d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Voor Werk Doen Jullie?
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 774.55
May 8 2007 06:10am
xycho2d, CorvX, MaartenSmit

Loser!

Ach ja, zo heeft iedere baan zo z'n minpunten.
Member
Gold: 31.00
May 8 2007 06:36am
Quote (CorvX @ Tue, May 8 2007, 12:08pm)
Quote (DemOnatOr @ Tue, 8 May 2007, 13:02)
Quote (xycho2d @ Tue, May 8 2007, 11:57am)
Reed hij in europa of ook buiten europa? In de zomer is die baan wel afzien denk ik!

Vanwege de hitte bedoel je en files? Mwa dat valt reuze mee, zoals ik meestal zie als ik op vakantie ga dan als je overdag ergens komt bij een parkeerplaats dat die chauffeurs meestal dan slapen en s'nachts gaan rijden, dan is het ook gelijk minder druk en warm.

Zover ik begrepen heb, is dat als je een beetje een fatsoenlijke werkgever hebt je een vrachtwagen krijgt met voldoende koeling en mogelijkheid tot slapen.

Ja dat deed hij dus ook, overdag slapen snachts rijden.
Maar dan moet je alsnog af en toe overdag rijden en als je midden in de zomer ergens in een warm land in de file staat krijg je het wel warm hoor.
die koel apparatuur is niet zo geweldig,tenminste hij reed in een daf xf en die airco is wel goed, maar in de hitte heb je het alsnog heet.
Maar , je moet niet alles aan mij gaan vragen want zoveel weet ik niet ofc, ik ben geen trucker geweest hé. ^^

Naja, om redenen zoals jij die hebt genoemt (5000 in de maand en je ziet nog eens wat van de wereld) Zou ik die hitte er wel voor over hebben. Het is overigens beter als in de zelfde hitte bijvoorbeeld gaan aardbeien plukken.
Banned
Gold: 6.67
Warn: 100%
May 8 2007 07:21am
Quote (DemOnatOr @ Tue, 8 May 2007, 13:36)
Reed hij in europa of ook buiten europa? In de zomer is die baan wel afzien denk ik!

Vanwege de hitte bedoel je en files? Mwa dat valt reuze mee, zoals ik meestal zie als ik op vakantie ga dan als je overdag ergens komt bij een parkeerplaats dat die chauffeurs meestal dan slapen en s'nachts gaan rijden, dan is het ook gelijk minder druk en warm.

Zover ik begrepen heb, is dat als je een beetje een fatsoenlijke werkgever hebt je een vrachtwagen krijgt met voldoende koeling en mogelijkheid tot slapen.

Maar dan moet je alsnog af en toe overdag rijden en als je midden in de zomer ergens in een warm land in de file staat krijg je het wel warm hoor.
die koel apparatuur is niet zo geweldig,tenminste hij reed in een daf xf en die airco is wel goed, maar in de hitte heb je het alsnog heet.
Maar , je moet niet alles aan mij gaan vragen want zoveel weet ik niet ofc, ik ben geen trucker geweest hé. ^^

Naja, om redenen zoals jij die hebt genoemt (5000 in de maand en je ziet nog eens wat van de wereld) Zou ik die hitte er wel voor over hebben. Het is overigens beter als in de zelfde hitte bijvoorbeeld gaan aardbeien plukken.

ja idd, het is ofc niet precies 5000.
dat verschilt meestal, hangt ervan af waar je heen moet etc.
maar hij verdiende ong elke maand tussen de 4 en 5 duizend euro, soms meer en soms minder.
Member
May 8 2007 07:25am
Quote (CorvX @ Tue, May 8 2007, 01:21pm)
Quote (DemOnatOr @ Tue, 8 May 2007, 13:36)

ja idd, het is ofc niet precies 5000.
dat verschilt meestal, hangt ervan af waar je heen moet etc.
maar hij verdiende ong elke maand tussen de 4 en 5 duizend euro, soms meer en soms minder.

