, dat je dat ooit gepost had in het dutch forum, en een keer gequote hebt in je signature. Het is op zich wel grappig, jij bent en blijft één of andere random met je stille wens ooit blauwe pixels onder je forumgold te zien. Nu de antwoord op mijn vraag; vind je jezelf niet zielig?
Member
Gold: 4,955.00
Oct 17 2007 06:03am
Hey mensen laten we het wel gezellig houden hier zeg,

ik heb dit topic alleen maar geopend om erachter te komen of het zin heeft om een guild te joinen. Vooralsnog lijkt het me wel grappig maar om nou te zeggen dat het nut heeft........
Member
Oct 17 2007 06:12am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, Oct 17 2007, 11:59am)
Where's the respect part, dawg?

Weet ik veel waar je dat geschreven hebt, het stond me bij, dat je dat ooit gepost had in het dutch forum, en een keer gequote hebt in je signature. Het is op zich wel grappig, jij bent en blijft één of andere random met je stille wens ooit blauwe pixels onder je forumgold te zien. Nu de antwoord op mijn vraag; vind je jezelf niet zielig?

er is idd geen respect part maar er is wel een vraag : wat zijn hier nu de voordelen van , of ben je te koppig om dit te lezen?
enja respect IS een voordeel , mssn al dan niet voor jou omdat je op deze manier toch bewijst dat je die respect niet verdiend

en ik stop nu met me duidelijk te maken tege iemand die aleen zijn visie ziet en niet eens deftig leest wat een ander zegt

bij deze negeer ik je dan ook mocht je nog een ''ik ben het hier , ik ben de beste'' opmerking maken
Member
Oct 17 2007 06:12am
Quote (Bartus @ Wed, 17 Oct 2007, 12:03)
Hey mensen laten we het wel gezellig houden hier zeg,

ik heb dit topic alleen maar geopend om erachter te komen of het zin heeft om een guild te joinen. Vooralsnog lijkt het me wel grappig maar om nou te zeggen dat het nut heeft........

Request maar bij CSI, mag er gratis in! hihi

Het nut; je leert nieuwe mensen kennen, hebt meer plezier op deze site, krijgt gratis dingen (soms) etc.
Member
Gold: 4.33
Oct 17 2007 07:44am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, 17 Oct 2007, 13:37)

Dat was DMX-Wizzard of zoiets.
Member
Oct 17 2007 08:01am
Quote (cranium-sf @ Wed, 17 Oct 2007, 12:12)
er is idd geen respect part maar er is wel een vraag : wat zijn hier nu de voordelen van , of ben je te koppig om dit te lezen?
enja respect IS een voordeel , mssn al dan niet voor jou omdat je op deze manier toch bewijst dat je die respect niet verdiend

en ik stop nu met me duidelijk te maken tege iemand die aleen zijn visie ziet en niet eens deftig leest wat een ander zegt

bij deze negeer ik je dan ook mocht je nog een ''ik ben het hier , ik ben de beste'' opmerking maken

Mocht je denken dat jij, als persoon respect krijgt, als je deel uit maakt van een bepaalde groep, snap ik je naïviteit. En ik weet dat ik toch wel meer respect op dit forum heb dan jij, dikke nul (hihi)!

Zeg jij ;] Ik heb je 2 keer een vraag gesteld, 2 keer geen antwoord.

OWKEJ!

@Toasts: Dat was hem inderdaad.
Member
Gold: 0.00
Oct 17 2007 08:16am
Hoera, ik krijg respect op een internet forum! Wat een modewoord ook: 'respect'.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14567Next
Add Reply New Topic New Poll