Quote (triple_han @ Thu, Jul 12 2007, 11:02am)
Zoek eens naar Youssef en kamal, dat zijn pas binkies! Vooral "kermis" is tering gangsta yo
ROFL deze had ik een jaar geleden via via op msn gekregen en OMG en ik lachte me kapot haha en nu alweer.. OMG nu kan ik niet meer slapen
paw paw paw morgen zijn gezicht in gaas
edit : blonde kaas is wel een leuk "scheldwoord"

edit#2 : AHAHAHAH AVONDJE YOUSSEF + KAMAL GIEREN HAHAHAH ZO GRAPPIG
edit#3 : RRRRRRRRROOOOOFFFFFFFLLLLLL
http://nl.wikipedia.org/wiki/Youssef_en_Kamal ze staan zelfs op wikipedia ^^^^^^^^^^
edit#4 Na maanden van afwezigheid brachten ze in 2005 het nummer "De Kelder" uit, waarin Tweede Kamerlid Geert Wilders met de dood bedreigd wordt, omdat de rapper het niet eens zou zijn met zijn politieke ideeën. Wilders deed na het horen van het nummer aangifte bij de politie. Het antwoord van Youssef & Kamal was het nummer Sorry ("Sorry, Geert Wilders / Ik wilde je geen pijn doen / Sluit me alsjeblieft niet op, want ik vind je kapseltje best mooi.") Enkele maanden later verschijnt er dan toch weer een nummer van de heren, waarin ze nogmaals benadrukken niet eens te zijn met de ideeën van Geert Wilders. Ook Rita Verdonk krijgt kritiek op haar manier van aanpak, en laten de rappers duidelijk merken dat ze niet eens zijn met de gang van zaken rond Salomon Kalou en Taida Pasić.
This post was edited by RubberNinja on Jul 12 2007 07:51pm