Naja, als je het leuk vind is zo'n maandloon toch altijd leuk meegenomen ^^
Member
Gold: 0.00
May 8 2007 07:37am
Geld wordt overschat. Ik weet nog niet wat voor iets ik ga doen, maar ik moet sowieso geld hebben om op vakantie mee te gaan.
Member
May 8 2007 07:39am
Quote (¢?NNI @ Tue, May 8 2007, 01:37pm)
Geld wordt overschat. Ik weet nog niet wat voor iets ik ga doen, maar ik moet sowieso geld hebben om op vakantie mee te gaan.

Canni, het wordt niet overschat. Het is gewoon nodig wil je ergens komen in deze wereld. ^^
Banned
Gold: 6.67
Warn: 100%
May 8 2007 08:42am
Quote (¢?NNI @ Tue, 8 May 2007, 14:37)

Geld word inderdaad overschat, ikzelf geef ook niet zoveel om geld..
Zolang ik een dak boven me hoofd heb en eten en drinken kan betalen zit ik wel goed.
Maar hij is die baan een paar jaar lang gaan doen zodat hij daarna gewoon zegmaar met vervroegd pensioen kon gaan.
Hij is dan ook heel zuinig met ze geld
Member
Gold: 641.00
May 8 2007 09:17am
Quote (xycho2d @ Tue, May 8 2007, 09:21am)
Quote (PYF_Secret @ Tue, 8 May 2007, 11:02)
Quote (DemOnatOr @ Tue, 8 May 2007, 09:04)
Quote (PYF_Secret @ Tue, May 8 2007, 06:59am)
Quote (xycho2d @ Tue, 8 May 2007, 08:57)
Afwassen ^^
5 euro per uur. (van 6 tot 11 uur)
En ik krijg ook nog fooi dat varieert van 5 tot 25 euro per keer. meestal zo rond de 10

damn en ik dacht dat ik weinig verdiende Oo

ik krijg (nu nog) 7.70 per uur maar weet niet wat dat na vrijdag word (mijn verjaardag)

Hoe oud ben jij dan? Ik ben 18 en kreeg maar 4.75 per uur en das niet eens het minimum loon lol.

ik ben (nog) 20 en op mijn 18e verdiende ik 6,25 ofzo

Dan zal ik toch eens even informeren bij onze super de boer ^^
Maar zouden ze mensen van 19 nog aan nemen? Ben bijna 20.
Omdat ze liever jongere mensen willen omdat die goedkoper zijn?

het licht eraan hoe lang je er al werkt en dan zal het wel zo zijn dat je opslag krijgt met jaarwisseling en verjaardag...
Member
Gold: 0.00
May 8 2007 09:34am
ahum..

ik werk helaas nog niet maar wel bezig voor een baan..
woon dan zelf nog in vlissingen..
maar wil verhuizen naar bergen op zoom(met reden) mijn vriendin die hoog zwanger is en over 8 weken is uitgerekent biggrin.gif
en daarvoor moet ik zeer zeker een baan hebben. en tot die tijd zitten we dan gezellie bij me ma in huis..

maar ja voor de rest doe ik nog helemaal niks. behalve achter de computer en buiten een beetje klote
Member
Gold: 0.31
May 8 2007 09:39am
Quote (AngerfisT @ Tue, May 8 2007, 04:34pm)
ahum..

ik werk helaas nog niet maar wel bezig voor een baan..
woon dan zelf nog in vlissingen..
maar wil verhuizen naar bergen op zoom(met reden) mijn vriendin die hoog zwanger is en over 8 weken is uitgerekent biggrin.gif
en daarvoor moet ik zeer zeker een baan hebben. en tot die tijd zitten we dan gezellie bij me ma in huis..

maar ja voor de rest doe ik nog helemaal niks. behalve achter de computer en buiten een beetje klote

Leegganger.

Tijdens de vakanties werk ik in de planten en hopelijk straks ook nog ergens als verzorger.
Voor de rest ben ik fulltime:

En ja, ik zit nog op school!

This post was edited by Ov2rkill on May 8 2007 09:50am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll