d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Meisje L, - Zie Het Zoenmoment Topic > Breezersletten
Prev14041424344102Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 1,250.00
Mar 30 2011 05:34pm
Win topic ^_^
Member
Gold: 100.00
Mar 30 2011 05:35pm
Quote (Kanni @ 30 Mar 2011 21:09)
Hellskin,

Met seksueel verlichten bedoel ik zij die geloven in de utopische boodschap van de seksuele revolutie, uitgedragen door figuren als Havelock Ellis en Margaret Mead, namelijk dat seksuele relaties tot de hoogste graad van perfectie kunnen worden gebracht door ze of te ontdoen van elke morele inhoud, of het morele oordeel dat er traditioneel aan verbonden was, geheel om te draaien.

Wie hierin geïnteresseerd is, raad ik aan "Modern Sex, Liberation and Its Discontents" te lezen (uitgeverij: Ivan R. Dee).

Hoe de neuk krijg jij het voor elkaar om op die manier over sex te praten? Ik kan me niet voorstellen dat iemand die regelmatig sex heeft zo over sex kan praten.
Member
Gold: 1,250.00
Mar 30 2011 05:47pm
google helpt je een heel eind ^_^
Member
Gold: 0.00
Mar 31 2011 08:47am
Quote (Kanni @ Mar 30 2011 08:09pm)
Hellskin,

Met seksueel verlichten bedoel ik zij die geloven in de utopische boodschap van de seksuele revolutie, uitgedragen door figuren als Havelock Ellis en Margaret Mead, namelijk dat seksuele relaties tot de hoogste graad van perfectie kunnen worden gebracht door ze of te ontdoen van elke morele inhoud, of het morele oordeel dat er traditioneel aan verbonden was, geheel om te draaien.

Wie hierin geïnteresseerd is, raad ik aan "Modern Sex, Liberation and Its Discontents" te lezen (uitgeverij: Ivan R. Dee).

Jij zit toch nu ook gewoon achter je computer ons keihard uit te lachen? Ik hoop het echt
Member
Gold: 179.04
Mar 31 2011 08:53am
Quote (thomas1441 @ Mar 31 2011 03:47pm)
Jij zit toch nu ook gewoon achter je computer ons keihard uit te lachen? Ik hoop het echt

Kleine kans. Hij is veel te serieus om te trollen.
Member
Gold: 641.00
Mar 31 2011 09:55am
HEAHEAHEAHAEHA
Member
Mar 31 2011 08:08pm
hee eduard is gesuspended omdat hij te hard deed trollen in hongaarse forum. emaarrr eeudaard heeft mij gevraagd om te replayen voor hem dus hij stuurde mij deze bericht op msn en ik moest voor hem psoten dus dat doe ik eventjes voor hem want ik ben echtee een goeie fvriend.

dus ik ging vanavond met 3 maten chillen. het leren ging kut en het was half 11 dus ik dacht jonges weg gaan fff beetje chiklllen at chill cafee maar ik had nog millertime consumptiebonnen (13) dus wij daarheen en jas ophangen natuurlijk had ik er 16 haha met jas ophangen krijg je een consumptie bon die je voor 11uur moet opamken)())))))) ddus wij flin kbier tanken enezo haha kwam ik me oude huisgenoot tegen hahahaha flink gerooddeld over nieuwe huisgenoot heaheaheah maarja toen werd het pas koning, de vriendin van een maat van me was in de stad met 6 vriendinnen dus wij dachten,, hey, ezzz sletten. ik ga met 3 kerels naar die chick gaat allemaal goed, 1 maat gaat naar huis

