d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Meisje L, - Zie Het Zoenmoment Topic > Breezersletten
Prev14243444546102Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Apr 2 2011 08:54pm
misschien moe tik gewoon ophouden met uitgaan.. iig tot mijn examens.. kansloze shit...

en ook met dit forum. kost weer net als vroeger onnodige veel tijd. ik zet heir toch allen maar onzin op die 4 kerels lezen. allemaal zo zinloos.

This post was edited by shadowstriker89 on Apr 2 2011 08:55pm
Member
Gold: 100.00
Apr 2 2011 10:03pm
Quote (shadowstriker89 @ 3 Apr 2011 04:54)
misschien moe tik gewoon ophouden met uitgaan.. iig tot mijn examens.. kansloze shit...

Discipline heet dat, dat is zeker niet kansloos
Member
Gold: 179.04
Apr 3 2011 03:19am
Quote (shadowstriker89 @ Apr 3 2011 03:54am)

en ook met dit forum. kost weer net als vroeger onnodige veel tijd. ik zet heir toch allen maar onzin op die 4 kerels lezen. allemaal zo zinloos.

Edu, wij zijn hier om je mentaal bij te staan in de tijden dat jij het het hardst nodig hebt! Dit is je uitlaatklep, als je dit ook gaat afsluiten eindig je als een moderne kluizenaar op je kamer, doe dat nou niet! En ik weet nog niet waar je kamer is dus ik kan je verdomme ook niet eens daar vandaan trekken >.>
Member
Gold: 224.00
Apr 3 2011 03:58am
Maak je school af. Hoewel ik je graag mag en je verhalen met plezier lees, ben je inmiddels begin 20 en heb je nog steeds moeite met je Havo diploma. Dat kan, als ik zou denken dat je havo niet aan kan, maar dat kan je wel. Sterker nog; je bent waarschijnlijk zelfs met te makkelijke shit bezig voor jouw niveau. Dat je het niet haalt zal een mix zijn van luiheid en andere, onderliggende problemen waar wij geen zicht op hebben. Het komt op dit forum over alsof je het gewoon niet graag genoeg wilt. Ook dat is op zichzelf niet heel erg, maar het is wel zonde. Je bent niet dom, maar je handelt wel dom.

Stel alsjeblieft wat doelen in je leven. Niet "volgende week vrijdag weer 15 alcoholconsumpties, twee nummers regelen en te vroeg in een condoom klaarkomen die toevallig zit in een meisje dat amper haar op d'r kut heeft." Denk na over wat je wilt in het leven, zet ongeveer een tijdslijn uit en werk naar datgene toe. Je krijgt spijt van je huidige gedrag, hoe leuk het soms ook is.

Over vrouwen:
Wil je 10 chicks op speeddial hebben die jou makkelijk geven wat je wilt, dan moet je daar je best voor doen. Wil je een betekenisvolle relatie met iemand op wie je niet neerkijkt, zal je in een andere vijver moeten vissen. Meisjes van 14 zijn daar over het algemeen niet aan toe. En waarom je in hemelsnaam met een meisje van onder de 18 wil batsen is mij een raadsel.

Dat jij je nu kut voelt is niet leuk, maar het betekent wel dat je om dat meisje hebt gegeven. Wees daar blij om. Er komen wel nieuwe meisjes die wel de moeite waard zijn. Maar soms moet je wachten. En gebruik die wachttijd om je school af te maken. Als jij op niveau presteert in de rest van je leven, krijg je ook een meisje dat jouw niveau waardeert.
Member
Gold: 0.31
Apr 3 2011 04:53am
Er zijn hier meer mensen dan je denkt die dit lezen m'n beste edu.

