d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > En Hoppa, Amerika Laat Weer Wat Van Zich Horen.... > schietpartij op school....
Prev13456714Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 12.00
Apr 18 2007 04:38am
Quote (xycho2d @ Wed, Apr 18 2007, 10:04am)
Quote (Hellskin @ Wed, Apr 18 2007, 10:59am)
Quote (CpTJenJen @ Tue, Apr 17 2007, 08:09pm)
Quote (Hellskin @ Tue, Apr 17 2007, 07:21pm)
Quote (Shinobi-tlo @ Tue, Apr 17 2007, 07:17pm)
Ja maar wat voor vuurwapens zijn er in amerika toegestaan dan? want lijkt me stug dat die gast 33 mensen heeft doodgeschoten met een handpistool.

ik weet niet wat jij weet van wapens maar met 2 9mm handvuurwapens is het niet heel erg moeilijk om zoveel mensen te vermoorden...

als ik me niet vergis kunnen er dan 18 kogels in elk wapen voor de mensen die niet kunnen rekenen dat zijn 36 patronen dan was die gast een scherpschutter of zo want ik zeg niet dat het niet kan maar zowiesow das gewoon Amerika , daar heb je al datsoort onzin. jonges jonges da ik het nooit meemaak

wat een onzin,... je hebt verschillende modelen met verschillende magazijnen dus de inhoud kan verschillen....

daarbij heb je nog zoiets moois als herladen... hmmz

Van wat voor een leeftijd zijn die 33 kinderen?
Zouden ze enig verzet hebben getoond?
Zou ik in ieder geval wel hebben gedaan.

vast wel, ze hebben die deur geblokkeerd in ieder geval. Maar wat wil je gaan doen als er iemand met een dessert eagle .50 naar je toe komt lopen. Een steen gooien? Je kan ik zo een geval niet veel doen, mischien als je achter hem staat. maar hij neemt natuurlijk geen drukke hal ofzo. En je verwacht het niet, het ene moment zit je achter de computer je werk te maken en het andere moment heb je een geweer in je gezicht
Member
Gold: 774.55
Apr 18 2007 04:49am
Quote (Sirchefhimself @ Wed, Apr 18 2007, 11:38am)
Ja maar wat voor vuurwapens zijn er in amerika toegestaan dan? want lijkt me stug dat die gast 33 mensen heeft doodgeschoten met een handpistool.

ik weet niet wat jij weet van wapens maar met 2 9mm handvuurwapens is het niet heel erg moeilijk om zoveel mensen te vermoorden...

als ik me niet vergis kunnen er dan 18 kogels in elk wapen voor de mensen die niet kunnen rekenen dat zijn 36 patronen dan was die gast een scherpschutter of zo want ik zeg niet dat het niet kan maar zowiesow das gewoon Amerika , daar heb je al datsoort onzin. jonges jonges da ik het nooit meemaak

wat een onzin,... je hebt verschillende modelen met verschillende magazijnen dus de inhoud kan verschillen....

vast wel, ze hebben die deur geblokkeerd in ieder geval. Maar wat wil je gaan doen als er iemand met een dessert eagle .50 naar je toe komt lopen. Een steen gooien? Je kan ik zo een geval niet veel doen, mischien als je achter hem staat. maar hij neemt natuurlijk geen drukke hal ofzo. En je verwacht het niet, het ene moment zit je achter de computer je werk te maken en het andere moment heb je een geweer in je gezicht

Hij had ze toch allemaal op een rijtje gezet?
Als je er met 30 man op afstormt lukt het hem mischien om er 5 raak te schieten.
En ik denk dat als je een stoel oid gooit dat dat best hard aan komt.
Maar goed...

Ben echt benieuwd naar het motief van de dader...
Member
Gold: 1,724.80
Apr 18 2007 05:09am
Quote (xycho2d @ Wed, 18 Apr 2007, 12:49)
Quote (Sirchefhimself @ Wed, Apr 18 2007, 11:38am)

Als je er met 30 man op afstormt lukt het hem mischien om er 5 raak te schieten.
Maar goed...

