d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Meisje L, - Zie Het Zoenmoment Topic > Breezersletten
Prev14344454647102Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.31
Apr 3 2011 12:53pm
Alles van jezelf geven Edu, net zoals deze kerel, en net zoals zijn muziek!

Banned
Gold: 599.55
Apr 3 2011 02:04pm
Quote (Ov2rkill @ Apr 3 2011 06:53pm)
Alles van jezelf geven Edu, net zoals deze kerel, en net zoals zijn muziek!

http://www.youtube.com/watch?v=QKPJxuOs5DU

Da's pas een baas.
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Apr 4 2011 04:30pm
jezus. een HELE DAG zonder posts!??!?!?! wat heb ik dan aan mijn pauzetjess....

also

WES. ik heb nu toch spijt dat ik josje vroeger niet gezoend heb :p want volgens mij is ze nu een stuk minder makkelijk.. vroeger was ze altijd zwaar shitfaced in het cafe en had ze elke avond minstens 1 kerel en volgens mij heeft ze er ook verschillende in bed gehad!! fack ouweeee... volgens mij had best goeie bed skills.Heeft iedereen dat ofzo? gewoon 1 periode waarop je heel veel mensen zoent ofzo? ergens tussen je 17e en je 21e.. dat i dat nu ook heeft ofzo want die had er eerst serieus minder dan 3..... haha en nu zit ze al op de 6 ofzo in een half jaar. dus dat is voor haar doen behoorlijk veel. want ze gaat ook echt maar 1x per maand uit.. fack ouwe ze scoort gewoon net zo veel als ik. elke keer zoenen per uitgaansavond.
oh laat maar josje heeft al een vriend LOL

This post was edited by shadowstriker89 on Apr 4 2011 04:36pm
Banned
Apr 5 2011 03:12pm
ik ga morgen eens een topic maken over een geil wijf met een lelijke vriend. nicht van i met lelijke vriend. HOORT NIET. word ik boos van. en stiekem ook wel een beetje jaloers.

WTF lelijke maat van me heeft ook knappe vriendin. HOE KAN DIT!?

ik ga mijn standaards verhogen denk. dit is gewoon niet cool. hard to get worden moet ik denk
morgen volgen de fotos.....

het gaat toch wel om het innerlijk.........??? :blink:

This post was edited by shadowstriker89 on Apr 5 2011 03:22pm
Banned
Apr 5 2011 09:13pm
oke. vannacht chick ontmoet in depencance, bleek zus te zijn van oude oude scharrel. maar was wel nice

meisje C

ikn het zwart is C helemaal links is oude scharrel
Banned
Apr 5 2011 09:22pm
ik was met meisje S in de stad die mij wiskunde bijles gaf..

middelste,,,,,, vriendni van T LOLLLL

hhahaha maarja aan het iend van de avond stond ze met een andere kerel te zoenen.

ijk had nog bij c waren we aan het praten enzo over studie zei ze commerciele economie laatste jaar.. en ik zo volgend jaar doe ik eerste jaar... blegh toen was ze gelijk totaal nie tmeer geintereesseerd. eerste keer dat mijn studie tussen mij en mijn zoenen komtt................ KANKER.
maarja daarna kwam ze naar me toe die kerel daar probeert al ehel de tijd dus ik vraag waarom doe je dan niks, zei ze hij is 19 ikwil geen jaar jongere. dus ik vroeg subitiel vwat vind je van 20? zei ze ja misschien. DAT WAS MIJN QUE dus ik probeerde gewoon.

