Quote (Kanni @ 29 Mar 2011 20:37)
De reacties verbaasden me geenszins - Wat een geluk dat men niet dood kan gaan aan zijn eigen voorspelbaarheid. Een aantal mensen die van mij een Angelo uit Measure for Measure willen maken. Eduard die niet lijkt de beseffen dat hij de enige is die genoegen schept in zijn pogingen tot shockeren, die eigenlijk al lang ronduit saai zijn...
Dat je eduard saai en vervelend vindt kan ik begrijpen. Maar het is niet zo dat omdat jij dat vindt, iedereen dat vindt.
Ik kan nog steeds lachen om Eduard en zijn verhalen. Vooral omdat ze zo echt zijn en ergens herkenbaar.
Quote (Kanni @ 29 Mar 2011 20:37)
Ondanks al die verwoestende reacties - ja, ik lik mijn wonden - kan ik me niet van de hypothese ontdoen dat een seksueel verlichte als Eduard niet zijn grote geluk heeft gevonden - maar wel zijn grote (seksuele) frustratie, waarvan de bewijzen overal te vinden zijn in het dagboek dat dit forum voor hem geworden is.
Hoe kom je erbij dat Eduard seksueel verlicht is? hij is nog maar een low level fucker wat dat betreft.
Of ben je seksueel verlicht vanaf het moment dat je seks en liefde los van elkaar ziet en dat ook in uitvoering brengt?
Zo verwoestend zijn de reacties toch niet? of heb ik daar toevallig net overheen gelezen? kan, maar tis wel een beetje een pot & ketel verhaal.
Jij kon anders ook aardig verwoestend posten.
Quote (Feargod @ 29 Mar 2011 21:18)
Ik doe niets meer, beetje rondkijken alleen.
Geniaal gewoon dit verhaal!
Ik heb altijd wel genoten van trollentopics als dit.
This post was edited by Hellskin on Mar 29 2011 02:40pm