Quote (xepolite @ Jan 8 2006, 04:48 PM)
Quote (¢?NNI @ Jan 8 2006, 06:37 PM)
Quote (xepolite @ Jan 8 2006, 04:26 PM)
Quote (¢?NNI @ Jan 8 2006, 06:14 PM)
Quote (xepolite @ Jan 8 2006, 03:52 PM)
Quote (¢?NNI @ Jan 8 2006, 05:26 PM)
Ik ga hier niet weer mijn tijd besteden aan een quote train die uiteindelijk toch tot niets leidt.
ohh ja, dat zeg je altijd "ik ga hier mijn tijd niet aan besteden" maar je doet het eigenlijk toch wel?
Niet weer, dus nu waarschijnlijk niet.
het feit dat hij zegt zijn tijd niet meer te besteden op zich is al een contradictie.
je bent vermoeiend.
Je vergeet het woordje "weer", niks contradictie.
als hij zegt "ik ga mijn tijd niet hieraan verspillen" en het TEGELIJKERTIJD WEL DOET door te zeggen dat hij zijn tijd hier niet gaat aan verspillen is dat een contradictie. Comprendo?
Hij zegt ook niet "ik ga mijn tijd niet hieraan verspillen", hij zegt; "ik ga mijn tijd niet
weer hieraan verspillen".
Aangezien hij dit als afsluiting geeft en er niet dusdanig aan mee heeft gedaan (de quote train in dit geval), spreekt hij zichzelf niet tegen. Heeft hij zn tijd al verspilt hieraan? Nadat hij dat heeft gezegd? Nee
zelfs dan nog, op het moment dat hij zegt zijn tijd niet WEER te verspillen, doet hij het TOCH.
en stel, dat ik zou aannemen dat je redenering wel klopte, zelfs dan lijkt het me onwaarschijnlijk dat hij nooit meer zou gaan kijken naar deze thread. vanaf hij dat wel doet, is het dus weer wel het geval.
in beide situaties krijg ik gelijk.
Had je trouwens al door dat je een paar posts geleden weer een fout hebt gemaakt?
1) Niks contaminatie, pleonasme. Even testen of je de woorden echt kent. Blijkbaar niet.
EDIT: Spelling shite
je zou eens moeten weten hoe weinig het mij zou kunnen schelen hoe die dingen genoemd worden. als het me IETS kon schelen had ik toch gewoon de moeite gedaan 30 seconde van mijn tijd te nemen om die shit te checken. dat deed ik dus niet, en dat zal dan wel fout zijn, echt veel bewijs je er niet mee. ik verbeterde ov2rkill op basis van doodgewone zinsbouw en woordkeuze, dat zijn basisfouten. als ik contaminatie in plaats van pleonasme gebruik wilt dat niet zeggen dat ik geen simpele nederlandse zinnen kan opbouwen met de juiste woordkeuze, maar gewoon dat ik geen zin had het juiste begrip op te zoeken. kennis en intelligentie staan gelukkig niet met elkaar in verband.