kreeg geen bevestiging na 2 pogingen dus dikke afwijzigng iig weer 4 peuken afgewezen en verder geen lelijke wijven gezoend.
Banned
Apr 5 2011 09:24pm
morgen miss tijdens het huiswerk gaan zoenen op bed msf s.. ik kijk nog ff.
Member
Gold: 1,250.00
Apr 6 2011 01:14am
Gast, elke keer als ik chagerijnig ben ofzo kijk ik de topics door die jij maakt, ben ik gelijk een stuk vrolijker :P gewoon omdat ze epic zijn :D
Member
Gold: 179.04
Apr 6 2011 03:07am
Quote (shadowstriker89 @ Apr 6 2011 04:22am)
ik was met meisje S in de stad die mij wiskunde bijles gaf..
http://94.100.118.136/1086450001-1086500000/1086455201-1086455300/1086455233_6_7lxH.jpeg

middelste,,,,,, vriendni van T LOLLLL

hhahaha maarja aan het iend van de avond stond ze met een andere kerel te zoenen.

ijk had nog bij c waren we aan het praten enzo over studie zei ze commerciele economie laatste jaar.. en ik zo volgend jaar doe ik eerste jaar... blegh toen was ze gelijk totaal nie tmeer geintereesseerd. eerste keer dat mijn studie tussen mij en mijn zoenen komtt................ KANKER.
maarja daarna kwam ze naar me toe die kerel daar probeert al ehel de tijd dus ik vraag waarom doe je dan niks, zei ze hij is 19 ikwil geen jaar jongere. dus ik vroeg subitiel vwat vind je van 20? zei ze ja misschien. DAT WAS MIJN QUE dus ik probeerde gewoon.

kreeg geen bevestiging na 2 pogingen dus dikke afwijzigng iig weer 4 peuken afgewezen en verder geen lelijke wijven gezoend.

CE is zowieso geen opleiding joh. Dat doen mensen die 'iets met economie' willen doen. Stelletje misdragende lamkukels zijn het ook daar. Verdomme op de eerste avond van onze gedeelde excursie de hostel getrashed. En dan niet gewoon leuk en aardig, maar gewoon de deur met scharnieren en al eruit O_o
Banned
Apr 6 2011 05:02am
haha niceee :D
ja ik hoorde ook dat het een hoop lamlullen zijn idd met weinig lesuren en veel bier drinken PERFECT
nee maar ik wilde ook iets doen met economie eigenlijk hahaha en die opleiding was lekker breed... het is of dat of small buisnessmanagement of communicatie. ik ga zateradg naar de open dag van avans hier in breda en dan zullen we zien! ik heb wel zin in de wat serieuzere manier van lesgeven en meer competente lerearen dan op mijn mbo opleiding. die leraren konden serieus niks. dat waren pas ECHT een stel lamlullen. noooit les voorbereiden en altijd zitten we maar niks te doen en daarnaast tussen de les door gewoon steeds naar buiten voor een rookpauze, die mensen nemen hun baan echt niet serieus.

en nu weer wiskunde! ik voel me goeeedddd :D:D zonnetjee!

hahaha en lolzzz me irritante huisgenootje beneden werd WEER helemaal trippend boos omdat ik om 4 uur een beetje luidruchtig was :p vind dat ze niet moet zeiken ouwe, is studentenhuis. ik zou ook niet gaan zeiken wanneer zei thuis komt. maar toch staat ze om 4 uur snachts onderaan de trap, EDUARD EDUARD doe is ff normaal en stil ik moet er morgen half 9 uit en ik ben daarbij hardstikke ziek (LOLOLLOL?) en je bent veel te luidruchtig. wtf.

maat van mij had trouwens keertje stuk glas tegen me ruit aan gegooid omdat ik een flesje uit het raam gooide naar hem for the lulzz nu zijn er schoonmakers langs gekomen die het raam hebben gedaan, (die deden gelijk het hele appartementencomplex) maar er zitten nog restjes.... of mijn raam is gewoon gefuckt met allemaal butsjes haha maarrrrr hoe ga ik dit schoon krijgen? ik zit op de eerste verdieping. dus het is ongeveer 3 meter van de grond buiten. of gewoon uit me raam hangen aan de zijkant? schuurspons op een stok knopen?

This post was edited by shadowstriker89 on Apr 6 2011 05:06am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14344454647102Next
Closed New Topic New Poll