En ga voor die examens, durf nu niet op te geven zonder te proberen. En laat die feestjes eens, gewoonweg om te leren, de wereld zal niet vergaan als je een aantal feestjes mist (ik kan erover meespreken).
Doe eens zot tijdens de examenperiode; Ga ten laatste rond middernacht gaan slapen, slaap je rustig uit, ontbijt op tijd, begin te leren, ga eens sporten als afleiding, let op je voeding, ga naar de bib (vrouwen genoeg daar, met verstand), ga terug wat leren, spreek eens nuchter af met je vrienden, of met nieuwe vriendinnen...

Zoals ruben al gezegd heeft, je bent zeer waarschijnlijk onder je niveau bezig op dit moment, zoals 90% van alle mensen op de aarde is luiheid hetgeen dat je hierin beperkt. (Zoals ik vaak zeg, of hoor; "Ik em geen goesting (zin) om te leren", dan zeg ik gewoon: "En dan? je hebt niet te kiezen, gewoon voortdoen!".
Doe gewoon voort en pas je levensstijl wat aan rond mei, en vooral in juni dan!

Verval niet in apathie Edu, dan ben je verloren.
Banned
Apr 3 2011 06:08am
bezopen posts zeg.. maarja heb voorlopig sowieso geen geld meer tot de 20e..en moe gewoon ff me havo halen. komt goed. ik ben leren en minder posten ook..
Member
Gold: 100.00
Apr 3 2011 06:49am
Quote (shadowstriker89 @ 3 Apr 2011 14:08)
bezopen posts zeg.. maarja heb voorlopig sowieso geen geld meer tot de 20e..en moe gewoon ff me havo halen. komt goed. ik ben leren en minder posten ook..

volgensmij ontgaat de boodschap in de posts boven je reactie.
Ik denk dat er even heel helder en duidelijk gezegt wordt wat er aan de hand is. Hier betaal je in america een godsvermogen voor, bij psyciaters of dr phill.

Wat Danny zegt over je routine veranderen is zeer zeker verstandig. Door te gaan sporten en gezond te leven gaat het leren ook veel makkelijker, plus het heeft nog veel andere voordelen op.
Maar zoals Ruben zegt: Alles valt of staat bij de inzet en de wil. Als je het echt fucking wilt en je bent echt gemotiveerd dan ben je bereid die veranderingen te maken, anders niet.
Ik denk dat de situatie voor heel veel mensen herkenbaar is, heel veel mensen hebben hier in meer of mindere maten mee te maken (gehad).

Ik kan je zeggen dat ik heel blij ben dat ik eindelijk het licht gezien heb. Vorig jaar rond deze tijd was ik op vakantie in egypte. Ik had echt zo'n "opeens heb je het" momentje. Vanaf dat moment is alles verandert.

Banned
Apr 3 2011 08:50am
doublepost.

This post was edited by shadowstriker89 on Apr 3 2011 09:09am
Banned
Apr 3 2011 09:09am
ik begrijp de boodschappen hierboven heel goed. en dat me geld op is moet er ook eigenlijk helemaal los van staan van mijn uitgaansgedrag maar toch is dat nog een (heel stuk minder belangrijke) reden erbij om niet meer te gaan voorlopig. Zal later wat verder ingaan op jullie punten. Net weer een hoofdstukje m en o geleerd, weet nu alles over lifo fifo en vaste verrekenprijs en de bijbehorende berekeningen. dus nu weer kwartiertje pauze.
Nog over die vrouwen, weet niet waarom ik er zo over poste vannacht ik denk gewoon uit frustratie omdat ik i niet kan krijgen. Ik wil iets vasts, geen vrijgezel shit. maar in dat vaste ga ik alles vergelijken met i omdat ik vind dat ik erop vooruit moet gaan om het gedumpt zijn te veranderen in iets goeds in plaats van iets ontzettend kuts. Tot nog toe heb ik niet beter gevonden. Ook dat over die 14 jarige is beeetje overdreven hoor :p dat is maar 1 meisje wat ik verschillende nachten heb gezoend en gezien maar verder niks. afgelopen 4 vrouwen die ik gezoend heb zijn allemaal 17+. Mijn eigen doelleeftijd is eind 17, 18-19. Heb liever een vriendin jonger dan ik zelf maar het mag niet teveel schelen..

