d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Liep In Nederland En Kwam Tot Een Conclusie > rare mensen
Prev13456712Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 16.93
Jun 19 2007 06:51am
Quote (DemOnatOr @ Tue, Jun 19 2007, 02:44pm)
Je gaat meer posten door mij? Wat een eer!

Dus je bent echt achterlijker dan ik dacht? Dit bewijst weer dat je niet weet waar je het over hebt.. jij zegt dat ik misschien meer lijk op Mischa dan jij zelf doet. Vervolgens leg ik je uit wat je net hebt gezegd en waarom ik er totaal niet op lijk en zelfs DAN snap je het nog niet.
ken je me wel?
en wat bedoel je met ik weet neit waar ik het over heb?
weet ik niet wat een +1 is? anders maakt je uitleg geen zin ...
en hoe ik snap niet wat je bedoeld?
ff zien icon_pointr.gif jij maakt mij uit voor mischa
icon_pointr.gif ik zeg dat mss jij zoals mischa bent
icon_pointr.gif jij antwoord ik ben niet dik, draag geen bril, rook niet
icon_pointr.gif ik antwoord ik ben ook niet dik, rook niet maar draag wel lenzen
dus wat snap ik dan niet?

Dus je wilt zeggen dat:

Quote (Demonsangel)
het is onozel om mensen een boete te geven omdat ze zich amuseren

en

Quote (Demonsangel)
en eigenlijk snap ik het verschil niet dat als je een pint drinkt buiten op een cafe of 100m verder op de straat

op het zelfde neer komt? Dacht het niet mannetje!dus lekker wel

Ook van dat andere topic over die sig, waarom zou ik positief commentaar geven over iets wat ik;
1. Totaal niet mooi vindt.
2. Alleen maar een +1 is.
voor een +1?
Vervolgens wil je zeggen dat ik de verkeerde betekenis pak van het woord.. oh sorry, ja inderdaad!
"2 zinnebeeldig verhaal => parabel" Heeft er idd wel wat mee te maken.
er staat ook gewoon overeenkomst icon_pointr.gif dus de rest het je erbij geflanst?
Je doet "dokterstudies" ? Wajo! Weet je daardoor dat roken schadelijk is? Dan nog even een vraagje over je "dokterstudies".. hebben ze daar het vak "Nederlandse taal" weggelaten? Het lijkt er anders verdacht veel op.
nee ik heb gene enderlands ur point?
Ook nu post je weer op zo'n manier dat je alles beter denkt te weten. Mag hopen dat je hersens worden aangetast door iets op dit moment, want als dit je normale toestand is heb ik medelijden met je.

ik weet niet alles beter, heb ik dat ergens gezegd?
zie dit is nu wat ik bedoelde met nutteloos ...
Member
Gold: 31.00
Jun 19 2007 06:53am
Quote (Demonsangel @ Tue, Jun 19 2007, 12:51pm)
Quote (DemOnatOr @ Tue, Jun 19 2007, 02:44pm)
Je gaat meer posten door mij? Wat een eer!

Dus je bent echt achterlijker dan ik dacht? Dit bewijst weer dat je niet weet waar je het over hebt.. jij zegt dat ik misschien meer lijk op Mischa dan jij zelf doet. Vervolgens leg ik je uit wat je net hebt gezegd en waarom ik er totaal niet op lijk en zelfs DAN snap je het nog niet.
ken je me wel?
en wat bedoel je met ik weet neit waar ik het over heb?
weet ik niet wat een +1 is? anders maakt je uitleg geen zin ...
en hoe ik snap niet wat je bedoeld?
ff zien icon_pointr.gif jij maakt mij uit voor mischa
icon_pointr.gif ik zeg dat mss jij zoals mischa bent
icon_pointr.gif jij antwoord ik ben niet dik, draag geen bril, rook niet
icon_pointr.gif ik antwoord ik ben ook niet dik, rook niet maar draag wel lenzen
dus wat snap ik dan niet?

