Quote (DemOnatOr @ Wed, 25 Apr 2007, 11:16)
Quote (wolfboy @ Wed, Apr 25 2007, 08:19am)
Quote (Spykerr @ Wed, 25 Apr 2007, 08:42)
Quote (DemOnatOr @ Wed, Apr 25 2007, 07:36am)
Quote (Spykerr @ Wed, Apr 25 2007, 06:15am)
Quote (Xepo @ Tue, Apr 24 2007, 08:08pm)
Hij zal het er wel naar gemaakt hebben.
ik denk dat het in dit geval een beetje overdreven is... een wijf is misschien een reden om iemand een paar klappen te geven, maar sowieso
geen reden om iemand met een boksbeugel dood te meppen..
Zelfs dan nog niet, dat wijf gaat vreemd en die gast die misschien nergens van weet boet er voor.. Wat er door die gast zen hoofd ging.. razernij, woede en egoschade gok ik zo. Ik zou zelf gewoon niet meer tegen dat wijf praten.. /ignore ^^ das erger dan wat dan ook.
ach ja.. wat doe je er aan... die kerel die het gedaan heeft is over een paar jaartjes weer vrij, als ie al zo lang zit. om een lang verhaal kort te maken..
nederland heeft een verrot strafstelsel en daar verandert de komende jaren helemaal niks aan. de enige kans die je hier hebt op een lange gevangenisstraf, is de koningin ongevraagd in dr reet naaien of een bekend persoon vermoorden.
O_o? Wat heeft dat met Amerika te maken, als ik vragen mag?
Wat heeft amerika te maken met waar we het nu over hebben? Als je het nog niet wist, dit gebeurde in
Nederland dat een jonge drie keer op z'n slaap is geslagen.
P.s. Voordat je begint te zaniken dat er genoeg zinloos geweld is in Amerika, we hebben het
op dit moment over het voorgeval in
NederlandOeps oeps! ^^
Ik was ff in de war met die knakker die 3x kinderen had neergeschoten op school! xDExcusé moi
Quote (PYF_Secret @ Wed, 25 Apr 2007, 12:26)
Quote (wolfboy @ Tue, 24 Apr 2007, 23:37)
Helemaal naar de filistijnen helpen die mensen.
Je moet ze of laten wegrotten in de cel of het land uitstampen en ze verbannen naar een of ander kut eiland..
geweld los je niet op met nog meer geweld, geweld lokt juist meer geweld uit......
vind het wel raar hoor dat sommige mensen een ander zoiets aan kunnen doen, ikzelf zou nooit iemand kunnen doden of verminken. where is the love?
Dat boeit mij dus echt niet, ze leren het vanzelf dan wel hoor, ik kan dat gewoon niet uitstaan, van dat soort mensen..