haha niceee

ja ik hoorde ook dat het een hoop lamlullen zijn idd met weinig lesuren en veel bier drinken PERFECT
nee maar ik wilde ook iets doen met economie eigenlijk hahaha en die opleiding was lekker breed... het is of dat of small buisnessmanagement of communicatie. ik ga zateradg naar de open dag van avans hier in breda en dan zullen we zien! ik heb wel zin in de wat serieuzere manier van lesgeven en meer competente lerearen dan op mijn mbo opleiding. die leraren konden serieus niks. dat waren pas ECHT een stel lamlullen. noooit les voorbereiden en altijd zitten we maar niks te doen en daarnaast tussen de les door gewoon steeds naar buiten voor een rookpauze, die mensen nemen hun baan echt niet serieus.
en nu weer wiskunde! ik voel me goeeedddd :D:D zonnetjee!
hahaha en lolzzz me irritante huisgenootje beneden werd WEER helemaal trippend boos omdat ik om 4 uur een beetje luidruchtig was

vind dat ze niet moet zeiken ouwe, is studentenhuis. ik zou ook niet gaan zeiken wanneer zei thuis komt. maar toch staat ze om 4 uur snachts onderaan de trap, EDUARD EDUARD doe is ff normaal en stil ik moet er morgen half 9 uit en ik ben daarbij hardstikke ziek (LOLOLLOL?) en je bent veel te luidruchtig. wtf.
maat van mij had trouwens keertje stuk glas tegen me ruit aan gegooid omdat ik een flesje uit het raam gooide naar hem for the lulzz nu zijn er schoonmakers langs gekomen die het raam hebben gedaan, (die deden gelijk het hele appartementencomplex) maar er zitten nog restjes.... of mijn raam is gewoon gefuckt met allemaal butsjes haha maarrrrr hoe ga ik dit schoon krijgen? ik zit op de eerste verdieping. dus het is ongeveer 3 meter van de grond buiten. of gewoon uit me raam hangen aan de zijkant? schuurspons op een stok knopen?
This post was edited by shadowstriker89 on Apr 6 2011 05:06am