Ben echt benieuwd naar het motief van de dader...

in de krant staat dat in zijn afscheifdsbrief een heel verhaal stond over dat de maatschappij hem tot zijn daad aangezet had. morgen zal er wel nog meer bekend zijn

edit: lol ook mijn 911e post.

This post was edited by PYF_Secret on Apr 18 2007 05:10am
Member
Gold: 1,406.00
Apr 18 2007 05:13am
weer marginaal in amerika

naar het schijnt was er eerst al een klein incident en ging de politie dan op zoek naar de verkeerde persoon

dus waarschijnlijk zal het wel in hun schoenen geschoven worden
Member
Apr 18 2007 05:34am
Maar goed...

Ben echt benieuwd naar het motief van de dader..

echt waar? echt een afslachting? jezus, maarja ik begrijp dat hij de maatschappij ziek vind, maar ik vind het echt raar dat ie dan gewoon iedereen neerschiet. Ik ben het ook niet eens met deze maatschappij
Member
Gold: 0.00
Apr 18 2007 05:36am
Quote (Sirchefhimself @ Wed, 18 Apr 2007, 09:12)
dat is inderdaad gewoon ziek. maar je doet er niks aan, ik weet zeker dat er mensen zijn die hun kind niet meer naar school willen laten gaan ofzo. Net als met 911 dat niemand meer wou vliegen. Het kan je overkomen, maar de kans op ewen autoongeluk is 100 x zo groot

Je kan het wapenbeleid strenger maken. Dat de kans op een auto-ongeluk veel groter is neemt niet weg dat men er iets aan moet doen om situaties als deze te voorkomen. Achja, met deze president zal er toch weinig of niets veranderen. Hoogstens een boodschap van medeleven met de families van de slachtoffers. Ironisch genoeg trouwens, aangezien er in Irak praktisch elke dag onschuldige mensen omkomen.
Member
Gold: 1,724.80
Apr 18 2007 05:38am
Quote (¢?NNI @ Wed, 18 Apr 2007, 13:36)
Quote (Sirchefhimself @ Wed, 18 Apr 2007, 09:12)
dat is inderdaad gewoon ziek. maar je doet er niks aan, ik weet zeker dat er mensen zijn die hun kind niet meer naar school willen laten gaan ofzo. Net als met 911 dat niemand meer wou vliegen. Het kan je overkomen, maar de kans op ewen autoongeluk is 100 x zo groot

Je kan het wapenbeleid strenger maken. Dat de kans op een auto-ongeluk veel groter is neemt niet weg dat men er iets aan moet doen om situaties als deze te voorkomen. Achja, met deze president zal er toch weinig of niets veranderen. Hoogstens een boodschap van medeleven met de families van de slachtoffers. Ironisch genoeg trouwens, aangezien er in Irak praktisch elke dag onschuldige mensen omkomen.

yups, maar binnenkort is de grote bush hopelijk weg, en kan de volgende het OF erger maken Of verbeteren.....

wie weet
Member
Apr 18 2007 05:43am
Erger maken kan moeilijk. De VS heeft heel wat geleden onder Bush. Begrotingstekort, een slechte reputatie, slachtoffers van de oorlog en hurricane Katrina, een slecht ecologisch beleid en wellicht nog meer.
Member
Apr 18 2007 05:45am
Quote (¢?NNI @ Wed, Apr 18 2007, 11:43am)
Erger maken kan moeilijk. De VS heeft heel wat geleden onder Bush. Begrotingstekort, een slechte reputatie, slachtoffers van de oorlog en hurricane Katrina, een slecht ecologisch beleid en wellicht nog meer.

tja als bush er niet was geweest zeker ook geen tsunami? ^^ En tja je kan het wapenbeldeid strenger maken, mee eens
Member
Apr 18 2007 05:47am
Je hebt reeds bewezen dat je een idioot bent, je mag stoppen met meer bewijs te leveren.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456714Next
Add Reply New Topic New Poll