ik begrijp de boodschappen hierboven heel goed. en dat me geld op is moet er ook eigenlijk helemaal los van staan van mijn uitgaansgedrag maar toch is dat nog een (heel stuk minder belangrijke) reden erbij om niet meer te gaan voorlopig. Zal later wat verder ingaan op jullie punten. Net weer een hoofdstukje m en o geleerd, weet nu alles over lifo fifo en vaste verrekenprijs en de bijbehorende berekeningen. dus nu weer kwartiertje pauze.
Nog over die vrouwen, weet niet waarom ik er zo over poste vannacht ik denk gewoon uit frustratie omdat ik i niet kan krijgen. Ik wil iets vasts, geen vrijgezel shit. maar in dat vaste ga ik alles vergelijken met i omdat ik vind dat ik erop vooruit moet gaan om het gedumpt zijn te veranderen in iets goeds in plaats van iets ontzettend kuts. Tot nog toe heb ik niet beter gevonden. Ook dat over die 14 jarige is beeetje overdreven hoor

dat is maar 1 meisje wat ik verschillende nachten heb gezoend en gezien maar verder niks. afgelopen 4 vrouwen die ik gezoend heb zijn allemaal 17+. Mijn eigen doelleeftijd is eind 17, 18-19. Heb liever een vriendin jonger dan ik zelf maar het mag niet teveel schelen..
Het gezonder leven ben ik al een tijdje mee bezig trouwens. Mijn uitgaanspatroon heb ik iig drastisch veranderd.. eerst stond ik elke zondag dinsdag woensdag donderdag vrijdag zaterdag in het cafe en ging er elke avond 30 euro doorheen (duurde maar anderhalve maand ofzo want me spaarrekening hield het niet meer.) maarja dat heb ik nu verminderd naar 1x per week. Nu moet ik natuurlijk even helemaal ophouden. Verder rookte ik af en toe welleens een peuk met uitgaan. Het kwam zelfs even zo ver dat ik pakjes ging kopen wanneer ik bezopen was.. gelukkig rookte ik ze vervolgens alleen met uitgaan en niet overdags ofzo. maarja daar 3 weken terug helemaal mee gestopt omdat ik het geen toevoegde bijdrage vond hebben en het verder alleen slecht is voor me gezondheid. en daarbij vond i het niet leuk dat ik af ent oe rookte.. haha.. Waterpijp ook helemaal mee gestopt hoewel me vrienden het nog wel af en toe doen. vind die shit zo 2007 en echt toaal niet lekker. ook een stuk minder verslavend dan sigaretten dusja vrij nutteloos die waterpijp. wiet rookte ik al amper (3x gedaan met meisje T) was wel grappig maar vond het niet echt geweldig ofzo.. gezond eten deed ik al. Ik heb een fruitschaal op me kamer met appels en mandarijnen en vaak ook bananen maar die eet ik het snelst op. Verder kook ik meestal gewoon aardappels met een sukje vlees en groentes. Verse zit er niet in dus wel alleen maar groentes uit blikken en potjes. of gewoon een stampot met spekjes erdoorheen. 1x per week, liefst minder doe ik wel frituren of een oven pizza. als ontbijt/middag eten brood of een tosti of eitje. Mijn slaap pattroon laat nog wel wat te wensen over.. ik ze tmijn wekker altijd op 10 uur en uit bed komen lukt ook altijd wel goed maar als ik dan om 11 uur eigenlijk naar bed hoor te gaan blijf ik achter me laptop youtuben en dat soort onzin. waardoor ik vaak pas rond 1 in bed lig en nog niet echt moe ben. Meestal ga ik dan ook liggen nadenken aan i enzo.. misschien dat ik dat dus probeer uit te stellen door te blijven laptoppen tot ik echt moe ben oid. Sporten zit er voorlopig niet in haha af en toe situps/pushups op de kamer wanneer ik me voel alsof ik teveel energie heb. Kan wel gaan hardlopen met maten opzich. geen slecht idee iig.
Quote (Wuben[NM] @ Apr 3 2011 09:58am)
Als jij op niveau presteert in de rest van je leven, krijg je ook een meisje dat jouw niveau waardeert.
Hier ben ik het ook mee eens. Al kan het wel gewoon een mbo kerel met een meisje van een ,of meer niveaus, hoger. Ik denk dat ze er altijd wel ergens mee zitten omdat je, als iemand op een hoger niveau, toch op een bepaalde manier neerkijkt op mensen die een lagere opleiding doen.
Ik bedoelde met
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=51196565&f=259&p=356702409 die post trouwens niet mijn examens kansloze shit maar het uitgaan. haha ik ga gewoon voor mijn examens hoor. heb redenen genoeg waarom ik mijn havo echt wil halen.