Het gezonder leven ben ik al een tijdje mee bezig trouwens. Mijn uitgaanspatroon heb ik iig drastisch veranderd.. eerst stond ik elke zondag dinsdag woensdag donderdag vrijdag zaterdag in het cafe en ging er elke avond 30 euro doorheen (duurde maar anderhalve maand ofzo want me spaarrekening hield het niet meer.) maarja dat heb ik nu verminderd naar 1x per week. Nu moet ik natuurlijk even helemaal ophouden. Verder rookte ik af en toe welleens een peuk met uitgaan. Het kwam zelfs even zo ver dat ik pakjes ging kopen wanneer ik bezopen was.. gelukkig rookte ik ze vervolgens alleen met uitgaan en niet overdags ofzo. maarja daar 3 weken terug helemaal mee gestopt omdat ik het geen toevoegde bijdrage vond hebben en het verder alleen slecht is voor me gezondheid. en daarbij vond i het niet leuk dat ik af ent oe rookte.. haha.. Waterpijp ook helemaal mee gestopt hoewel me vrienden het nog wel af en toe doen. vind die shit zo 2007 en echt toaal niet lekker. ook een stuk minder verslavend dan sigaretten dusja vrij nutteloos die waterpijp. wiet rookte ik al amper (3x gedaan met meisje T) was wel grappig maar vond het niet echt geweldig ofzo.. gezond eten deed ik al. Ik heb een fruitschaal op me kamer met appels en mandarijnen en vaak ook bananen maar die eet ik het snelst op. Verder kook ik meestal gewoon aardappels met een sukje vlees en groentes. Verse zit er niet in dus wel alleen maar groentes uit blikken en potjes. of gewoon een stampot met spekjes erdoorheen. 1x per week, liefst minder doe ik wel frituren of een oven pizza. als ontbijt/middag eten brood of een tosti of eitje. Mijn slaap pattroon laat nog wel wat te wensen over.. ik ze tmijn wekker altijd op 10 uur en uit bed komen lukt ook altijd wel goed maar als ik dan om 11 uur eigenlijk naar bed hoor te gaan blijf ik achter me laptop youtuben en dat soort onzin. waardoor ik vaak pas rond 1 in bed lig en nog niet echt moe ben. Meestal ga ik dan ook liggen nadenken aan i enzo.. misschien dat ik dat dus probeer uit te stellen door te blijven laptoppen tot ik echt moe ben oid. Sporten zit er voorlopig niet in haha af en toe situps/pushups op de kamer wanneer ik me voel alsof ik teveel energie heb. Kan wel gaan hardlopen met maten opzich. geen slecht idee iig.
Quote (Wuben[NM] @ Apr 3 2011 09:58am)
Als jij op niveau presteert in de rest van je leven, krijg je ook een meisje dat jouw niveau waardeert.

Hier ben ik het ook mee eens. Al kan het wel gewoon een mbo kerel met een meisje van een ,of meer niveaus, hoger. Ik denk dat ze er altijd wel ergens mee zitten omdat je, als iemand op een hoger niveau, toch op een bepaalde manier neerkijkt op mensen die een lagere opleiding doen.

Ik bedoelde met http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=51196565&f=259&p=356702409 die post trouwens niet mijn examens kansloze shit maar het uitgaan. haha ik ga gewoon voor mijn examens hoor. heb redenen genoeg waarom ik mijn havo echt wil halen.
Banned
Apr 3 2011 09:33am
nieuwe hoofdstuk is kut.

coldplay dagje..
en ben weer verderrrr

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=36715629&f=259

bleweeeeeeeeeeghhhhhh

laptop gaat nu echt dicht. drama drama drama.

This post was edited by shadowstriker89 on Apr 3 2011 09:50am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14243444546102Next
Closed New Topic New Poll