Quote (Sirchefhimself @ Mon, Apr 16 2007, 08:10pm)
Quote (CpTJenJen @ Mon, Apr 16 2007, 07:03pm)
Quote (Sirchefhimself @ Mon, Apr 16 2007, 06:29pm)
Quote (˘?NNI @ Mon, Apr 16 2007, 12:33pm)
Ik heb kalendergrappen eigenlijk nooit echt kunnen appreciëren.
Uit welke tijd kom je eigelijk? wie gebruikt het woord appreciëren nog? Kun je niet gewoon makkelijk nederlands? Of vind je het gewoon leuk dat mensen 10 minuten lang naar een van je worden kijken zodat ze je naam goed onthouden ofzo? En die ster betekent toch dat je euro's hebt omgezet in fg?
die ster ja, en maakt het uit dat hij moeilijke woorden kan gebruiken aan je reactie te zien weet je wat het betekend dus wat is het prbleem?
hoeveel betekent die ster??

en ik ga mijn gecrompimeerde vergaarde woordenkennis op dit tijdstip en deze internetwebsite ook niet overdreven laten zien dat ik het kan. Ik vind het gewoon vaag.. ik ga ook niet achterstevoren typen. iedereen kan het lezen maar het duurt wel uren. wel handig voor als je 30 seconden niet mag posten als je iets wil posten dat je een half uur zit te kloten met die kutwoorden:P
Heb je er ooit aan gedacht dat sommige mensen sociaal sterker kunnen zijn dan jij bent? Dat het voor jou moeilijke woorden zijn wil niet zeggen dat dat ook voor hem is.
EDIT: Heb maar wat woorden aangepast anders ben je weer 10 minuten bezig per woord, al weet je dan wel mijn naam misschien.
This post was edited by DemOnatOr on Apr 17 2007 12:42am