Quote (shadowstriker89 @ Apr 7 2011 11:08am)
ik heb hier anders ook een mooi verkeersbord hangen... GESTOLEN MET MIJN PAPA LOLLZZZ

:D

:D

mijn bord is trouwens echt tering groot. Dorp en daaronder de gemeente. en nieuw haha. hij reflecteerd ook gewoon kei en kei hard.

haha en international buisness klinkt wel interessant eigenlijk! Ik beschouw mijn engels als bovengemiddeld haha maar dat geld volgens mij voor iedereen die online gamed en een grote selectie engelse, nederlands ondertitelde films heeft gezien.
ik zal er zaterdag ook naar vragen iig. Wat kan je er verder allemaal mee? of is dit gewoon een beetje hetzelfde als commerciele economie? ik zat ook nog te denken aan vrijetijds management op het NHTV maar volgens mij is dat helemaal een pret opleiding waar je niks mee kan.
International Business is in principe een beetje CE/MER-achtig, maar dan (volgens de docenten) iets moeilijker en internationaal georienteerd.
Hou er wel rekening mee, alles is in het Engels en je moet een tweede taal kiezen (Frans, Duits, Spaans of Chinees) die je 2-4 jaar volgt (Fr/Du 2; Sp/Ch 4 geloof ik).