vorige muis vrij gelaten en verder geen nieuwe muis gevangen en al tijdje niet wezen stappen.. (laatste keer was zaterdag LOL)
maarja zaterdag gewoon aan me eigen belofte gehouden en om 2 uur zat ik alweer thuis, had mijn zwarte vriend mee genomen en meisje F en meisje M maar die zijn allebij bezet. ik dacht we doen nog ff after party maar inneens hoefde niemand meer drank en frituur?? ja dan niet he.
de vrijdag daarvoor ook gegaan... was allemaal niet slimmmm toen was dikke bezatting maar was met mensen die ik maar half kende dus was matig.
de donderdag ervoor ook gegaan ook bezatting ook met vrienden van vrienden die dan zeiken ja ga gewoon mee is gezellig lachen maarja vond ook matig.
ook niet echt aandacht geschonken aan chicks ofzo laatste paar keren.. laatste keer dat ik er wat moeite voor deed was met dat meisje dat mij minder vond omdat ik de opleiding waarop zij dit jaar zou afstuderen volgend jaar pas zou gaan beginnen. (volledig terrecht dus.)
oja en ben aangenomen bij eht avans denk..
Tamara zxzxzxl
details weergeven 16:42 (16 uren geleden)
Beste student,
Je hebt je aangemeld voor de Bacheloropleiding Commerciƫle Economie van Avans Hogeschool te Breda, welkom!
De CE-opleiding vormt samen met de Bacheloropleiding Small Business & Retail Management de Academie voor Marketing & Business Management. Het eerste jaar betreft ook een gemeenschappelijke Propedeuse samen met de genoemde SBRM-opleiding.
This post was edited by shadowstriker89 on Apr 13 2011 01:04am