d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Meisje L, - Zie Het Zoenmoment Topic > Breezersletten
Prev14445464748102Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 179.04
Apr 6 2011 08:12am
Hoe staat het met je engels Edu? Anders kun je misschien International Business and Management Studies gaan doen. Veel internationale studenten en die mensen kunnen feesten joh O_o mogelijk dat je iets kunt betekenen voor TIPCY (studenten vereniging van de opleiding, ja hij heet serieus aangeschoten)? Is overigens ook @ AVANS Breda. Ik heb het er wel naar mijn zin gehad, hopelijk 8 juli papiertje in ontvangst nemen, dus kans om mij daar tegen te komen heb je ook niet meer ;)
Member
Gold: 641.00
Apr 6 2011 09:10am
Quote (shadowstriker89 @ 4 Apr 2011 23:30)
jezus. een HELE DAG zonder posts!??!?!?! wat heb ik dan aan mijn pauzetjess....

also

WES. ik heb nu toch spijt dat ik josje vroeger niet gezoend heb :p want volgens mij is ze nu een stuk minder makkelijk.. vroeger was ze altijd zwaar shitfaced in het cafe en had ze elke avond minstens 1 kerel en volgens mij heeft ze er ook verschillende in bed gehad!! fack ouweeee...  volgens mij had best goeie bed skills.Heeft iedereen dat ofzo? gewoon 1 periode waarop je heel veel mensen zoent ofzo? ergens tussen je 17e en je 21e.. dat i dat nu ook heeft ofzo want die had er eerst serieus minder dan 3..... haha en nu zit ze al op de 6 ofzo in een half jaar. dus dat is voor haar doen behoorlijk veel. want ze gaat ook echt maar 1x per maand uit.. fack ouwe ze scoort gewoon net zo veel als ik. elke keer zoenen per uitgaansavond.
oh laat maar josje heeft al een vriend LOL

Yozzin ja leuke chick, heb jij haar nooit gezoend? Zij heeft misschien nog wel het meer of veelvoud van mij.. Was wel goed tho, ooit nog verliefd op haar geweest en zij op mij en dat wisten we van elkaar maar we deden er niets mee. Mede omdat het in de zomer was en zij dat jaar naar, verweggiestan ging ( weet ff niet waar )
Member
Gold: 641.00
Apr 6 2011 09:13am
Quote (Lucas[NM] @ 6 Apr 2011 10:07)
CE is zowieso geen opleiding joh. Dat doen mensen die 'iets met economie' willen doen. Stelletje misdragende lamkukels zijn het ook daar. Verdomme op de eerste avond van onze gedeelde excursie de hostel getrashed. En dan niet gewoon leuk en aardig, maar gewoon de deur met scharnieren en al eruit O_o

WAS DAT DE EXCURSIE NAAR VALENCIA?!
Member
Apr 7 2011 12:38am
Quote (CpTJenJen @ Apr 6 2011 04:13pm)
WAS DAT DE EXCURSIE NAAR VALENCIA?!

Lol, nee naar München en Ingolstadt. Dikke underground party van de lokale universiteit gehad daar xD

CEers hebben ook de voorlaatste avond geloof ik ruitenwissers van auto's af lopen preken. Nu wil ik niet zeggen dat wij IBMSers zulke lieverdjes zijn (verkeersborden jatten/op random plaatsen ophangen), maar vernielingen plegen? :S
Member
Gold: 11.33
Apr 7 2011 12:46am
Quote (Lucas[NM] @ 7 Apr 2011 07:38)
Lol, nee naar München en Ingolstadt. Dikke underground party van de lokale universiteit gehad daar xD

CEers hebben ook de voorlaatste avond geloof ik ruitenwissers van auto's af lopen preken. Nu wil ik niet zeggen dat wij IBMSers zulke lieverdjes zijn (verkeersborden jatten/op random plaatsen ophangen), maar vernielingen plegen? :S

Boefjes.
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Apr 7 2011 04:08am
ik heb hier anders ook een mooi verkeersbord hangen... GESTOLEN MET MIJN PAPA LOLLZZZ :D :D :D :D :D B)
mijn bord is trouwens echt tering groot. Dorp en daaronder de gemeente. en nieuw haha. hij reflecteerd ook gewoon kei en kei hard. B)

haha en international buisness klinkt wel interessant eigenlijk! Ik beschouw mijn engels als bovengemiddeld haha maar dat geld volgens mij voor iedereen die online gamed en een grote selectie engelse, nederlands ondertitelde films heeft gezien.
ik zal er zaterdag ook naar vragen iig. Wat kan je er verder allemaal mee? of is dit gewoon een beetje hetzelfde als commerciele economie? ik zat ook nog te denken aan vrijetijds management op het NHTV maar volgens mij is dat helemaal een pret opleiding waar je niks mee kan.

This post was edited by shadowstriker89 on Apr 7 2011 04:11am
Member
Apr 7 2011 04:40am
Quote (shadowstriker89 @ Apr 7 2011 11:08am)
ik heb hier anders ook een mooi verkeersbord hangen... GESTOLEN MET MIJN PAPA LOLLZZZ :D :D :D :D :D B)
mijn bord is trouwens echt tering groot. Dorp en daaronder de gemeente. en nieuw haha. hij reflecteerd ook gewoon kei en kei hard. B)

haha en international buisness klinkt wel interessant eigenlijk! Ik beschouw mijn engels als bovengemiddeld haha maar dat geld volgens mij voor iedereen die online gamed en een grote selectie engelse, nederlands ondertitelde films heeft gezien.
ik zal er zaterdag ook naar vragen iig. Wat kan je er verder allemaal mee? of is dit gewoon een beetje hetzelfde als commerciele economie? ik zat ook nog te denken aan vrijetijds management op het NHTV maar volgens mij is dat helemaal een pret opleiding waar je niks mee kan.

International Business is in principe een beetje CE/MER-achtig, maar dan (volgens de docenten) iets moeilijker en internationaal georienteerd.

Hou er wel rekening mee, alles is in het Engels en je moet een tweede taal kiezen (Frans, Duits, Spaans of Chinees) die je 2-4 jaar volgt (Fr/Du 2; Sp/Ch 4 geloof ik).
Banned
Apr 7 2011 04:44am
duits en frans nooit echt goed in geweest maar mijn moeder is toevallig van spaanse afkomst hehehehehe dus dat lijkt me geen slecht idee.
oke het word dus OF die OF commerciele economie
engelse studie heb ik opzich niet zoveel probleem mee.
Member
Apr 7 2011 04:46am
Quote (shadowstriker89 @ Apr 7 2011 11:44am)
duits en frans nooit echt goed in geweest maar mijn moeder is toevallig van spaanse afkomst hehehehehe dus dat lijkt me geen slecht idee.
oke het word dus OF die OF commerciele economie
engelse studie heb ik opzich niet zoveel probleem mee.

Ohja, je moet wel minimaal 2 semesters naar het buitenland, was ik ook even vergeten te zeggen ;)
Banned
Apr 7 2011 04:58am
dat vind ik niet erg.. i moet ook een half jaar stage doen in het buitenland.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14445464748102Next
Closed New Topic New Poll