Quote (DemOnatOr @ Wed, 30 May 2007, 09:35)
Quote (Baklap @ Wed, May 30 2007, 08:16am)
Quote (DemOnatOr @ Wed, 30 May 2007, 08:52)
Quote (Baklap @ Wed, May 30 2007, 07:45am)
Quote (Ov2rkill @ Tue, 29 May 2007, 22:14)
Ik heb een lvl 44 rogue, ze heeft groen haar!
Gnome zeker? Dan ben je zo dood. Als je echt angstaanjagend wilt zijn voor hordies, neem paars haar, ze rennen geheid voor je weg. "OMG LOOK OUT! A gnome with purple hair, he/she is crazy! RUN!!!" <- True story.
^^Mart
Duhhh.. al die fuck twinks zijn female gnomes met roze haar en denken dan nog origineel en grappig te zijn ook. Stelletje homeau's.. dat zijn het!
Is mijn D0rf Paladin twink met oranje haar genaamd "Bubblebear" dan wel orgineel?

Ik ren vaak rond als furbolg voor de leuke reacties die mensen hebben: "Wtf is this furbolg doing here?" of /me needs a hug!\ /y TEDDY NEEDS HUGZ! :C
EDIT:
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Xavius&n=Bubblebear 2232 HP unbuffed.
Mart
Dat is dan wel weer origineel

Even je gear checken en dan geef ik feedback.
Lekkere stuff man, maar god wat kan ik mij irriteren aan bubbledins :x
Ik ben geen bubbledin, vergeet het bijna altijd.

Ik ben meer een ZOMG ROGUE YOU = DEAD /chicken spammer. :X
Ik irriteer me echt MATELOOS aan horde rogues. Al die laffe noobs komen dan zo van achter, lekkere cheapshot op me. Okay, 200 hp minder, boeiend. Ik ram een paar keer, krijg crusader proc, bam 500+ crit, HoJ, SoC unleash en hij is bijna dood, gaat die laffe zak zijn vriendjes halen, een healbot en sprint weg. DAAR heb ik dus een hekel aan. Maar het ergste is nog dat ik slecht ben met het mikken van iron grenades dus hem bijna nooit te pakken krijg.

Pic:

ATM heeft mijn corpsemaker een white glow, namelijk crusader.

EDIT: Ja het is op IF armory.

Mart
This post was edited by Baklap on May 30 2007 05:36am