Dus je wilt zeggen dat:

Quote (Demonsangel)
het is onozel om mensen een boete te geven omdat ze zich amuseren

en

Quote (Demonsangel)
en eigenlijk snap ik het verschil niet dat als je een pint drinkt buiten op een cafe of 100m verder op de straat

op het zelfde neer komt? Dacht het niet mannetje!dus lekker wel

Ook van dat andere topic over die sig, waarom zou ik positief commentaar geven over iets wat ik;
1. Totaal niet mooi vindt.
2. Alleen maar een +1 is.
voor een +1?
Vervolgens wil je zeggen dat ik de verkeerde betekenis pak van het woord.. oh sorry, ja inderdaad!
"2 zinnebeeldig verhaal => parabel" Heeft er idd wel wat mee te maken.
er staat ook gewoon overeenkomst icon_pointr.gif dus de rest het je erbij geflanst? www.woordenboek.nl Retard..
Je doet "dokterstudies" ? Wajo! Weet je daardoor dat roken schadelijk is? Dan nog even een vraagje over je "dokterstudies".. hebben ze daar het vak "Nederlandse taal" weggelaten? Het lijkt er anders verdacht veel op.
nee ik heb gene enderlands ur point? icon_pointl.gif Thats my point
Ook nu post je weer op zo'n manier dat je alles beter denkt te weten. Mag hopen dat je hersens worden aangetast door iets op dit moment, want als dit je normale toestand is heb ik medelijden met je.

ik weet niet alles beter, heb ik dat ergens gezegd?
zie dit is nu wat ik bedoelde met nutteloos ...

Het vervolgens herhalen en onzin erbij zetten is niet nutteloos dan? sad.gif Ik heb nergens gezegt dat jij zegt dat je het beter weet, zo kom je op de mens over.. schepsel.

Overigens kan ik beter vragen, wat snap je nou wel in deze context.

Nou ik ben weg, morgen reply ik weer.. toedels!

This post was edited by DemOnatOr on Jun 19 2007 07:02am
Member
Gold: 89.00
Jun 19 2007 07:16am
wat lul je nou,openbaar blowen is ook verboden,et gedoogd beleid is vrij simpel.net zoals on alcohol beleid

je mag gewoon niet drinken midde op straat enz,de rede doet er niet eens toe,je mag drinken op de daar voor aangegeven plekken,terassen,cafetarias etc etc.
voor blowen geld da tje 5g op zak mag hebben,je mag het kopen en gebruiken in de coffeeshop,je mag niet openbaar blowe.

je verhaal klopt niet,blowe waar een politie bij staat,das gewoon pure onzin,ze zoude er sowieso wat van zeggen,ze zouden je waarschijnlijk vermelden dat et niet amg en of je ermee wilt stoppen.
ookal is et waar et mag niet en je lult gewoon maar wat
Member
Jun 19 2007 07:38am
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gelijkenis icon_pointr.gif overeenkomst in eigenschappen
voila 2e keer dat ik het opzoek, ergens anders als vorige keer
en zo kunnen we blijven doorgaan ...
doe in je volgende post maar een andere site...

heb ik gezegd dat mensen die geen dokterstudies doen het niet weten? ik heb gezegd dat ik dokterstudies doe DUS IK WEET HET HEEL ZEKER, ik heb de gevolgen al gezien bij longen die ik moest opensnijden etc
veracht je me er soms voor?

en ik kan geen nederlands omdat ik per ongeluk enderlands en gene typ ipv nederlands en geen
ik verheug me erop wat je mij nog allemaal ga verwijten

!dan ben ik zielig?! LoL

je geeft me dus gelijk dat ik het nergens heb gezegd maar je gaat er toch vanuit? man wat een kennis

Quote (DemOnatOr)

wat jij percies niet wil snappen is dat ik het wel snap
voel je jezelf zoveel beter als mij?

zet de 2 quotes die je van mij hebt eens bijeen bekijk ze eens heel goed en zeg het dan nogeens, mischien dat een nachtje slapen wel een openbaring brengt tot u

int vervolg leg je me uit hoe ik dinges moet posten zodat jij het wel snapt ké? anders blijf je men woorden verdraaien

ik hoop echt dat je van additude veranderd naarmate je ouder wordt. als je zo doet tegen je baas dan vlieg zonder meer buiten, dan kan het zijn dat je baas niet goed nederlands kan maar ben jij wel lekker owned

This post was edited by Demonsangel on Jun 19 2007 08:00am
Member
Gold: 31.00
Jun 19 2007 08:36am
Quote (Demonsangel @ Tue, Jun 19 2007, 01:38pm)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gelijkenis icon_pointr.gif overeenkomst in eigenschappen
voila 2e keer dat ik het opzoek, ergens anders als vorige keer
en zo kunnen we blijven doorgaan ...
doe in je volgende post maar een andere site...

heb ik gezegd dat mensen die geen dokterstudies doen het niet weten? ik heb gezegd dat ik dokterstudies doe DUS IK WEET HET HEEL ZEKER, ik heb de gevolgen al gezien bij longen die ik moest opensnijden etc
veracht je me er soms voor?

en ik kan geen nederlands omdat ik per ongeluk enderlands en gene typ ipv Nederlands en geen Dacht.. laat ik het maar weer eens aanpassen
ik verheug me erop wat je mij nog allemaal ga verwijten

!dan ben ik zielig?! LoL

je geeft me dus gelijk dat ik het nergens heb gezegd maar je gaat er toch vanuit? man wat een kennis

Je snapt zelfs niet meer wat je zegt en dan ga je beweren dat ik het niet snap?

