Quote (WemyNM @ Tue, 17 Apr 2007, 15:51)
Als we het hebben over landen op de maan en nagemaakte beelden van die landing: ja. Evidentie ten top.
Waarom lul je jezelf zo klem?
Er was ooit een theorie waarbij men beweerde dat de beelden gemaakt werden in de studio, en ik geloof die theorie. Ik heb zelf te weinig kennis om dat standpunt te verdedigen, dat is geen kwestie van "klemlullen", het is kwestie van "over te weinig kennis beschikken".
Quote (WemyNM @ Tue, 17 Apr 2007, 15:51)
Quote (¢?NNI @ Tue, 17 Apr 2007, 13:36)
Neen. Maar dat leidt mij wel tot de vraag: wat drijft jouw tot het posten van die filosofische nonsense?
Waarom is het nonsense?
Wat is het geen nonsense? Waarom antwoord je niet op mijn vraag?
Quote (Sirchefhimself @ Tue, 17 Apr 2007, 17:46)
Ga jij maar wat leren, Mr. 'ik ken geen moeilijke woorden ook niet de benaming van één van de meest beruchte gebeurtenissen van de vorige eeuw'.
precies wat ik bedoel Halloo!! we leven in 2007.. je gaat toch ook niet op deze fucking topics latijns praten omdat ze dat vroeger hier ook deden in nederland. En ik leef niet in de vorige eeuwen. ik leef in het nu en wat er vroeger allemaal is gebeurt boeit me niet. alleen wat er gaat gebeuren. sorry maar ik vind je echt een sukkel ( als ik dat mag zeggen... geef het maar door aan
MIJ als het niet kan dan edit ik het, maar ik heb het opgeschreven als mening)
Ok.