DE LAFFE BORRELAARRRRRRRRRRR

dusja boeiend ik ben nog met mijn beste zwarte vriend en die 6 chicks. ds ik vraag de vriendinv van me maat welke er vrijgezel zijn. zegt die vriendin er zijn er 2 vrijgezel. meisje C en meisje H dus ik zo okeee.. dus ik ga beetje socializen met C op een gegeven moment wij zoenen ik voel KAAAAAANKERVEEL TAND. VANAF HET BEGIN TOT HET EIND. ik zeg er zo wat van. beetje veel tand he. dat meisje zegt, ja dat hoort erbij met tongzoenen IK DACHT KANKERRRRRR HOE DOM BEN JIJ ZEG. JEZUS IK ZOEN ECHT RETARDS. maarja verder zoenen. daarna fock jou en weggegaa van die domme hoer zeg. jezus. dus H was ook nog vrijgezel... daar butien het cafe me socializen.. dus sta ik daar op een gegeven moment ook mee te zoenen AAAAAAAAAAAAAHAHAHA (heb trouwens geld voor me maat gewonnen met weddenschap, hij had met die vriendin van me maat gewed, 5 euro voor chick 1 en 2 voor chick 2)))) maarja ik sta met chick 2 te zoenen, dit keer geen tand, maar die beugel voelde ook klote zeg. jezus. lekker zoenen is anders. het was wel lachen om al de singel ladys te hebben gehad terwijl ze nog vriendi van elkaar waren ook AAAAAHAHAH maar toch. ze zoende geen van beide lekker. ik mis mijn ex zo erg :'(

maar toch, weer 2 sletten op 1 avond terwijl ik ze gister nog niet kende..
hier de fotos (ik zie ze nu ook pas beetje nuchter op hyves.. haha)

oja trouwens, chick 1 was helemaal onder de indruk van me witte iphone 3gs. lolllllllllllllllllllll nooit gedacht dat ik chicks zou krijgen met me telefoon. jezus wat een kansloze boel was dat. die iphone is al tering vaak gevallen. achterkant is helemaal vercrackt. maarja valt niet zo op in cafe denk. gekke wijven echt. en nog deden ze alle 2 vwo 6. ik was teleurgestld. en hard. ECHT HARD.

rechtse is C, valt nog wel mee! haha maar zoenen kon ze niet. en als je onder de indruk bent van een kerels telefoon mag je wat mij betreft ook gelijk doodvallen.

hahhaa QWOWOWWWW KANKER

de linkse is meisje H hahahahaha wowwww valt tegen dit :p heb haar nog wel thuis gebracht omdat ik ging voor de secksss maarja, bij c ook voorgesteld maar die had een vriendin te logeren. en deze moest haar ouders zeggen dat ze thuis kwam... (met meisjes van 17 is het sowieso al lastiger om ze te laten blijven logeren.. imo)

maar toch, van de 6 chicks 2 vrijgezel en eduard heeft ze alle 2 gehad. waarom ook niet..
toch vervangt dit of verhelpt het niet het 'ik mis meisje i gevoel'
jammer.. misschien volgende chick......... bah.
zo lang geleden dat ik een meisje zoende en ook gewoon echt blij was omdat ik me goed voelde vanwege het zoenen. nu betekent het helemaal totaal niks meer.

ik heb dit nu ook elke keer na het uitgaan :p vergelijk elke chick met i...

kankerrrrr..

This post was edited by CpTJenJen on Mar 31 2011 08:24pm
Member
Mar 31 2011 08:26pm
de score is bij deze nu 22 -__- ...
Member
Mar 31 2011 11:12pm
Quote (CpTJenJen @ 1 Apr 2011 03:26)
de score is bij deze nu 22 -__-  ...

Mijn mening trouwens: (kankee ik kan mijn vorige topic weer eens niet aanpassen. )

C ziet er goed uit die andere is 12 en een trol. Maar als ze niet kan tongen, haten en wegwezen.
Member
Gold: 0.02
Apr 1 2011 04:23am
Ik vind ze kankerlelijk eigenlijk.. de rechter van de eerste foto valt nog wel mee als ze voortaan een normale bek trekt op foto's, maar voor de rest zijn het mormels.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev14041424344102Next
Closed New Topic New Poll