Quote (DemOnatOr)

wat jij percies niet wil snappen is dat ik het wel snap
voel je jezelf zoveel beter als mij?

zet de 2 quotes die je van mij hebt eens bijeen bekijk ze eens heel goed en zeg het dan nogeens, mischien dat een nachtje slapen wel een openbaring brengt tot u

Leuk joh! Je bent bijna stoer!

int vervolg leg je me uit hoe ik dinges moet posten zodat jij het wel snapt ké? anders blijf je men woorden verdraaien

Ik mag dan misschien volgens jou de betekenis van woorden naar mijn hand zetten, maar jij legt mij woorden/zinnen in de mond. Overigens.. je noemt het dinges en verwacht dan dat ik weet waar je het over hebt? :<

ik hoop echt dat je van additude veranderd naarmate je ouder wordt. als je zo doet tegen je baas dan vlieg zonder meer buiten, dan kan het zijn dat je baas niet goed nederlands kan maar ben jij wel lekker owned

Ik weet tegen wie ik wat kan zeggen en doe dat dan ook. Heb 100% zeker al meer werkervaring dan jij dus dat vervalt dan ook weer sad.gif

This post was edited by DemOnatOr on Jun 19 2007 08:37am
Member
Jun 19 2007 09:10am
Ik dacht dat je tot morgen weg bleef? kon je het niet laten?

Quote (DemOnatOr)

Was ook niet mijn bedoeling.
Quote (DemOnatOr)
Ik mag dan misschien volgens jou de betekenis van woorden naar mijn hand zetten, maar jij legt mij woorden/zinnen in de mond. Overigens.. je noemt het dinges en verwacht dan dat ik weet waar je het over hebt? :<

Dinges = toekomstige onderwerpen?
Had wel van je verwacht dat je dat zou weten.
Foei!

Quote (DemOnatOr)
Ik weet tegen wie ik wat kan zeggen en doe dat dan ook. Heb 100% zeker al meer werkervaring dan jij dus dat vervalt dan ook weer

Je kende me toch niet? Toch ben je weer zo zeker van jezelf.
Member
Gold: 774.55
Jun 19 2007 09:14am
Quote (Demonsangel @ Tue, 19 Jun 2007, 17:10)

Quote (DemOnatOr)

Quote (DemOnatOr)

Foei!

Quote (DemOnatOr)
Ik weet tegen wie ik wat kan zeggen en doe dat dan ook. Heb 100% zeker al meer werkervaring dan jij dus dat vervalt dan ook weer

Wtf?
Je kunt ineens typen ? ;o
Member
Jun 19 2007 09:19am
Quote (xycho2d @ Tue, Jun 19 2007, 05:14pm)
Quote (Demonsangel @ Tue, 19 Jun 2007, 17:10)

Quote (DemOnatOr)

Quote (DemOnatOr)

Foei!

Quote (DemOnatOr)

Wtf?
Je kunt ineens typen ? ;o

Waar denk je dat dit forum voor is joh!
Ik leer bij ja. wink.gif
Je had me eens in het begin moeten zien toen deed ik helemaal geen moeite. tongue.gif
Men broer kwam zelfs binnen en zei ' wrm zit gij bekakt AN te typen, doe is vlaams man!' maar ik pas mij aan . tongue.gif

This post was edited by Demonsangel on Jun 19 2007 09:20am
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jun 19 2007 09:54am
2 tegen 1, op counterstrike genaamd ''gangbangen''
zijn jullie lekker aan het gangbangen xychorobotico en dEMOnator?
Member
Jun 19 2007 09:58am
Quote (edujackass @ Tue, Jun 19 2007, 05:54pm)
2 tegen 1, op counterstrike genaamd ''gangbangen''
zijn jullie lekker aan het gangbangen xychorobotico en dEMOnator?

Maakt het iets uit? demonator zoekt gewoon hopeloos naar dingen die mij raken maar faalt...

Telkens als iemand ertussen komt heb ik het gevoel dat demo het niet zelf afkan, maar toch bedankt smile.gif

This post was edited by Demonsangel on Jun 19 2007 10:02am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456712Next
Add Reply New Topic New Poll