http://nl.wikipedia.org/wiki/Gelijkenis 
overeenkomst in eigenschappen
voila 2e keer dat ik het opzoek, ergens anders als vorige keer
en zo kunnen we blijven doorgaan ...
doe in je volgende post maar een andere site...
heb ik gezegd dat mensen die geen dokterstudies doen het niet weten? ik heb gezegd dat ik dokterstudies doe DUS IK WEET HET HEEL ZEKER, ik heb de gevolgen al gezien bij longen die ik moest opensnijden etc
veracht je me er soms voor?
en ik kan geen nederlands omdat ik per ongeluk enderlands en gene typ ipv
Nederlands en geen
Dacht.. laat ik het maar weer eens aanpassenik verheug me erop wat je mij nog allemaal ga verwijten
!dan ben ik zielig?! LoL
je geeft me dus gelijk dat ik het nergens heb gezegd maar je gaat er toch vanuit? man wat een kennis
Je snapt zelfs niet meer wat je zegt en dan ga je beweren dat ik het niet snap?
Quote (DemOnatOr)
Overigens kan ik beter vragen, wat snap je nou wel in deze context.
wat jij percies niet wil snappen is dat ik het wel snap
voel je jezelf zoveel beter als mij?
zet de 2 quotes die je van mij hebt eens bijeen bekijk ze eens heel goed en zeg het dan nogeens, mischien dat een nachtje slapen wel een openbaring brengt tot u
Leuk joh! Je bent bijna stoer! int vervolg leg je me uit hoe ik dinges moet posten zodat jij het wel snapt ké? anders blijf je men woorden verdraaien
Ik mag dan misschien volgens jou de betekenis van woorden naar mijn hand zetten, maar jij legt mij woorden/zinnen in de mond. Overigens.. je noemt het dinges en verwacht dan dat ik weet waar je het over hebt? :<ik hoop echt dat je van additude veranderd naarmate je ouder wordt. als je zo doet tegen je baas dan vlieg zonder meer buiten, dan kan het zijn dat je baas niet goed nederlands kan maar ben jij wel lekker owned
Ik weet tegen wie ik wat kan zeggen en doe dat dan ook. Heb 100% zeker al meer werkervaring dan jij dus dat vervalt dan ook weer