Quote (DemOnatOr @ Tue, 8 May 2007, 13:02)
Quote (xycho2d @ Tue, May 8 2007, 11:57am)
Reed hij in europa of ook buiten europa? In de zomer is die baan wel afzien denk ik!
Vanwege de hitte bedoel je en files? Mwa dat valt reuze mee, zoals ik meestal zie als ik op vakantie ga dan als je overdag ergens komt bij een parkeerplaats dat die chauffeurs meestal dan slapen en s'nachts gaan rijden, dan is het ook gelijk minder druk en warm.
Zover ik begrepen heb, is dat als je een beetje een fatsoenlijke werkgever hebt je een vrachtwagen krijgt met voldoende koeling en mogelijkheid tot slapen.
Ja dat deed hij dus ook, overdag slapen snachts rijden.
Maar dan moet je alsnog af en toe overdag rijden en als je midden in de zomer ergens in een warm land in de file staat krijg je het wel warm hoor.
die koel apparatuur is niet zo geweldig,tenminste hij reed in een daf xf en die airco is wel goed, maar in de hitte heb je het alsnog heet.
Maar , je moet niet alles aan mij gaan vragen want zoveel weet ik niet ofc, ik ben geen trucker geweest hé. ^^
Naja, om redenen zoals jij die hebt genoemt (5000 in de maand en je ziet nog eens wat van de wereld) Zou ik die hitte er wel voor over hebben. Het is overigens beter als in de zelfde hitte bijvoorbeeld gaan aardbeien plukken.