Quote (DemOnatOr @ Tue, 29 May 2007, 09:51)
Quote (edujackass @ Mon, May 28 2007, 03:46pm)
hay!
@ dEMO (ja ik kon het niet laten) ik heb alleen maar 20%warn voor het zeuren over jou en dat maakt mij tog niet zoveel uit
en als het je niks uit maakt dat je gelockt word waarom gebruik je je oude acc dan niet? daar kan je ook mee pmen
maar dit is eigenlijk niet waarom ik daraover doorzeur

het gaat mij er meer om dat mensen zoals jij (met scammer tag op oude acc!) gewoon een nieuwe kunnen maken ongestoord terwijl hier een hoop mensen ervan weten en mensen zoals bijv peter gelijk gelocked worden zodra ze nieuwe acc maken
Deze naam bevalt mij beter, de andere was ik plotseling vergeten

Ook grappig hoe jij het over pmen hebt en je dus niet weet wat ik heen en weer heb gepmed met njaguar. Ook, weetje waarom we zomaar een nieuwe kunnen aanmaken? Simpel,, omdat er een functie op de site zit: "Register"
Als je nou eens wilt stoppen met whinen en als je er over door wilt gaan, pm mij of njaguar maar!
Quote (JurK. @ Tue, May 29 2007, 07:33am)
enige echte guild blijft de mijne or

staat tenminste ook nog ns ergens voor
Yaay.. pvp! -.-'
OMGGGG ;p
dus njaguar weet dat je multie/scammer bent? doe je goed...
meschien moet peter dus ook maar njaguar pmen? ik houd wel van lekker zeuren op internet
http://forums.d2jsp.org/index.php?act=Profile&CODE=03&MID=206736 kek is aan
de post waarin je het toegaf die ik ook aan mod heb gepmed is btw plotseling ''verdwenen''
d2jsp is dus corrupt, ik wist het wel
Quote (WhazZah @ Tue, 29 May 2007, 08:42)
ik zou is eve met je opude guild leader prate wat je dan aan t doen was ofsoiets
btw eliteforce425 is eigelijk wel crappy guild omdat je er nix doet

ik wed dat als ik hier zijn pm post hij mij gewoon weer een warn geeft, is niet leuk dat guildleader warns kan uitdelen