Wow, nu dropt 50 toch wel een heel lekkere track, wat een productie:
http://thisis50.com/profiles/blogs/50-cent-redrum-murder-1stAfkomstig van z'n LP die dinsdag dropt. Geeft toch weer hoop..
Quote (JWT @ Sat, 13 Jun 2009, 19:30)
Niet normaal wat jij allemaal niet voor albums hebt. Heb je al vorderingen gemaakt op audio gebied?
Ik hoop inderdaad dat ze de 'Superster remix' er ook op gooien. Plus nog een supertof nummer van Sticks die bij de releaseparty werd gedraaid, maar die nooit is uitgebracht.
Ik ga wachten tot de solden in juli, ik post sowieso als het zover is!
Jiggy zei in Wat Anders deze week dat hij eerst even met de generaal moest bellen alvorens hij 'm dropt.. Maar zou idd best kunnen dat hij op die tape komt.
Oh ja, contactje van m'n iPod (30GB) was stukgegaan, herstelkost: € 150, prijs van nieuwe (120GB) : € 240. Drie keer raden wat ik gedaan heb.
Quote (thomas1441 @ Sun, 14 Jun 2009, 12:36)
Ik kan niet die dag, maar het is inderdaad een hele mooie lineup: Heltah Skeltah, FB, Nation of Elzi, Zwart Licht, Jiggy, M.O. & Brakko.
Wel nep dat ze Nation of Elzi op dat uur zetten en dat ze zo weinig media-aandacht krijgen. Ze moeten gehyped worden!

BTW! Ik ben van plan om binnenkort een simpel blogje bij te houden. Dan post ik daar wat tracks, interessante albums, video's. Ook wel omdat ik zelf dan een overzicht heb. Jeej.
This post was edited by Kanni on Jun 14 2009 08:38am