d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Zou Je Doen > als je wordt geslagen of een kennis
Prev13456712Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 12.00
Apr 18 2007 05:43am
sorry hoor.. :S En tja het is maar een forum.. Straks ga je nog zelfmoord plegen ofzo, net zoals die runescaper. doe een beetje chill joh. En om on topic te blijven stel ik nog even een vraagje, Wat zou je doen als een wildvreemde naar je toe zou komen en je op je bek zou slaan?
Member
Gold: 0.00
Apr 18 2007 05:46am
Ik maakte de vergelijking tussen jou en DutchHooligan, en stelde jouw werkelijke heldhaftigheid in vraag. Waar heb jij het over?
Member
Gold: 1,724.80
Apr 18 2007 05:49am
dat heb ik weleens gehad, kwam er een turk/marrokaan/weetikveelwat op me af omdat ik iets zei over zijn gedrag op de fiets (hij intimideerde mij terwijl hij mij passeerde en ik zei doe eens normaal)

toen kwam hij achter mij aan en greep mij bij de keel en sloeg me op mijn gezicht.

ik heb niet veel gedaan want ik was best wel beduust van die gast zijn reactie op wat ik zei.

ik trok wel zijn hand van mijn keel, maar op dat moment kwamen er al 2 turken naar ons toe en zeiden die gast dat hij op moest houden :-)

volgende keer dat die gast zoiets doet denk ik btw wel dat hij een klap op zijn bek krijgt van mij....

ik zie die gozer nog af en toe, want hij komt wel eens in de winkel waar ik werk.
Member
Gold: 12.00
Apr 18 2007 06:11am
Quote (PYF_Secret @ Wed, Apr 18 2007, 11:49am)
dat heb ik weleens gehad, kwam er een turk/marrokaan/weetikveelwat op me af omdat ik iets zei over zijn gedrag op de fiets (hij intimideerde mij terwijl hij mij passeerde en ik zei doe eens normaal)

toen kwam hij achter mij aan en greep mij bij de keel en sloeg me op mijn gezicht.

ik heb niet veel gedaan want ik was best wel beduust van die gast zijn reactie op wat ik zei.

ik trok wel zijn hand van mijn keel, maar op dat moment kwamen er al 2 turken naar ons toe en zeiden die gast dat hij op moest houden :-)

volgende keer dat die gast zoiets doet denk ik btw wel dat hij een klap op zijn bek krijgt van mij....

ik zie die gozer nog af en toe, want hij komt wel eens in de winkel waar ik werk.

ik zou dan echt flippen man.

Quote (¢?NNI @ Wed, Apr 18 2007, 11:46am)
Ik maakte de vergelijking tussen jou en DutchHooligan, en stelde jouw werkelijke heldhaftigheid in vraag. Waar heb jij het over?

Kun je ophouden met op me te reageren? ik zeg dan ook niks meer tegen jou want ik vind je iritand, sorry

This post was edited by Sirchefhimself on Apr 18 2007 06:12am
Member
Apr 18 2007 06:21am
Quote (Sirchefhimself @ Wed, 18 Apr 2007, 13:11)

Kun je ophouden met op me te reageren? ik zeg dan ook niks meer tegen jou want ik vind je iritand, sorry

Dat vind ik weinig heldhaftig. Verdraagzaamheid, frustratie-tolerantie! Vanwaar komen de zelfmoord-theorieėn? Heb je trouwens al het antwoord gevonden op je vraag in die PM?
Member
Apr 18 2007 06:35am
Quote (¢?NNI @ Wed, 18 Apr 2007, 14:21)
Quote (Sirchefhimself @ Wed, 18 Apr 2007, 13:11)

Dat vind ik weinig heldhaftig. Verdraagzaamheid, frustratie-tolerantie! Vanwaar komen de zelfmoord-theorieėn? Heb je trouwens al het antwoord gevonden op je vraag in die PM?

omfg stop met ruziemaken stelletje kleuters.....

maak een topic om ruzie in te maken of doe het via pm.
Member
Gold: 0.50
Warn: 20%
Apr 18 2007 06:47am
Ik zou niet zomaar terugslaan, ik zou 'm gelijk in elkaar slaan.. Als hij begint maak jij het af.. ? Zo zie ik het.. En als het een meisje is..Nja dan licht het er maar net aan wat voor meisje, als het nou een lekker meidje is dan zou ik zker niet terugslaan, maar alst zo'n ordinair meidje zou zijn zou ik gwn terug slaan hoor..
Member
Apr 18 2007 06:55am
Quote (PYF_Secret @ Wed, 18 Apr 2007, 13:35)

Ik zie het niet als ruziemaken. Het is meer een sociaal experiment, hehe.

Quote (JunkyXXRVO @ Wed, 18 Apr 2007, 13:47)
Ik zou niet zomaar terugslaan, ik zou 'm gelijk in elkaar slaan.. Als hij begint maak jij het af.. ? Zo zie ik het.. En als het een meisje is..Nja dan licht het er maar net aan wat voor meisje, als het nou een lekker meidje is dan zou ik zker niet terugslaan, maar alst zo'n ordinair meidje zou zijn zou ik gwn terug slaan hoor..

Voorbeeld van esthetisch fascisme. Walgelijk!
Member
Apr 18 2007 06:58am
Quote (¢?NNI @ Wed, 18 Apr 2007, 14:55)
Quote (PYF_Secret @ Wed, 18 Apr 2007, 13:35)

Ik zie het niet als ruziemaken. Het is meer een sociaal experiment, hehe.

Quote (JunkyXXRVO @ Wed, 18 Apr 2007, 13:47)

Voorbeeld van esthetisch fascisme. Walgelijk!

kun je dit ff vertalen? ik ben waarschijnlijk niet zo hooggeschoold als jij kanni....

@ junkiedinges: helemaal in elkaar slaan helpt niet met die lui, want dan staan ze je de volgende keer op te wachten met messen, en dat is wel het laatste dat je wilt, toch?

This post was edited by PYF_Secret on Apr 18 2007 06:59am
Member
Gold: 100.00
Apr 18 2007 07:04am
Ik hoor hier een hoop mannetjes met grote praatjes....

Quote (Sirchefhimself @ Wed, Apr 18 2007, 12:11pm)

ik zou dan echt flippen man.

Quote (JunkyXXRVO @ Wed, Apr 18 2007, 12:47pm)

ik wil wel eens zien wie het zijn en of ze wat ze zeggen ook waar zullen maken...
de manier waarop het gezegt word doet me eigenlijk meer vermoeden dat het gewoon stoere praat is..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456712Next
Add Reply New Topic New Poll